انتخاب لوازم منزل : این گزینه های محبوب را از دست ندهید!

انتخاب لوازم منزل : این گزینه های محبوب را از دست ندهید!

انتخاب لوازم منزل : حراج پایان فصل تعدادی از برندهای معروف مبلمان و لوازم منزل شروع شده و مواردی که در میان گزینه های محبوب این حراجی ها به چشم می خورند، واقعا کارا هستند. شاید شما به این حراجی ها دسترسی نداشته باشید، اما می توانید نمونه های مشابه وسایل محبوب را از میان لیست اجناس پرفروش انتخاب کرده و دنبال شان بگردید.

بعضی از وسایلی که این روزها به دنیای چیدمان منازل راه پیدا کرده اند، واقعا به درد بخور و کاربردی هستند. شاید تعدادی از این وسایل را نشناسید و تا به حال ندیده باشید. اگر این طور باشد، این مطلب به شما کمک خواهد کرد گزینه های محبوب دکوراسیون در سرتاسر دنیا را بشناسید. بعد از آن می توانید برای خرید وسیله ای که شاید مدت ها دنبالش بوده اید، آستین بالا بزنید. همراه پویانو باشید.

ست میز تلویزیون Tv Table Set

یکی از وسایلی که احتمالا خیلی به دردتان خواهد خورد، ست میز تلویزیون یا همان تی وی تری است که شاید نمونه های آن را در مجله های دکوراسیون داخلی دیده باشید. این میزهای جمع و جور دارای عملکرد جالبی هستند. شما می توانید آن ها را برای زمانی که روی کاناپه و جلوی تلویزیون نشسته اید، تهیه کرده و لپتاپ، روزنامه یا فنجان قهوه و بسیاری از چیزهای دیگر که نیاز دارید را روی سطح آن قرار دهید. تی وی تری ها عموما تاشو هستند و فضای زیادی نمی گیرند. این میزها به راحتی قابل جا به جا شدن می باشند و کاربردهای دیگری نیز دارند.

جالباسی راهرو Entryway Rack

یکی دیگر از وسایلی که معمولا در هر خانه ای به کار می آید و شاید جای خالی الان در منزل شما احساس شود، جالباسی است. یک جالباسی کاربردی و مناسب که بتواند لباس ها و سایر وسایل شما را به خوبی جای دهد و در دسترس تان بگذارد، واقعا نیاز است. معمولا اگر این جالباسی ها یک فضای مخصوص برای قرار دادن کفش ها، روزنامه ها، کلاه ها و دیگر وسایل مشابه داشته باشند، مناسب تر هستند و خیلی بیش تر به کار می آیند.

استند تلویزیون Tv Stand در انتخاب لوازم منزل

این روزها از گزینه های بسیار متنوعی برای قرار دادن تلویزیون ها استفاده می شود. میزهای تلویزیون جدید با ظاهر متفاوت خود خیلی جذاب تر شده اند و مدل های بسیار جالبی را در بر می گیرند. برخی از میزها هستند که می توانند در نقش های دیگری نیز به کار بیایند. برای مثال، یک سری از استندها به عنوان کمد یا میز کنسول نیز قابل استفاده هستند. این میزها معمولا کشوهای بزرگ و جادارای نیز دارند که برای قرار دادن وسایل شما به درد می خورند.

میز صندوقی Trunk End Table

دیگر وقت آن رسیده که میزهای تکراری را کنار بگذارید و استفاده از گزینه های جدیدتر را تجربه کنید. به سراغ میزهایی بروید که چندکاربردی هستند. یک میز صندوقی می تواند گزینه جالبی باشد. میزهای کوچکی به شکل صندوقچه وجود دارند که شما را به یاد وسایل عتیقه می اندازند. شاید یک صندوقچه زیاد در دکوراسیون منازل امروزی به چشم نخورد، اما می تواند بسیار جالب و منحصر به فرد باشد و گذشته از این، فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل تان در اختیار خواهد گذاشت.

پتوی رومبلی Throw Blanket در انتخاب لوازم منزل

یکی دیگر از مواردی که در چیدمان منازل نقش جالبی دارد، پتوی رومبلی است. اگر یک کاناپه دارید که محل نشستن و استراحت همیشگی شماست، احتمالا در روزهای سرد سال به یک پتو نیز احتیاج خواهید داشت که شما را گرم تر کند. پتوهای رومبلی برای همین منظور به کار می آیند. این پتوها علاوه بر این که کاربرد فوق را دارند، می توانند نقش دکوری نیز داشته باشند و ست مبلمان شما را جالب تر نشان دهند. با انداختن یکی از این ها روی مبل راحتی تان می توانید یک فضای گرم و نرم ایجاد کنید.

میز کشودار Storage End Table

یک عسلی کشودار از دیگر وسایلی است که احتیاج پیدا می کنید. عسلی ها میزهای کوچکی هستند که معمولا کنار مبل راحتی و در اتاق نشیمن جای می گیرند. البته این میزها در فضاهای دیگر نیز قابل استفاده هستند. مسلما اگر میز عسلی انتخابی شما کشودار باشد، خیلی بیش تر به کار می آید. شما می توانید وسایلی مثل دفترچه ها، پاکت ها، خودکارها و دیگر مواردی که مدام به آن ها احتیاج پیدا می کنید را داخل کشو بگذارید و همیشه در دسترس داشته باشید.

میز کنسول Console Table در انتخاب لوازم منزل

یکی دیگر از مواردی که در چیدمان خانه ها به کار می رود و بسیار هم جذاب است، میز کنسول می باشد. میز کنسول یک میز دکوری است و بیش تر برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل به کار می رود، اما مسلما می تواند وسایل قیمتی و تزیینی شما را داخل خود جای دهد. همچنین می تواند فضای مناسبی برای قرار دادن مجسمه ها و عتیقه ها باشد و عموما یک آینه را نیز در بر می گیرد. اگر فضای کافی برای قرار دادن میز کنسول را دارید، حتما از حضور جذاب آن بهره ببرید.

میز چندتکه Nesting Table

نوع دیگری از میز وجود دارد که برای خانه های کوچک با فضای کم فوق العاده است. این میزها که به میز چندتکه معروف هستند، به شکلی طراحی شده اند که داخل هم قرار می گیرند و به راحتی نیز از دل هم بیرون می آیند. میزهای چند تکه دارای چند بخش با اندازه های گوناگون هستند که برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت این میزها همان جمع و جور بودن شان است که به شما اجازه می دهد فضای بیش تری ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

انتخاب لوازم منزل

تحریریه پویانو