ترند های مطرح دکوراسیون داخلی در سال 2018

ترند های مطرح دکوراسیون داخلی در 2018

ترند های مطرح دکوراسیون داخلی در سال 2018

برای آشنایی با ترند های مطرح دکوراسیون داخلی در سال 2018 با پویانو همراه باشید:

  1. سالی در انتظار شما است که می توانید در آن سادگی طبیعت را به اتاق خواب خود ببرید. با استفاده از تاج های چوبی برای تخت، ملحفه ها و روتختی هایی با رنگ های پاستلی، می توانید فضایی آرام در اتاق خواب ایجاد کنید.

تاج های چوبی برای تخت، ملحفه ها و روتختی هایی با رنگ های پاستلی

  1. در سال 2018 خانه شما رنگارنگ خواهد شد. مبل های مخملی رنگی را می توانید با پرده ها و کوسن های رنگی کامل کنید. هم چنین دکوراسیون چوبی و سادگی طبیعت در سالن ها نیز ادامه می یابد.

مبل های مخملی رنگی را می توانید با پرده ها و کوسن های رنگی

  1. اگر می خواهید در دکوراسیون خانه ظاهری جالب و متفاوت ایجاد کنید، کمد ها را به رنگ دیوار رنگ آمیزی کنید. مطمئن باشید که هم به دلیل خلاقیتی که انجام داده اید و هم به دلیل سبک خاصی که ایجاد کرده اید از طرف دوستان خود مورد تایید و تشویق قرار خواهید گرفت.

کمد ها را به رنگ دیوار رنگ آمیزی

  1. رنگ قرمز در سال 2018 بسیار مطرح است. با ترکیب رنگ قرمز و خاکستری تیره می توانید به فضایی گرم و جذاب در دکوراسیون دست پیدا کنید. رنگ قرمز در خانه هایی با سبک مینیمالیستی ظاهری زیبا ایجاد خواهد کرد. از این که رنگ انرژی بخشی مانند رنگ قرمز را در خانه به کار ببرید هراس نداشته باشید.

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری تیره می توانید به فضایی گرم و جذاب در دکوراسیون

  1. کنسول های مشکی آهنی همان گونه که در سال 2017 محبوب بودند، در سال 2018 نیز در میان اشیاء محبوب قرار دارند. اگر خانه شما سقف بلندی دارد با استفاده از یک لوستر بلند بر روی کنسول می توانید به هماهنگی ای زیبا دست پیدا کنید.

کنسول های مشکی آهنی

  1. در این سال کابیت های آشپزخانه جای خود را به طاقچه ها و طبقات چوبی می دهند. در سال 2018 ظاهر و باطن آشپزخانه شما یکی خواهند بود.

کابیت های آشپزخانه جای خود را به طاقچه ها و طبقات چوبی

  1. در این سال تمام دیوار های خانه با تابلو ها پوشیده خواهند شد. در اتاق های مینیمالیستی شما تابلوهایی با سبک مینیمال ظاهری زیبا ایجاد خواهند کرد. هم چنین طرح های هندسی نیز در این سال از طرح های محبوب هستند.

اتاق های مینیمالیستی شما تابلوهایی با سبک مینیمال

  1. طرح های هندسی در آشپزخانه نیز جای خود را بازکرده اند. هم چنین از لوستر های ساده با سیم های بلند می توانید در تمام خانه به ویژه در آشپزخانه نیز استفاده کنید.

طرح های هندسی در آشپزخانه

  1. در این سال میز های شیشه ای و رنگ های پاستلی را بسیار مشاهده خواهید کرد.

میز های شیشه ای و رنگ های پاستلی

فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از طرح های هندسی ممکن است خسته کننده باشند. به همین دلیل بهتر است که از این طرح تنها بر روی کوسن ها و بالش ها و یا روی بخشی از دیوار استفاده کنید. اگر می خواهید در هر دوی این موارد از طرح های هندسی استفاده کنید، سعی کنید که رنگ یکی از آن ها روشن باشد.

 

 

 

 

ترند های مطرح دکوراسیون داخلی در سال 2018

تحریریه پویانو