روف تایل پوششی برای سقف شیبدار ؛ زیبا و کاربردی در معماری خانه

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار ؛ زیبا و کاربردی در معماری خانه

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار ؛ زیبا و کاربردی در معماری خانه

روف تایل نوعی پوشش برای سقف های شیب دار می باشد که بسیار زیبا و با کارکرد مناسب است، روف تایل ها در انواع مختلف ارائه شد اند.

از مصالح مرغوب  ماسه و بتن مخصوص در ساخت تایل های سقفی استفاده می شود. آماده سازی روف تایل توسط مدرن ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک  انجام می گیرد.

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار

روف تایل هایی که در پوشش سقف های شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد دارای مشخصاتی به قرار زیر می باشد:

محافظ در برابر رطوبت

نحوه قرار گیری روف تایل ها به صورت فلسی بر روی یکدیگر، ویژگی بتن خاص تشکیل دهنده آن باعث می شود که محافظ خوبی در برابر رطوبت ناشی از باران داشته باشد همچنین می توان از یک پوشش صنعتی به نام ROOFTILE COATING  نیز در کنار آن بهره برد.

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار

سازگار با محیط زیست Environmental sustainability

به دلیل اینکه مواد تشکیل دهنده روف تایل ها از آهک و آزبست نمی باشد، و همچنین جز دسته ای محصولات است که با تکنولوژی های نوین سازگار با محیط زیست می باشد تولید می گردد.

مقاوم در مقابل حوادث طبیعی:

همواره عوامل طبیعی مانند زلزله ، سقوط اجسام و  آسیب های اینچنینی مساله ای بوده است که به عنوان عوامل تخریبی ساختمان محسوب می شده است. روف تایل ها دارای مقاومت ویژه خود می باشند و از آنجایی که طریقه نصب و قرار گیری آنها به صورت فلسی می باشد، همچنین با میخ و پیچ و اتصالات دقیق و استاندارد، پایداری بسیار بالایی را در اجرای سقف فراهم می کنند.

مقاومت در برابر بار های تعریف شده:

ویژگی یک سقف استاندارد این است که بتواند وزن های پیش بینی شده در اثر عوامل جوی مانند وزن برف ، سرعت و شدت وزش باد و دیگر موارد را به خوبی تحمل و ساپورت کند.

روف تایل پوششی برای سقف شیبدار

 

مقاوم در مقابل حریق ، تشعشع آفتاب و نوسان دما

از آنجایی که سقف همواره در معرض حرارت و تابش خورشید می باشد و همچنین در فصول مختلف سال با تغییرات آب و هوایی احتمال تغییر در حالت ، ابعاد و گاها منجر به تخریب پوشش های سقفی می شود. یکی از ویژگی های دارای اهمیت در پوشش سقفی استفاده از مواد مقاوم در برابر حرارت بالا می باشد. بنابراین روف تایل از مواد اولیه ای تشکیل شده است که غیر قابل اشتعال و کاملا نسوز می باشد ، بدین ترتیب کارکرد بالایی در مقابل نوسانات حرارتی دارد.

روف تایل پوششی برای سقف شیبدارروف تایل پوششی برای سقف شیبدار

 

تحریریه پویانو| ترکمان زاده

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

سقف شیبدار

سقف مناسب برای پاسیو منزل

پلاستوفوم ، یونولیت ساختمانی ، یونولیت سقفی

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید