ظروف نقره برای تزئین خانه چگونه استفاد شود؟

ظروف نقره

ظروف نقره برای تزئین خانه چگونه استفاد شود؟

ظروف نقره برای تزئین خانه ؛ از قدیم نقره نقش تاریخی، سنتی و زینتی برای هندی‌ها دارد. از مجسمه‌های داخل معبد، سکه‌ها، زنجیره کلیدها و ظروف غذاخوری و جواهرات دست‌ساز، این ارثیه‌ها نسل به نسل می‌چرخد. در خانه‌ی یک خانواده متوسط، این وسایل ارزشمند فقط در کمدها قابل دیدن است مگر اینکه مناسبات مذهبی و یا جشن‌های خانوادگی برگزار شود. در کنار گل‌ها، شمع و عود‌ها این جواهرات صیقل داده شده دیده می‌شود. صبر نکنید تا در جشن‌های بزرگ از نقره‌ای خود استفاده کنید. اجازه ندهید این جواهرات ارزشمند در کمد خاک بخورند. آن‌ها از کمد درآورید و وجهه‌ی خاصی سلطنتی معاصر به دکوراسیون خانه بدهید.

ظروف نقره
ظروف نقره

با اعداد بازی کنید.

اگر اینقدر خوش شانس هستید که تعدادی ظروف نقره دارید بدانید اینکه تعداد آن‌ها چقدر باشد مهم است. از کاسه تا لیوان نقره خود را بر روی تاقچه‌های شناور یا میز عسلی قرار دهید. اگر می‌خواهید آن‌ها را بهتر در معرض نمایش قرار دهید تعدادی آینه و قاشق نقره پیدا کنید و از دیوار آویزان کنید.

ظروف نقره
ظروف نقره

نقره‌ها را در مرکز قرار دهید.

اگر فقط یک عدد نقره دارید آن را جایی بگذارید که در معرض دید همه باشد. تعدادی پر پرنده داخل گلدان نقره‌ای در بین ظرف‌های سرامیکی و یا قاب نقره‌ای قرار دهید.

ظروف نقره
ظروف نقره

نقره مانند شکوفه است.

راه حل تنبل‌وارانه و خیره کننده برای نمایش بهتر ظروف نقره‌ای استفاده از آن‌ها به عنوان گلدان است. میز نهارخوری خود را در اتاق نشیمن با گلدان‌های نقره پر از لاله و لی‌لی تزئین کنید. ظرف نقره مادرتان را در سالن انتظار قرار دهید و در آن گل شناور بگذارید. یک کار هوشمندانه دادن نقش موقت به اشیا قیمتی است. پس درحالی که همه از گلدان‌های سرامیکی، شیشه‌ای و پرسلین استفاده می‌کنند، شما از گلدان نقره‌ای استفاده کنید.

ظروف نقره
ظروف نقره

چراغ مرواریدوار

چراغ‌های نقره هیچگاه از مد خارج نمی‌شوند. اگر چراغ نقره دارید، آن را در اتاق نشیمن برای زیبا کردن استفاده کنید و یا از نور آن در بالکن استفاده کنید. این چراغ‌ها را در معرض دید قرار دهید.

ظروف نقره
ظروف نقره

 

منبع: livspace

 

تحریریه پویانو| نزاکتی