حوله خشک کن حمام : بهترین مدل های روز را بشناسید

حوله خشک کن حمام : بهترین مدل های روز را بشناسید

حوله خشک کن حمام یکی از لوازم مورد نیاز در حمام های امروزی است و در طراحی حمام های مدرن، کمتر فضایی بدون تعبیه حوله خشک کن دیده می شود. انواع مختلف حوله خشک کن با خصوصیات متنوع و اندازه های گوناگون به قدری گسترده هستند که می توان نوع مناسب برای هر حمامی با هر میزان فضایی که در اختیار می گذارد را به راحتی پیدا کرد. با این حال، خوب است با چند نوع از بهترین مدل های حوله خشک کن آشنا شوید که نسبت به انواع دیگر از کیفیت بهتری برخوردار هستند و می توانند نیازهای مختلفی را برآورده کنند.

طی این مطلب، پنج نمونه از بهترین حوله خشک کن های روز را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانند گزینه های مناسبی برای استفاده در فضای حمام منزل تان باشند.

حوله خشک کن حماماولین موردی که قرار است به شما معرفی کنیم، مدلی است که می تواند به صورت همزمان دو عملکرد مختلف به شما ارائه دهد. این حوله خشک کن حمام ، روی دیوار نصب شده و فضای نسبتا کمی اشغال می کند. قابلیت دیگری که در اختیار می گذارد این است که می تواند در نقش رادیاتور حمام شما نقش ایفا کند و در صورتی که فضای مورد نیاز برای قرار دادن رادیاتور را نداشته باشید، می توانید از این حوله خشک کن برای گرم نگه داشتن هوای حمام استفاده کنید. در واقع، این حوله خشک کن در عین این که حوله ها را خشک و گرم می کند، دمای هوا را نیز مناسب نگه خواهد داشت.

دومین موردی که به شما پیشنهاد می شود، یک نمونه پایه دار است که به اصطلاح استند نیز نامیده می شود. این حوله خشک کن را می توانید به واسطه پایه هایی که برای آن طراحی شده است، روی زمین قرار دهید و هر زمان که مایل باشید، به راحتی مکان آن را تغییر دهید. این نوع حوله خشک کن برای قرار دادن در کنار وان حمام بسیار مناسب است و از آن جا که در ارتفاع کمی قرار می گیرد، می تواند برای کودکان نیز قابل دسترس باشد. از آن جا که این نوع در اندازه کوچکی طراحی شده است، فضای چندان زیادی را نیز اشغال نمی کند.

سومین مورد در لیست حوله خشک کن های برتر، مدلی است که روی دیوار نصب شده و از آن جا که اندازه نسبتا بزرگی دارد، می تواند حوله های زیادی را روی خود جای دهد. مزیت این حوله خشک کن نسبت به موارد دیگر در این است که با سرعت بسیار بیشتری گرم می شود. این مزیت باعث می شود که حتی اگر حوله خشک کن را در حالت خاموش هم قرار داده باشید، می توانید بلافاصله پس از روشن شدن کردنش از آن استفاده کنید و لزومی ندارد مثل سایر مدل ها منتظر گرم شدن آن بمانید.

چهارمین مورد از انواع حوله خشک کن حمام که برای خرید به شما پیشنهاد می شود، مدلی است که بر پایه های خود ایستاده و در عین حال می تواند روی سطح دیوار نیز نصب شود. این حوله خشک کن، اندازه نسبتا کوچکی داشته و برای استفاده در فضای بسیاری از حمام ها مناسب است. شما می توانید علاوه بر حوله ها، لباس هایتان را نیز روی سطح این حوله خشک کن خشک کنید. همچنین همان طور که گفته شد، در صورت تمایل می توانید حوله خشک کن را از حالت استند به دیواری و برعکس تغییر شکل دهید.

 

 

تحریریه پویانو