خلاقیت با کاغذدیواری و راهکار‌های هوشمندانه در منزل

خلاقیت با کاغذدیواری و راهکار‌های هوشمندانه در منزل

خلاقیت با کاغذدیواری میتواند باعث بوجود آمدن کاربردهای دیگری به جز پوشاندن تمام یک دیوار در دکوراسیون منزل باشد. با این ایده‌ها آشنا شوید: کاغذ دیواری که در سالهای اخیر و امروزه کاربرد فراوانی در طراحی داخلی به ویژه فضاهای مسکونی داشته است در طرح‌ها و سبکهای بسیار متنوعی از سنتی و رترو تا مدرن تولید میشود و در بازار موجود است. استفاده از کاغذدیواری میتواند تاثیر مهمی در دکوراسیون گذاشته و به آن هویت ببخشد. با راهکارهای هوشمندانه برای استفاده خلاقانه از کاغذ یواری در دیزاین منزل همراه شوید

کاغذ دیواری دیوار پشت تخت خواب

یکی از قسمت‌هایی که استفاده از کاغذدیواری زیبا و متناسب است دیواری است که تخت شما در مقابل آن قرار دارد تا فضای خواب را از دیگر قسمت‌های اتاق خواب جدا کند. شما میتوانید رنگ کاغذدیواری را با عنصر دیگری در اتاق هماهنگ کنید یا آن را برای ایجاد یک تفاوت اما مکمل استفاده کنید. در این اتاق کاغذدیواری سبزابی حس طراوت و آرامش را در برای این تخت خواب آبی خاکستری و صورتی فراهم میکند.

کاغذ دیواری دیوار پشت میز

اگر میخواهید تغییری در فضای کاری اتاقتان بدهید دیوار پشت میز کارتان و قفسه‌ها میتواند جای مناسبی برای اجرای یک کاغذدیواری طرحدار باشد. این کاغذدیواری طرح هندسی شاخص دارد اما رنگ‌های خاکستری و آرام ، آن را تحت کنترل قرار میدهد.

کاغذ دیواری آشپزخانه

ممکن است آشپزخانه را به عنوان اتاقی که بتوانید در آن کاغذدیواری نصب کنید در نظر نگیرید اما اینکار میتواند باعث شود آشپزخانه شما بسیار شیک و زیبا شود. آشپزخانه‌های مدرن به سمت مینیمال گرایش دارند بنابراین یک پانل کاغذدیواری میتواند به لحاظ بصری آن را ارتقا دهد. در اینجا یک دیوار کاغذدیواری شده و رنگ را به این فضا اضافه کرده است. برای پشت سینک میتوان کاغذدیواری و شیشه را به کار برد.

کاغذ دیواری برای شاخص کردن یک قطعه از مبلمان

هیچ وقت انتخاب کاغذدیواری به تنهایی ایده‌ی خوبی نیست. به جای آن فکر کنید کدام عنصر متفاوت در منزل شما هست که در کنار کاغذدیواری زمانی که میخواهید یک ترکیب بسازید کار میکند. کدام قطعه از مبلمان را میتوانید در مقابل کاغذدیواری قرار دهید که ترکیب خوبی را اسجاد کنند؟ ممکن است یک کنسول یا استند داشته باشید. در اینجا یک کنسول زنگاد گرفته به رنگ سبزابی قرار گرفته تا ظاهری رنگی و التقاطی ایجاد کند.

کاغذ دیواری در قفسه ها

اگر نمیخواهید یک دیوار کامل را کاغذدیواری کنید و در عین حال دوست دارید از طرح‌های بی نظیر آن در دکوراسیون استفاده کنید ، کاغذدیواری کردن دیوار پشت قفسه‌ها راه حل مناسب شماست. طرح و نقش را دارید اما به شیوه‌ای تحت کنترل‌تر. این ایده کم هزینه است و به بودجه کمتری نیاز دارد زیرا مقدار بسیار کمتری کاغذدیواری نیاز دارید.

کاغذ دیواری در پلکان

استفاده از کاغذدیواری در پیشانی پلکان عنصری غیر منتظره و جالب توجه در دکوراسیون منزلتان ایجاد میکند که میتواند جایگزین خوب و مدرن برای رانر پلکان باشد. برای انتخاب طرح و رنگ آن در نظر داشته باشید که چگونه از پایین پله‌ها به نظر میرسند. همینطور با رنگ دیوارها و کفپوش چه ترکیبی دارد. یک طرح ساده مانند این بدون اینکه بیش از حد فضا را شلوغ کند طرح و الگو را به فضا وارد میکند.

کاغذدیواری به طرح یک متریال

با آمدن کاغذدیواری‌ها در طرح‌های متریال‌های مختلف مثل چوب ، بتن ، آجر و غیره ، یکی از کارکردهای کاغذدیواری‌ها استفاده از آن‌ها به جای این متریال‌ها است که ترفندی هوشمندانه و جذاب است. در اینجا از کاغذدیواری با طرح بتنی استفاده شده است که میتواند بسیار جذاب تر از یک دیوار سفید ساده باشد و بافت را به اتاق بیاورد.

خلاقیت با کاغذدیواری برای تعریف یک فضا

در منزل اکثر ما فضای نشیمن و غذاخوری با هم ادغام شده است. بنابراین از کاغذدیواری برای تعریف فضای غذاخوری استفاده کنید و آن را صمیمی‌تر کنید. طرح گلدار زمان خاصی ندارد و در دوره‌های مختلف زیبا است و برای بخش غذاخوری نیز مناسب است.

 

 

 

خلاقیت با کاغذدیواری

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع: houzz