20 آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن که داشتن آن آرزوی هر آشپزی است

20 آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن که داشتن آن آرزوی هر آشپزی است

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن ؛ آشپزخانه‌ها بسته به نوع استفاده‌ای که افراد از آن دارند و میزان فضای موجود دارای طرح ها و مدل های مختلفی می‌باشند. اما فضای شما به هر میزان که باشد، همیشه می‌توانید طرح و سبک دلخواه خود را در آشپزخانه تان اعمال کنید.

این روزها آشپزخانه‌ های مدرن مورد استقبال قرار گرفته اند چرا که در آن ها به کاربردپذیری اهمیت داده می‌شود و ظاهر براق و درخشانی نیز دارند. اما هنوز هم خانه‌هایی هستند که آشپزخانه‌های آن ها طرح های کلاسیک یا وینتیج دارد. یا آشپزخانه‌هایی با طرح مدرن نیز هستند که دکوری های سبک رترو به آن اضافه شده است. چیزهایی مانند این مرسوم هستند. با این حال، برخی از صاحبخانه‌ها هستند که به دنبال جلوه های مطلقا مدرن برای آشپزخانه خود می‌گردند.

برای آن ها ما چند طرح آشپزخانه فوق العاده مدرن گردآوری کرده ایم که ایده هایی در مورد نحوه طراحی آشپزخانه ها به آن ها ارائه می‌دهد. این آشپزخانه‌ها هم دارای خطوط صاف و هم خطوط انحنادار هستند. اما ظاهر کلی آن‌ها فوق العاده شسته رفته و خیره کننده است. حتی برخی از آن‌ها دارای طراحی های مربوط به آینده می‌باشد.

در این آشپزخانه ها عمدتا برخی خطوط صاف و فضاهای ذخیره سازی مبتکرانه می‌بینید و همه چیز اندازه و شکل آشپزخانه است. از نظر ترکیب رنگ، بیشتر آن ها دارای طرح رنگی مدرن با تن های خاکی و خنثی هستند. به علاوه اشاره‌هایی از رنگ های روشن نیز در آن ها دیده می‌شود. برای دیدن مثال ها در ادامه با پویانو همراه باشید.

1- آشپزخانه فوق العاده مدرن

در این آشپزخانه برای ساخت کابینت و ایسلند از چوب استفاده شده که با رنگ های خاکی ترکیب شده اند. این آشپزخانه دارای خطوط صاف و براق بوده و در آن از لوازم آشپزخانه مدرن استفاده شده است.

2- آشپزخانه مینیمال

در این آشپزخانه که دارای کابینت های بدون دستگیره و با جلای مات می‌باشد از کورین سفید Glacier برای قسمت فضای کار آشپزخانه و دیوار بین کابینتی شیشه‌ای استفاده شده است. استفاده از رنگ سفید برای کابینت ها، دیوارها و سقف فضای آن را دلبازتر کرده است.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

3- آشپزخانه ای با چشم انداز شهر

این آشپزخانه فوق العاده مدرن که در یک طبقه پلن باز واقع شده است دارای منظره خیره کننده و نیز لوازم فوق العاده با کیفیت می‌باشد از جزیره آشپزخانه گرفته تا صندلی های کانتر.

4-فضای آشپزخانه فوق العاده مدرن

من چنین آشپزخانه‌ای که در آن از کابینت‌های دیواری آبی رنگ و صندلی های ناهارخوری ارغوانی استفاده شده را دوست دارم. لوازم کرومی استفاده شده در این جا نیز جلوه صاف و براقی به آشپزخانه داده‌اند.

5- آشپزخانه سبز و مدرن Cape Town

رنگ خاکستری و سبز در این جا به زیبایی ترکیب شده اند و جلوه دوست داشتنی پدید آورده اند. سفید و نقره ای به کار رفته در این جا نیز فضا را مدرن تر کرده اند. البته چیزی که این آشپزخانه را بیش از همه پرزرق و برق تر کرده است نمای شهر cityscape می‌باشد که از پشت پنجره‌های شیشه‌ای نمایان است.

6- خانه فوق العاده مدرن Missoula

در این جا رنگ سفید با ویژگی‌های تاکیدی نقره ای رنگ ترکیب شده و جلوه واقعا مدرنی را پدید آورده‌اند. به کاشی کاری دیوار بین کابینتی نیز توجه کنید که در این آشپزخانه نمای دوست داشتنی دارد.

7- طراحی داخلی آپارتمانی در Palm Beach

کانترتاپ براق و انعکاسی و زاویه های غیرمتعارف؛ این ها خصوصیاتی هستند که برای این آشپزخانه چشم اندازی از آینده ساخته اند. بالای بخش پخت و پز دارای خمیدگی فوق العاده مدرنی است که به نظر می‌رسد دارای تکنولوژی صفحه نمایش با اجاق گاز واقعی می‌باشد.

8- کابینت‌های بدون دستگیره کرم رنگ

این آشپزخانه به خاطر وجود ابزار گچی سقف جلوه سنتی ظریفی دارد. اما طرح انحنادار آن جلوه فوق مدرنی را پدید می‌آورد مخصوصا به خاطر لوازم استیلی و دیوار بین کابینتی ارغوانی رنگ.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

9- آشپزخانه ای با چوب طبیعی

سفید روشن رنگ غالب این آشپزخانه است که دارای کفپوش چوبی طبیعی می‌باشد. سادگی به همراه میز شناور، چرخ بار مینمالیستی و صندلی های الهام گرفته شده از اوریگامی کلید زیبایی این آشپزخانه هستند.

