کاغذ دیواری پرفکت PERFECT

کاغذ دیواری پرفکت PERFECT


تماس بگیرید

نقد و بررسی : کاغذ دیواری پرفکت PERFECT

آلبوم کاغذ دیواری پرفکت PERFECT

Perfect Wallpaper Album

 

محصول جدید شرکت ادونس

 

مشخصات آلبوم 

نام آلبوم : کاغذ دیواری پرفکت PERFECT

قابلیت شست و شو : دارد

اندازه هر رول : 10*0.53  متر

جنس کاغذ : PVC ( وینیل )

نوع طرح : پتینه ، گلدار ، ساده

کاربری : تمام فضاهای کاربری

سبک : نئوکلاسیک

رنگ بندی : تنوع رنگی بالا

 

 

کاغذ دیواری پرفکت PERFECT

 

مطالب مفید در رابطه با کاغذ دیواری :

کاغذ دیواری با الگوهای بزرگ اینها عمدتاً برای اتاق های نشیمن بزرگ مناسب هستند، با این حال، اگر دوباره می خواهید توجه را از نواقص دیوارها منحرف کنید، الگوهایی را انتخاب کنید که با پس زمینه تضاد دارند. عناصر الگوها، گویی به سمت بالا هدایت می شوند، برای اتاق نشیمن با سقف کم مناسب هستند.

کاغذ راه راه ، راهی برای هنر دکو!

البته، هر کاغذ دیواری راه راه، حس بلندی را به فضای داخلی نمی بخشد، اما مد آنها به لطف احیای سبک امسال دوباره شکوفا شده است. بهترین گزینه در آرت دکو راه راه های سیاه و سفید است. عمودی ها به صورت بصری سقف را بالا می برند و افقی ها فضا را گسترش می دهند.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن 2023:

دکور فوق العاده حالا بیایید در مورد یک طراحی کاغذ دیواری به همان اندازه کاربردی با تأکید بر جلوه های تزئینی صحبت کنیم. چنین کاغذ دیواری در اتاق نشیمن سال 2023 با حضور صرف خود سروصدا می کند. آنها به طور اساسی ظاهر اتاق نشیمن شما را تغییر می دهند – یا، شاید، شما را به تغییر دکوراسیون و مبلمان وادار کنند.

 

تقلید از مواد دیگر به لطف فناوری مدرن، تشخیص یک دیوار آجری یا چوبی که روی کاغذ دیواری چاپ می‌شود از دیوار واقعی دشوار خواهد بود. تأثیر چنین تغییراتی به سادگی شگفت انگیز است و حتی چنین دان کاملاً با عناصر تزئینی طیف گسترده ای از سبک ها مطابقت دارد. تنها چیزی که باقی می ماند این است که اتاق نشیمن را مطابق سلیقه خود تزئین کنید – از سبک روستایی تا سبک گرانج! امیدواریم مقاله ما برای شما مفید بوده باشد!

 

 

 

دکوراسیون داخلی پویانو

تیم مجرب پویانو همیشه و هر کجا در کنارتان است تا شما را در رسیدن به رویاهایتان همراهی کند .

نقد وبررسی

نقد بررسی یافت نشد...

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “کاغذ دیواری پرفکت PERFECT”