تاج گل دست ساز پاییزی با درخششی متالیک

تاج گل دست ساز پاییزی با درخششی متالیک

تاج گل دست ساز پاییزی ؛ پاییز در راه است پس وقت آن رسیده تا یک تاج گل پاییزی پشت در خانه‌هایمان آویزان کنیم. ایده‌های خلاقانه تاج گل دست ساز پاییزی امروزه همگی مدیون شاخ و برگ‌های زیبای فصلی هستند.

1 به علاوه با وجود فروشگاه‌های بسیار زیادی که گل و برگ‌های مصنوعی را نصف قیمت عرضه کرده‌اند این پروژه علاوه بر سادگی و راحتی کار بسیار هم مقرون به صرفه خواهد بود پس همراه پویانو باشید و جزئیات کار را با دقت بخوانید…

مواد و وسایل مورد نیاز برای انجام این پروژه خانگی

اگر سری به فروشگاه‌های صنایع دستی و هنری بزنید می‌بینید که تنوع بسیار زیادی از محصولات مصنوعی وجود دارد که می‌تواند تمامی نیازهای شما را به راحتی تامین کند. در زیر لیستی از موادی که برای این کار نیاز دارید آورده شده است:

تاجی بافته شده از شاخ و برگ درخت انگور با اندازه دلخواهتان

گل و برگ‌های مصنوعی

چسب تفنگی (اختیاری)

نوار یا ریبون (اختیاری)

انواع کدو و کدو تنبل (اختیاری)

2

اگر این امکان برایتان وجود دارد بهتر است که برگ‌هایی را انتخاب کنید که پوشش متالیک دارند. در اینجا ما رنگ مسی را انتخاب کردیم چرا که هم مد روز است و هم حس گرمای خاصی به محیط می‌دهد.

3

همچنین ما خوشبختانه توانستیم برگ‌های خشک شده بلوط هم پیدا کنیم که دارای پوشش مسی هستند و به آنها درخششی شیشه ای می‌دهد. به علاوه آنها با هر نوع شاخ و برگی که برای تاجتان انتخاب کنید به خوبی مچ می‌شود پس به راحتی مدل و استایلی را انتخاب کنید که حس خوبی به شما می‌دهد و شادتان می‌کند.

4

 

بیشتر بخوانید:  ایده های دکوراتیو خلاقانه با چوب خشک و شاخه درختان

مراحل ساخت تاج گل پاییزی

اگر آماده شروع کار هستید بدانید که این پروژه بسیار آسان و جذاب خواهد بود حتی امکان دارد بتوانید در کمتر از یک ساعت هم آن را به انجام برسانید اما عجله‌ای در کار نیست، سعی کنید از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید. نصف لذت آماده سازی یک تاج گل در امتحان کردن چیدمان های متفاوت و سعی در سر و هم کردن آن به شیوه‌ای دلخواه است.

مرحله 1: ابتدا برگ ها را از ساقه اصلی یکی یکی جدا کنید. بهتر است سعی کنید کمی از ساقه برگ با آن باقی بماند تا بعدا بتوانید از آن برای وصل کردنش به تاج بدون استفاده از چسب داغ تفنگی استفاده کنید.

5

مرحله 2: برگ‌ها را به بدنه اصلی شاخه‌های انگور متصل کنید. اگر لازم است از چسب داغ تفنگی برای محکم نگه داشتن برگ‌ها به بدنه اصلی تاج استفاده کنید. برگ‌هایی که فاقد ساقه باشند چالش بیشتری برای محکم چسباندن به بدنه اصلی نیاز دارند.

6

همانطور که در زیر می‌بینید برگ‌های قرمز استفاده شده ساقه چندانی نداشتند اما ما همچنان قادر بودیم که قسمت قاعده‌ای آن را در لا به لای بافت درون بدنه تاج بدون استفاده از چسب تفنگی محکم کنیم. اگر به دنبال محکم کاری بیشتری هستید بهتر است از چسب تفنگی برای اطمینان استفاده کنید.

7

در استفاده از چسب عجله نکنید چون ممکن است در وسط کار تصمیمتان برای چیدمان تغییر کند پس چسب کاری را به آخرین مرحله واگذار کنید.

8

مرحله 3: ریبون و سایر محصولات دست ساز مورد علاقه‌تان را اضافه کنید. محصولات دست ساز توسط سیم های گل‌سازی به راحتی به تاج برگ شما متصل خواهند شد و ممکن است حتی شما برای این کار دیگر نیازی به چسب هم نداشته باشید. ما در اینجا تصمیم گرفتم تاج برگ خودمان را به همان صورت ساده نگه داریم و چیزی به آن اضافه نکردیم.

9

 

10
پاییز امسال استفاده از تاج بسیار مورد توجه قرار دارد. شما می‌توانید آن را پشت درتان نصب کنید یا اینکه آن را به یک اثر هنری کانونی تبدیل کنید. می‌پرسید چطور؟ با اضافه کردن یک کدو تنبل به پروژه‌تان…

شاید علاقمند باشید بیشتر بخوانیددکوراسیون خانه خود را متناسب با طبیعت پاییز تغییر دهید!

ک کدو تنبل بزرگ در وسط حلقه و چند کدو تنبل دور تا دور حلقه به شما کمک می کند که با این اثر هنری پاییزی میز شامتان را تزیین کنید. به این ترتیب شما می توانید یک مجموعه از کدو تنبل های زیبا داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد آن ها را به هم چسبانده و یا به درتان بیاوزید. در این تصویر یک کلدوی هلویی برای وسط حلقه انتخاب شده است.

11

همچنین می توانید با جمع آوری مجموعه کوچکی از کدو تنبل های ریز و درشت و سفید و نارنجی تصویر زیبایی از پاییز بسازید

12 تاج گل دست ساز پاییزی با درخششی متالیک ؛ طراحی تاج گل دست ساز پاییزی ؛ دکور پاییزی
تاج گل دست ساز پاییزی با درخششی متالیک ؛ طراحی تاج گل دست ساز پاییزی ؛ دکور پاییزی

این پروژه کم هزینه و خلاقانه بوده و تهیه وسایل مورد نیاز آن به سادگی صورت می گیرد.

 

منبع: decoist

 

 

اگر شما هم برای رسیدن فصل پاییز ایده‎های جذاب خلاقانه ای را می شناسید یا انجام داده اید، خوشحال می‌شویم از اینکه  آن را با پویانو به اشتراک بگذارید.