پرده‌ هایی به رنگ شب ؛ برچسب شیشه پنجره

پرده‌ هایی به رنگ شب ؛ برچسب شیشه پنجره

برچسب شیشه پنجره ؛ انواع چشم‌بند و پرده‌ های تیره و ضخیم برای کسانی که به نور در هنگام خواب حساسند، وسایلی ضروری به شمار می‌آیند. هرچند انواع مختلفی از این پرده‌ ها در بازار وجود دارد، اما این بار طراحی اوکراینی به نام “هول رول” پرده‌هایی طراحی کرده است که در عین کاربردی بودن متفاوت و بامزه است. پرده‌هایی که اگر در اتاق خوابتان نصب کنید، ممکن است وقتی از خواب بیدار شوید به اشتباه فکر کنید در هتلی در لندن از خواب بیدار شده‌اید!

سوراخ‌های ریزی روی این پرده‌ها وجود دارد که نور بسیار کمی را از خود عبور می‌دهد. نوری که به هیچ‌عنوان به داخل اتاق خواب نرسیده و مزاحم خواب شما نخواهد شد. این نور بسیار کم فقط طرحی که روی پرده‌ها وجود دارد را نمایان می‌کند.

این پرده‌ها آنقدر هنرمندانه طراحی شده‌اند که نمایی از شهر لندن و نیویورک را با تمام آسمان‌خراش‌ها و ستارگانش را به اتاق خواب شما می‌آورد. نوع طراحی این پرده‌ها به گونه‌ای است که کم و زیاد شدن نور فضای بیرون روی آن تاثیری ندارد و در خواب شما اختلالی ایجاد نمی‌کند.

چنس پارچه این پرده‌ها به گونه‌ای است که به هیچ عنوان نور را از خود عبور نمی‌دهد. به گفته شرکت سازنده این پارچه‌ها صفر درصد عبور نور دارند. همچنین فرمولی که در ساخت پارچه این پرده‌ها لحاظ شده است به گونه‌ای است که از عبور گرد و غبار جلوگیری می‌کند. این بدین معنی است که در گرد گیری ماهانه منزل هم به شما کمک می‌کند! همچنین نوع پارچه و ضخامت این پرده‌ها به گونه‌ای است که به دلیل جلوگیری از ورود نور آفتاب به داخل خانه، باعث خنک ماندن اتاق شما در روزهای گرم تابستان می‌شود.

برچسب شیشه پنجره
برچسب شیشه پنجره

به دلیل اهمیتی که سازندگان این پرده‌های متفاوت به زیبایی و کامل بودن منظره پنجره مشتریان خود می‌دهد، تمامی کارها سفارشی و براساس ابعاد دقیق پنجره مشتریان ساخته می‌شود. شاید به نسبت پرده‌های مرسوم قیمت بالاتری داشته باشند، اما وقتی خوابی راحت و به دور از نورهای مزاحم و در کنار یک منظره زیبا داشته باشید، از اینکه برای پرده اتاق خود چنین هزینه‌ای کرده‌اید از خودتان تشکر خواهید کرد.

 

برگرفته از : elledecor