انواع کاغذ دیواری رنگ آبی در طراحی دکوراسیون

انواع کاغذ دیواری رنگ آبی در طراحی دکوراسیون

انواع کاغذ دیواری رنگ آبی ؛ رنگ آبی با تاثیر آرامش بخش خود یکی از رنگ های محبوب در انتخاب کاغذ دیواری است. کاغذدیواری آبی رنگ برای هر نوع اتاقی مناسب است و شما بدون دغدغه می توانید در هر فضایی آن را به کار ببرید. به خوبی با دکوراسیون چوبی ست می شود و فضایی شیک ایجاد می کند. در پایین انواع نمونه های کاغذدیواری در طیف های رنگی متفاوت آبی آماده شده است که به شما در انتخاب کاغذدیواری مناسب برای ست شدن با دکوراسیون منزل با دفتر کار کمک می کند

 

کاغذ دیواری آبی نفتی

ککاغذدیواری آبی نفتی یک نوع آبی بسیار تیره تا حد سیاه است. این رنگ کاغذدیواری برای فضاهایی که قصد دارید رسمی و تاثیرگذار باشد مناسب است. فضاهایی مانند پذیرایی های بزرگ و دفاتر کاری یک جلوه زیبا و شیک خواهد داشت.

کاغذ دیواری آبی کاربنی

کاغذدیواری ابی کاربنی یک رنگ خاص و منحصر به فرد است میزان دخشانی این رنگ بیشتر از رنگ سورمه ای است. و به طور کلی رنگ آبی کارنی یک رنگ خیره کننده در طیف های رنگی آبی است. کاغذدیواری کاربنی به خوبی با رنگ زرد و سفید مانند اسیر کاغذدیواری های آبی ست می شود.

 

کاغذ دیواری آبی فیروزه ای

آبی فیروزه ای یک رنگ سنتی و دلنشین است. این رنگ به خوبی با دکوراسیون سنتی ست می شود البته به این معنی نیست که با دکوراسیون مدرن هماهنگ نممی شود. این رنگ با رنگ قهوه ای ترکیب خوبی پیدا می کند.

کاغذ دیواری آبی لاجوردی

رنگ آبی لاجوردی که به عنوان رنگ آبی ایرانی نیز شناخته می شود. یک نوع از طیف رنگی آبی است این رنگ نیز به خوبی با زرد خردلی که این مبل دارد ست شده است.

کاغذ دیواری آبی سورمه ای

ابی سورمه ای که نوعی آبی تیره است و همیشه برای همه افرادی که از سایه های رنگی آبی اطلاعی ندارند . کلیه رنگ های آبی تیره آبی سورمه ای شناخته می شود. این کاغذدیواری آبی سورمه ای همانطور که می بنید با کوسن های آبی در طیف های مختلف بر روی مبلمان سفید بسیار هوشمندانه دکور شده است.

 

کاغذ دیواری آبی کله غازی

ابی کله غازی با آبی ای است که با مقداری سبز ترکیب شده است. این رنگ نیز به خوبی با قهوه ای و رنگ چوب ست می شود. جز رنگ های خاص ابی می باشد که در دکوراسیون منزل هر کسی آن را نمی بینید.

کاغذ دیواری آبی پرطاووسی

این نوع آبی بدقیقا به رنگ جداب پرهای طاووس است و و میبینید که اتفاقا طرح کاغذدیواری از پرطاووش پر شده است. ببینید که چه فضای غذاخوری پرجلوه و شیک دراماتیکی به وجود آورده  است.

کاغذ دیواری آبی نیلی

کاغذ دیواری آبی درباری

انواع کاغذ دیواری رنگ آبی
انواع کاغذ دیواری رنگ آبی

 

کاغذ دیواری آبی اطلسی

این رنگ همان رنگی است که سال 2016 همراه با رنگ صورتی کوارتز از طرف شرکت پانتون معرفی شده است. یک رنگ ارامش بخش زیبا که به خوبی می تواند با دکوراسیون رنگ صورتی کوارتز ست شود.کاغذدیواری به رنگ آبی ارغوانی بسیار رنگ ارامش بخش و ملایمی را در فضای این اتاق خواب به وجود آورده است.

کاغذ دیواری آبی آسمانی

انواع کاغذ دیواری رنگ آبی
انواع کاغذ دیواری رنگ آبی

یک رنگ آرامش بخش دیگر آبی آسمانی است که کاغذدیواری به این رنگ هر اتاقی را خواستنی و دلنشین می کند. این رنگ مانند آسمان بی انتها  انعطاف پذیری خوبی برای ست شدن با هر رنگ دیگری دارد.