ایده های دکوراسیون پر طرفدار امسال برای فضای باز منزل

ایده های دکوراسیون پر طرفدار امسال برای فضای باز منزل

ایده های دکوراسیون پر طرفدار امسال ؛ شب‌های تابستان بهترین زمان برای استفاده از فضای باز منزل است، خواه حیاط بزرگ خانه‌ای ویلایی باشد یا بالکن چند متری یک آپارتمان نقلی. اگر به دنبال ایده‌های جدید و پر طرفدار برای دکوراسیون فضای باز منزل هستید، از این چهار ایده دکوراسیون الهام بگیرید و فضایی زیبا و مد روز در فضای باز خانه خود بسازید.

تغییر کاشی و سرامیک

یکی از ایده‌های پر طرفدار این روزها برای تغییر دکوراسیون فضاهای باز منزل، تغییر کاشی و سرامیک کفپوش و استفاده از مدل‌های طرح دار و رنگارنگ است. کفپوش بالکن و حیاط جزو آن بخش‌هایی است که کمتر به آن توجه می‌شود، یا در صورت تغییر از چوب، سنگ و المان‌هایی از این دست برای این فضا استفاده می‌شود. به همین دلیل استفاده از کاشی و سرامیک‌های رنگی و طرح دار یک تغییر جسورانه و متفاوت به حساب می‌آید، تغییری که به تنهایی حال و هوای بالکن، تراس و حیاط شما را به کلی تغییر می‌دهد. اگر به دنبال یک تغییر اقتصادی هستید می‌توانید از برچسب‌های کاشی استفاده کنید. اما دقت داشته باشید که نوع ضد آب آن را برای فضای باز انتخاب کنید و آنها را در قسمت‌هایی نصب کنید که کمتر در معرض رفت و آمد باشند تا با گذر زمان زیبایی آنها از بین نرود و عمر بیشتری داشته باشند.

نارنجی، رنگ پر طرفدار امسال

نارنجی، رنگ پر طرفدار و ترند امسال برای فضاهای باز است. در استفاده از رنگ نارنجی در فضا خودتان را محدود نکنید و هر قدر که دوست دارید این رنگ را به فضای باز خانه خود بیاورید. مبلمان نارنجی، کوسن‌های نارنجی، کفپوش نارنجی و … همگی ایده‌های مناسبی برای فضای باز هستند. حتی می‌توانید گلدان‌هایتان را نیز نارنجی کنید. رنگ نارنجی، در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد و به فضای شما انرژی و احساس زندگی می‌دهد. این رنگ در ترکیب با آبی نیز بسیار زیبا و دلنشین خواهد شد.

یک گالری هنری در بیرون از خانه

یکی از ایده‌های جدید و محبوب این روزها برای دکوراسیون فضای باز استفاده از تابلوهای مختلف برای تزیین دیوار بالکن و حیاط است. معمولا وقتی نوبت به این دیوارها می‌رسد، همه قفسه‌های دیواری و نصب گلدان روی دیوار را پیشنهاد می‌دهند. اما اگر شما هم بر این باورید که این ایده قدیمی و تکراری شده است، یک گالری هنری در حیاط یا بالکن منزل خود بر پا کنید. با نصب قاب‌های زیبا و رنگارنگ روی دیوار فضای باز منزل، به روز باشید و فضای جالب و متفاوتی را تجربه کنید. می‌توانید این قاب‎‌ها را با تصاویر و آثار هنری زیبا پر کنید و حتی یکی از آنها را به آینه اختصاص دهید یا تعدادی از آنها را بدون هیچ عکس و تصویری روی دیوار نصب کنید. دقت داشته باشید جنس قاب‌ها ضد آب باشند و همه تابلوهای شما محافظی شیشه‌ای داشته باشند تا بارش برف و باران در فصل‌های سرد به آنها آسیبی نرساند.

انتخاب مبلمان و اکسسوری‌های پارچه‌ای

ایده های دکوراسیون پر طرفدار امسالیکی از نکات مهم در انتخاب مبلمان برای فضای باز، دقت به جنس مصالح آن است که در مقابل باران و برف مقاوم باشد. به همین دلیل پارچه و مبلمان پارچه‌ای معمولا جایی در مبلمان فضای باز ندارند. اما در تابستان امسال مبلمان پارچه‌ای روی بورس هستند. مبلمان پارچه‌ای با تشکچه‌ها و پشتی‌های راحت و کوسن‌های زیاد، فضای راحت و دنجی برای وقت گذرانی در فضای باز منزل به وجود می‌آورند. پس چه بهتر که در فصل تابستان از این مدل مبلمان استفاده کامل را ببریم و وقتی به فصل سرما نزدیک شدیم فکری برای تغییر آن کنیم. اگر مبلمان غیر پارچه‌ای برای بالکن یا حیاط خود تهیه کرده‌اید، با دوختن تشکچه و اضافه کردن چند کوسن به آن، در فصل تابستان مبلمان خود را پارچه‌ای کنید و هر زمان که به پاییز و زمستان نزدیک شدیم آنها را با خیال راحت جدا کنید.

 

 

ایده های دکوراسیون پر طرفدار امسال

برگرفته از: brit