ایده های نو برای چیدمان اطراف شومینه

ایده های نو برای چیدمان اطراف شومینه

ایده های نو برای چیدمان اطراف شومینه

ایده های نو برای چیدمان اطراف شومینه

اگر مطمئن نیستید از اینکه چگونه از فضای هر دو طرف شومینه استفاده کنید این مطلب را دنبال کنید:

دکوراسیون داخلی:  شومینه اغلب نقطه ی کانونی در طراحی نشیمن منازل محسوب می شود. این روز ها که کم کم به فصل سرما نزدیک می شویم شومینه ها روشن می شوند و تشعشع نور و گرما از آن ، شومینه ها را به عنصر مهم تری تبدیل می کند و جلوه ی بیشتری در منزل خواهد داشت. بیشتر شومینه هایی که در منازل ما به کار رفته است بالای آن ها طاقچه ای دارد که آن را با گذاشتن قاب عکس ، چند شمع کوچک یا شمعدان های بلند پر کرده ایم. در این مطلب ایده های تازه تری را برای چیدن طاقچه ی بالا ی شومینه معرفی می کنیم که جلوه ی زیباتری در این زمستان به آن بدهید. اطراف شومینه یکی از فضاهای خانه است که شما می توانید در طراحی آن برای تغییر فصل تجدید نظر کنید. پیش از انتخاب ایده های تکراری و خسته کننده ای که همه انتخاب می کنند ، چرا ایده های خلاقانه شبیه به کاری صاحبان این خانه ها انجام داده اند را امتحان نمی کنید؟ با پویانو همراه باشید:

چیدمان اطراف شومینه
چیدمان اطراف شومینه

قفسه های معلق:

کمد هایی که در اطراف شومینه به دیوار نصب شده اند احساس فضادار بودن را در این اتاق تشدید می کنند. زمانی که کف قابل مشاهده باشد فضا بسیار بزرگتر به نظر می رسد. برای تاکید بر حس آرامش و سادگی این فضا ، این کمد چوبی هم بسیار ساده انتخاب شده است ، با خطوط صاف و یکدست.

چیدمان اطراف شومینه

مخلوطی از جدید و قدیم:

لزومی ندارد چون خانه ی شما قدیمی ساخت است حتما باید کمد ها و قفسه هایی هم که استفاده می کنید به سبک سنتی باشند. در اینجا می بینید که طاقچه ی فرم سنتی شومینه به خوبی در کنار قفسه ی جدید با درب های براق کشو ها قرار گرفته است. مجاورت عناصر جدید و قدیم بر ویژگی های متمایز هر یک از آن ها تاکید می کند.

چیدمان اطراف شومینه

گوشه ی دنج مطالعه:

اگر فضای خانه ی شما کوچک است و نمی توانید یک محل یا اتاق کامل را به فضای کاری اختصاص دهید می توانید این گوشه ی دنج را برای کار و مطالعه بسازید. هم چنین با شروع روزهای مدرسه فرزندانتان هم می توانند تکالیشان را نزدیک به شما و در نشیمن انجام دهند. می توانید یک میز ساده ی شیشه ای یا چوبی متناسب با ابعاد فضای خود سفارش دهید و با استفاده از براکت یا پایه  آن را روی دیوار نصب و یا روی زمین قرار بدهید. به علاوه بر برجسته تر نمایاندن این منطقه می توانید از کاغذدیواری های جذاب متفاوت برای پس زمینه استفاده کنید.

چیدمان اطراف شومینه
چیدمان اطراف شومینه

بازتاب:

اگر به دنبال ایده ای لوکس و در عین حال کم هزینه برای دکوراسیون اطراف شومینه هستید ، آیینه ها می توانند به شما کمک کنند. دو برش آیینه به اندازه ی ابعاد دیوار دو سمت شومینه در نظر بگیرید تا یک پس زمینه ی عالی برای قفسه های شیشه ای و یا متالیک داشته باشید. می توانید گلدان یا مجسمه ی خود را با جلوه ای فوق العاده در این قفسه ها به نمایش بگذارید.

چیدمان اطراف شومینه
چیدمان اطراف شومینه

نورپردازی خوب:

چیدمان اطراف شومینه  با نور خوب بسیار ارزشمند تر می شود. با تعبیه کردن چند لامپ ال ای دی بالای قفسه ها درخششی در این جعبه ها ایجاد می کنید که به ویژه در شب جلوه ی بسیار جذابی خواهد داشت.

 

مطالب پیشنهادی:

رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی

ترفند های معمارانه رای دکوراسیون  فضای پلان باز

رنگ آمیزی سقف منزل

ایده های جدید و مدرن برای کانتر آشپزخانه

7 ایده ی هوشمندانه برای استفاده از فضای زیرپله

دکوراسیون داخلی پاییزی برای خانه ی شما

 

منبع: houzz

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو