ترند ها و سبک های مطرح دنیا در دکوراسیون داخلی

ترند ها و سبک های مطرح در دکوراسیون داخلی

ترند ها و سبک های مطرح دنیا در دکوراسیون داخلی

اگر محیطی که در آن زندگی می کنید خسته کننده و کسالت آور به نظر می رسد، زمان آن فرا رسیده است که تغییری اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. اگر می خواهید فضایی متفاوت در محیط خانه ایجاد کنید، از میان سبک ها و ترند های مطرح دکوراسیون داخلی سبکی را که به شما نزدیک تر است را انتخاب کنید. با بررسی سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می توانید طراحی هایی نه چندان دشوار و مناسب با محیط زندگی خود را به نمایش بگذارید. زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی می شود، بسیاری از افراد تغییر در دکوراسیون را بسیار دشوار و پر هزینه تصور می کنند. اما زمانی که انتخاب های درست و مناسب انجام دهید به آن اندازه که تصور می کنید سخت نخواهد بود. با توصیه های مناسب دکوراتیو و انتخاب لوازم دکوری صحیح می توانید خانه ای که در ذهن دارید را در واقعیت بسازید. با پویانو همراه باشید تا با ترند ها و سبک های مطرح دنیا در دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

ترند ها و سبک های مطرح در دکوراسیون داخلی

در سال های اخیر سبک های متنوعی در دکوراسیون داخلی پدیدار شده و پیش روی ما قرار گرفته اند. با اجرای این سبک ها می توانید خانه خود را هم به مکانی شیک و هم مکانی بسیار مدرن تبدیل کنید. برای آشنایی بیشتر با ترند های مطرح دکوراسیون داخلی می توانیم از سبک تایپوگرافی آغاز کنیم:

  1. سبک تایپوگرافی در دکوراسیون

در سبک های دکوراسیون داخلی، یکی از سبک هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سبک تایپوگرافی در دکوراسیون است. این سبک که در میان ترند های مطرح جای خود را باز کرده است، به عنصری الهام بخش در محیط زندگی تبدیل شده است. مکانی را که از گذراندن زمان خود در آن لذت می برید را در نظر داشته باشید. قطعا تابلو ها و قاب عکس هایی برای دکور کردن دیوار ها وجود دارند. با استفاده از اکسسوار های نوشتاری علاوه بر این که مکان مورد نظر شما به محیطی جذاب تبدیل می شود، با تحریک قوه تخیل شما نیز بسیار الهام بخش خواهند بود. با استفاده از این سبک در دکوراسیون می توانید سالن پذیرایی یا هر نقطه دیگری را به مکانی راحت و آزاد تبدیل کنید. برای اجرای این سبک اکسسوار های نوشتاری مانند تابلوهایی که دارای نوشته هستند و یا استیکر های حروف و غیره را برای دکور کردن دیوار ها به کار ببرید. با ظاهر راحت و متفاوت سبک تایپوگرافی در دکوراسیون می توانید به محیطی پویا و جوان دست پیدا کنید.

سبک تایپوگرافی در دکوراسیون

  1. سبک هوگا در دکوراسیون

سبک Hygge در دکوراسیون که «هوگا» تلفظ می‌شود، کلمه‌ای نروژی است که عمدتا به عنوان احساس آرامش داشتن و راحتی ترجمه می‌شود. این سبک یکی از مطرح ترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال های اخیر است. سبک هوگا که در فرهنگ اسکاندیناوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، بسیار مناسب افرادی است که به دنبال سادگی در محیط زندگی خود هستند. اگر ترجیح می دهید که از اشیاء کم تری استفاده کرده و تا جای ممکن اشیاء کاربردی را در محیط زندگی خود به کار ببرید، سبک هوگا در میان سایر سبک های دکوراسیون مناسب شما خواهد بود. سبک هوگا که توجه افرادی که به سادگی علاقه مند هستند را به خود جلب کرده است، به ویژه برای مکان های تنگ مناسب بوده و از لوازم و مبلمان، بیشترین استفاده را می کند.

سبک هوگا در دکوراسیون

در مکان های تنگ و باریک با استفاده از این سبک می توانید جادوی خانه های اسکاندیناوی را به نمایش بگذارید. برای اجرای این سبک تا جای ممکن از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ سفید از باید های سبک هوگا به شمار می رود. هم چنین برای ایجاد چنین فضایی می‌توانید از شمع و لوازم دکوری آنتیک استفاده کنید تا حس آرامش و راحتی را القا کنید.

  1. سبک کانتری در دکوراسیون

در سبک کانتری چوب طبیعی در لوازم دکوری و مبلمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی به یکی از ترند های مجبوب تبدیل شده است. اگر به دنبال ظاهر طبیعی و غالب بودن چوب طبیعی در دکوراسیون هستید، سبک کانتری می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های این سبک که خانه های روستایی انگلستان را یاد آوری می کند، طرح های گلدار است. انتخاب پارچه های رومبلی گلدار می تواند انتخاب مناسبی برای اجرای این سبک باشد.

سبک کانتری در دکوراسیون

  1. سبک مینیمال در دکوراسیون

اشیاء کمتر، آرامش بیشتر! مفهوم این سبک همین است. در سبک مینیمال که از کم ترین اشیاء بیشترین استفاده را می کند، شلوغی جایگاهی ندارد. قبل از اجرای این سبک، ابتدا از دست اشیاء اضافه ای که در خانه دارید خلاص شوید و درب خانه را به روی دکوراسیونی جدید باز کنید. در سبک مینیمال که به یکی از محبوب ترین ترند ها در سال 2018 تبدیل شده است، در انتخاب مبلمان نیز باید به این سبک توجه کرد. در این سبک برای جلوگیری از شلوغی در سالن به غیر از مبلمان و میز تلویزیون از وسیله دیگری استفاده نمی شود. در مورد اکسسوار ها نیز به غیر از میز های عسلی و آباژور، از وسیله های دیگری که زمین را اشغال می کنند دوری کنید.

سبک مینیمال در دکوراسیون

با توجه به سبک های موجود در دکوراسیون داخلی و ترند های مطرح، سبک مورد نظر خود را انتخاب کرده و با بررسی های جزئيات موجود در آن به دکوراسیونی مناسب در خانه دست پیدا کنید.

 

 

 

 

ترند ها و سبک های مطرح دنیا در دکوراسیون

تحریریه پویانو