ایده های ساده و جالب برای دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی

ایده های ساده و جالب برای دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی ؛ گاهی با ساده ترین راه ها می توان بهترین نتایج را به دست آورد. برای جلوگیری از در هم ریختگی وسایل و آراستگی و زیبایی فضا در حمام و سرویس، نیازی به ایجاد یک دکور آنچنانی ندارید. با چند ایده ساده هم می توانید یک فضای مرتب و زیبا داشته باشید.  پویانو چند مورد از ساده ترین این ایده ها را به شما معرفی می کند.

دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی

اگر مبتکرانه فکر کنید، می توانید از ساده ترین وسایل به عنوان ایده های کوچک و جالب در شکل دادن به فضا استفاده کنید. شیشه های خالی مربا که دیگر کاربردی نداشته و جزو دور ریختنی ها به حساب می آیند، می توانند به عنوان محل قرارگیری وسایل حمام شما مورد استفاده قرار گیرند. شما می توانید با کمی تغییر و ابتکار، این شیشه ها را به وسایلی کاربردی و زیبا تبدیل کنید. می توانید آن ها را با تجهیزاتی به دیوار آویخته یا روی میز قرار دهید. این شیشه ها می توانند محل نگهداری مسواک، پنبه، گوش پاک کن، قلمو و خیلی وسایل دیگر باشند.

برای مرتب کردن وسایل و نظم بخشیدن به آن ها، قفسه های کوچکی در فضا در نظر بگیرید. داخل این قفسه ها را می توان با گلدان، لوازم دکوراتیو، حوله و دیگر چیزها پر کرد.

با ایجاد یک دکور دو طبقه کوچک هم می توانید چنین عملکردی را ایجاد کنید. کافی است دو تخته چوبی را به دیوار اتصال دهید تا به همین راحتی محلی برای وسایل کوچکتان به وجود آید.

اگر تعداد زیادی حوله دارید و نمی دانید آن ها را چگونه ترتیب بدهید، پیشنهاد ما به شما یک جا حوله ای کوچک است که می توانید به دیوار آویخته و حوله های خود را به ترتیب داخل آن قرار دهید. با داشتن چنین وسیله ای حوله ها همیشه در دسترس خواهند بود.

دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی

محل آویزان کردن حوله ها را می توانید خلاقانه ایجاد کنید. هر کس می تواند یک گیره مخصوص برای آویزان کردن حوله و لباس های خود داشته باشد. با چنین کاری، هم نظم و ترتیب بیشتری به فضا می دهید و هم خلاقانه عمل کرده اید.

تابلوها را تقریبا همه جا می توان پیدا کرد جز در سرویس بهداشتی. حالا کمی متفاوت فکر کرده و از یکی دو تابلو با مضمون مناسب در فضای سرویس خود استفاده کنید تا یک فضای متمایز و زیبا داشته باشید.

ایده دیگر این است که با کوبیدن چند حرف به دیوار که مثلا می تواند در بر گیرنده اسم فضا باشد، محیط حمام خود را متمایز کنید.

اگر نمی دانید با انبوه دستمال های توالت خود چکار کنید و آن ها را در کجا جای دهید، کافی است یک سطل یا سبد کوچک داشته باشید. دستمال ها را داخل سطل یا سبد گذاشته و آن ها را در گوشه ای از فضا قرار دهید تا به راحتی قابل دسترس باشند.

نمی دانید وسایل مخصوص حمام را کجا قرار دهید؟ این مشکلی است که تقریبا همه با آن مواجه هستند. معمولا اکثر افراد لیف، حوله، صابون، شامپو و دیگر وسایل خود را روی لبه وان قرار می دهند. بهتر است یک فضای مشخص برای قرار دادن این وسایل در نظر بگیرید. یک میز کوچک دو طبقه برای این منظور کفایت می کند. می توانید میز را در نزدیکی وان یا دوش قرار دهید تا در زمان نیاز به راحتی به وسایل دسترسی داشته باشید.

 

می توان به راحتی با استفاده از یک سبد کوچک نیز چنین فضایی را ایجاد کرد. این ایده ساده تقریبا راحت ترین کاری است که می توانید در این باره انجام دهید و به خوبی نیز وسایل شما را نظم خواهد داد.

برای داشتن یک فضای زیبا و دوست داشتنی در حمام خود، از شمع استفاده کنید. اگر خواستار یک حمام آرامش بخش هستید، این ایده را حتما به اجرا درآورید. نگران خاموش شدن شمع ها نباشید. آن ها را داخل بطری های شیشه ای قرار دهید و بقیه فضای خالی را با شن پر کنید. حالا از فضای آرام و زیبای حمام خود لذت ببرید.

دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی
دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از گلدان را فراموش نکنید. یک گلدان طبیعی کاری با فضای سرویس و حمام می کند که از هیچ چیز دیگری بر نمی آید.

به شما تبریک می گوییم؛ چرا که به همین سادگی صاحب یک حمام مرتب و زیبا خواهید شد.