رنگ آبی پاستلی در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ آبی پاستیلی در دکوراسیون منزل | پویانو

رنگ آبی پاستلی در دکوراسیون داخلی

در میان ترند های دکوراسیون داخلی، رنگ های پاستلی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. رنگ های پاستلی در واقع رنگ های درخشانی هستند که با سفید ترکیب شده اند و انرژی کمتری نسبت به رنگ های درخشان داشته و فضایی رمانتیک در محیط ایجاد می کنند. همه انسان ها به رنگ های درخشان علاقه ندارند و برخی ار افراد تصور می کنند که استفاده از رنگ های درخشان نیاز به جسارت دارد و یا رنگ های درخشان را نمادی از خود نمایی می دانند. رنگ های پاستیلی دقیقا مناسب همین افراد هستند. تحقیقات انجام شده ثابت کرده است که انرژی رنگ ها بر انسان تاثیر گذار هستند و انرژي رنگ های پاستلی به گونه ای است که هیچ گاه باعث ایجاد حس خستگی در فرد نمی شود. در میان رنگ های پاستلی، رنگ آبی روشن از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به نوعی در الویت قرار دارد. استفاده از رنگ های پاستلی به ویژه رنگ های آبی روشن در دکوراسیون اتاق نشیمن فضایی آرامش بخش ایجاد می کند. با پویانو همراه باشید تا با روش استفاده از رنگ آبی پاستلی در دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

استفاده از رنگ آبی پاستیلی در دکوراسیون منزل | پویانو

رنگ های پاستلی در هر مکانی که به کار برده شوند احساس آرامش و راحتی به انسان می بخشند. رنگ آبی نیز یکی از رنگ هایی است که انسان با تماشای آن احساس آرامش می کند. آیا تا به حال از نگاه کردن به آبی آسمان و یا آبی دریا احساس خستگی کرده اید؟ با آغاز فصل تابستان، دکوراسیون هایی که از حس دریا و طبیعت الهام گرفته اند در الویت قرار می گیرند. استفاده از رنگ آبی روشن در دکوراسیون داخلی برای ایجاد دکوراسیونی تابستانی با تم دریا بسیار مناسب است. تنالیته های آبی روشن به ویژه در مبلمان و کوسن ها ظاهری زیبا در مکان ایجاد می کند. از رنگ آبی روشن نه تنها در مبلمان، بلکه به راحتی می توانید در دیوار ها، پرده ها، فرش ها و اتاق غذا خوری نیز استفاده کنید.

استفاده از رنگ آبی روشن در دکوراسیون داخلی برای ایجاد دکوراسیونی تابستانی با تم دریا

اگر تصمیم دارید که رنگ آبی پاستلی را در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار ببرید، دست شما برای انتخاب رنگ های مکمل و هماهنگ با رنگ آبی پاستیلی بسیار باز است. اگر می خواهید دکوراسیونی با تم دریایی داشته باشید به راحتی می توانید از ترکیب رنگ های آبی و سفید استفاده کنید. اکسسوار های حصیری، صندلی های به رنگ چوب قهوه ای و لوازم چوبی سفید رنگ به دکوراسیون تحرک و پویایی می بخشند.

انتخاب رنگ های مکمل و هماهنگ با رنگ آبی پاستیلی

اگر می خواهید به جای ایجاد دکوراسیونی تابستانی، سبکی همیشگی در دکوراسیون داخلی طراحی کنید می توانید از رنگ های درخشان در کنار رنگ آبی پاستلی استفاده کنید. رنگ های صورتی، نارنجی، زرد و بنفش در راس رنگ هایی قرار دارند که ترکیبی زیبا با رنگ آبی ایجاد کرده و به فضا تحرک می بخشند.

رنگ های صورتی، نارنجی، زرد و بنفش در راس رنگ هایی قرار دارند که ترکیبی زیبا با رنگ آبی ایجاد کرده

رنگ های آبی روشن برای ایجاد دکوراسیونی مدرن بسیار مناسب بوده و زمانی که با رنگ های طلایی و مسی ترکیب شوند ظاهری بسیار شهری ایجاد می کنند.

از رنگ آبی پاستلی در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کرده و محیطی آرام برای خود بسازید.

رنگ های آبی روشن برای ایجاد دکوراسیونی مدرن بسیار مناسب بوده و زمانی که با رنگ های طلایی و مسی ترکیب شوند