6 مدل دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه که باید ببینید

6 مدل دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه که باید ببینید

دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه ؛ تا به حال در سفر برایتان پیش آمده که آنقدر هتل محل اقامتتان را دوست داشته باشید که ترجیح دهید به جای گشت و گذار در شهر وقت بیشتری را در هتل بگذرانید؟ هتل هایی که آنقدر زیبا طراحی شده اند که در دلتان آرزو کرده باشید کاش می توانسید در آنجا برای همیشه زندگی کنید.

 

 

شاید به نظرتان محال آمده باشد، اما با بررسی معماری داخلی زیباترین هتل های دنیا، می توانید از راهکارهایی که طراحان داخلی معروف از آنها استفاده می کنند بهره بگیرید و دکوراسیون خانه خود را به زیبایی یک هتل بین المللی درآورید

 

 

هتل پاناچی

دکوراتور این هتل، با الهام از سبک آرت نووا و طراحی قرن نوزدهم چنین تختی را برای اتاق های این هتل پاریسی طراحی کرده است. تختی فلزی با فضایی تو خالی که طرح و بافت کاغذ دیواری را در خود نشان دهد. استفاده از رنگ های بژ و قرمز ملایم، با ترکیبی از یک لامپ متفاوت به عنوان چراغ خواب، فضای متفاوت و آرامش بخشی را به وجود آورده است.

 

 

هتل هام یارد

طراح این هتل نود اتاقه در لندن، با ترکیب طرح و بافت های مدرن، رنگ های تند در کنار رنگ های خنثی و طبیعی، و اضافه کردن جزییات خیره کننده، فضای متفاوتی را ایجاد کرده است. طراحی یک تاج تخت خواب بلند با رنگ و طرحی زنده، تخت خواب را به نقطه کانونی اتاق تبریل کرده است. اگر برای امتحان کردن این مدل تخت خواب دو دل هستید، می توانید به جای رنگ های تند از رنگ های ملایم و به جای طرح های شلوغ از طرح های خلوت استفاده کنید.

 

دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه
دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه

 

هتل پلازا داما

طراح داخلی این هتل ایتالیایی که در زمره هتل های قدیمی قرار می گیرد، در هنگام بازسازی هتل بخش هایی از معماری قدیمی فضا را نگه داشته و آن را با معماری مدرن ترکیب کرده است. فرم های دایره ای شکلی که در پنجره های هتل وجود دارد در باقی قسمت های فضا تکرار شده است. نمونه آن را در میز داخل اتاق خواب و فرم آباژورهایی که داخل این سوییت قرار گرفته است می توان دید.

 

 

هتل راید منا

اگر طراحی ساده و مینیمال و رنگ های طبیعی و خنثی نوع طراحی مورد علاقه شما است، به طراحی داخلی هتل راید منا در مراکش توجه داشته باشید. معمار داخلی این سوییت به زیبایی به ما نشان می دهد که با خلوت ترین طراحی مینیمال و کمترین استفاده از رنگ ها، می توان فضایی متفاوت و در عین حال آرامش بخش خلق کرد. استفاده از یک آباژور قرمز رنگ به عنوان آکسان سادگی طرح را تکمیل کرده است

 

دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه
دکوراسیون هتل قبل تغییر دکور خانه

 

هتل هالسین هاوس

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که از آوردن طرح های شلوغ و رنگ های تند زیاد در فضای خانه اجتناب می کنند، بهتر است دکوراسیون این هتل را نادیده بگیرید. با اینکه ترکیب دیوارهایی با کاغذ دیواری شلوغ و مبلمان با طرح های شلوغ و گلدار عاقلانه به نظر نمی رسد، طراح داخلی هتل هالسین هاوس در استرالیا به بهترین شکل این کار را انجام داده است. راز موفقیت این طراح استفاده از یک کاغذ دیواری یک رنگ ولی با طرحی شلوغ برای دیوارها و انتخاب طرحی برای مبلمان با همان طیف رنگی و کمی رنگ های اضافه تر است.

 

 

هتل دِس گالریز

سفر به تنهایی باعث می شود شما احساس آرامش داشته باشید، اما اگر در هتل دِس گالریز واقع در بروکسل اقامت داشته باشید، رنگ سبز آرامش بخشی که در سوییت های این هتل به کار گرفته شده است فضای دنجی را ایجاد کرده که به شما احساس آرامشی دو چندان می دهد. از این رنگ در اتاق خواب خود استفاده کنید و احساس خوب تعطیلات را به خانه بیاورید

 

برگرفته از : elledecor