10- آشپزخانه بژ و گندمی

طرح رنگی بژ و گندمی آرامش بخشی در این آشپزخانه فوق مدرن استفاده شده است. این فضا جلوه ای بی پیرایه و در عین حال شیک دارد.

11- آشپزخانه مدرن و نشاط انگیز

چیزی که فورا توجه من را در این آشپزخانه به خود جلب می‌کند سنگ های روی دیوار و نزدیک محل غذاخوری هستند. این آشپزخانه به خاطر رنگ های شاد و متمایز تابلوی هنری و انتزاعی روی دیوار و در کنار مبل بنفش رنگ چسترفیلد جلوه نشاط انگیزی پیدا می‌کند. این مطمئنا فضای مبتکرانه ای برای پخت و پز محسوب می‌گردد.

12- آشپزخانه لیمویی

یک آشپزخانه کوچک و در عین حال کاربردی با رنگ تاکیدی لیمویی نئونی که احتمال ریسک کارتونی بودن را دارد. اما در این جا این رنگ به آشپزخانه ظاهری کارتونی نداده و در عوض جلوه آن را فوق العاده مدرن کرده است به ویژه با تاکیدی های ظریفی که اگر پرظرافت نمی‌بودند در واقع هیچ تاثیری نداشتند.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

13- آشپزخانه دلپذیر

این یکی دارای پالت رنگی گرم و دعوت کننده ای می باشد که میهمانان را به وارد شدن ترغیب می‌کند. کانترتاپ آن گسترده شده تا به عنوان یک میز بار صبحانه عمل کند. رنگ های موجود در این جا و نیز برچسب‌های روی دیوار جلوه دوست داشتنی دارند.

14- آشپزخانه سفید مدرن

در این جا یک آشپزخانه تماما سفید را مشاهده می‌کنید که دارای جلوه طراحی مربوط به آینده می‌باشد. این آشپزخانه دارای آجرهای سفید براق و درخشان، تاکیدی‌های شیشه ای و نیز نورپردازی‌های سقفی می‌باشد که این حس را القا می‌کند که انگار در یک فضاپیما هستید. چراغ های این آشپزخانه باعث می شوند تا جلوه این آشپزخانه مرتبط با طراحی های آینده شود.

15- آشپزخانه مدرن آبی

این آشپزخانه مدرن جلوه های سنتی اندکی بیشتر دارد. رنگ سبز دودی و نیز پالت چوبی جلوه کمی سنتی دارد اما تابلوی هنری جذابی که جلوی درب نصب شده آن را مدرن تر کرده است. به علاوه طرح کلی این آشپزخانه با استفاده از صندلی های ناهارخوری الهام گرفته شده از Eames، کابینت های چوبی با جلای زیبا و کفپوش بتنی ساده و صیقلی ظاهری ساده و بی پیرایه دارد.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

16- آشپزخانه الهام گرفته شد از سبک صنعتی

چه کسی گفته که یک آشپزخانه فوق مدرن نمی‌تواند سبک صنعتی داشته باشد؟ این آشپزخانه دارای پلن باز می‌باشد که از مقدار زیادی چوب در آن استفاده شده تا تاریکی سقف بتنی جبران شود. به علاوه در آن از پنل‌ها، کانترتاپ و لامپ گلدانی پره دار در رنگ سفید استفاده شده تا جلوه متضاد فضا را تکمیل گرداند.

17- آشپزخانه Winterfell

رنگ این آشپزخانه اندکی تیره است اما همانطور که از نام آن مشخص است دارای جلوه خارق العاده ای می‌باشد به ویژه به خاطر چراغ آویز موجود در آن.

چیزی که در این جا جلوه دوست داشتنی دارد کفپوش کاشی شده‌ای می‌باشد که در تن های مختلف رنگ سبز و به شیوه ای مبتکرانه در کنار هم چیده شده اند.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

18- آشپزخانه  Legna 3 2

در این جا آشپزخانه‌ای را مشاهده می کنید که دارای رنگ های متضاد سیاه و سفید می‌باشد. فضای آن خیلی دلباز به نظر نمی‌رسد اما کاربردپذیری بالایی دارد. روی سقف تیرهای چوبی نمایان هستند درحالی که روی دیوارها چوب های عمودی رنگ آمیزی شده با سیاه نصب شده اند. به نورپردازی ردیفی روی سقف نیز توجه کنید.

19- آشپزخانه Kuhnya Mariya 1

یک آشپزخانه فوق العاده مدرن با ظاهری شسته رفته که در آن ترکیبی از رنگ های چوبی و سفید دیده می‌شود. لوازم استیلی استفاده شده در این جا زیبایی فضا را دوچندان کرده اند و از پشت پنجره نیز تصویر منظره شهر به خوبی نمایان است.

آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن
آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مدرن

20- آشپزخانه در اتاق پذیرایی

این آشپزخانه واقع در یک خانه پلن باز می‌باشد که طرح آن با اتاق پذیرایی و اتاق ناهارخوری پیوسته است. جزیره این آشپزخانه دارای طرح مدرنی است که شامل یک پایه انحنادار می‌باشد. حتی سقف نیز شامل خطوط منحنی می‌باشد.

نگاهی به این فضاها بیندازید آن گاه مطمئنا متوجه ظاهر لوکس و پیچیده آن ها می‌شوید. چه خوب است که فضاهای بالا بدون اضافه کردن لوازم و وسایل دکوری زیاد همچنان زیبا و تماشایی هستند. در حقیقت این ماهیت چنین طراحی هایی می باشد.

اگر در حال حاضر قصد طراحی آشپزخانه خود را دارید به طرح های بالا نگاهی بیندازید. این لیست برای نوسازی آشپزخانه شما در آینده نیز راهنمای خوبی است.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover