بازسازی آپارتمان ، 10 دلیل مهم همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی خانه

همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی خانه

بازسازی آپارتمان ، 10 دلیل مهم همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی خانه

بازسازی آپارتمان : ما انسان ها برای این که بتوانیم کیفیت زندگی خود را در سطح بالایی نگه داشته و همیشه خانه هایی زیبا و راحت در اختیار داشته باشیم، باید در فواصل مشخصی خانه های خود را بازسازی کرده، تجهیزات قدیمی را به روز رسانی کرده، مبلمان و اشیاء قدیمی را تغییر داده و قسمت های خسارت دیده را ترمیم کنیم. صاحب خانه هایی که خانه خود را اجاره داده و یا قصد فروش آن را دارند نیز برای افزایش ارزش خانه خود لازم است که این اقدامات را انجام دهند. اگر تصمیم دارید به هر دلیلی خانه خود را بازسازی کنید ابتدا باید یک برنامه ریزی مناسب انجام داده و بودجه مورد نیاز خود را بر اساس این برنامه ریزی مشخص کنید.

از آن جایی که هر فردی تصور می کند برای ایجاد هرگونه تغییر در هر مکانی، اگر با استاد کاران مختلفی قرار داد بسته و طراحی های خود را به اجرا درآورد برای او به صرفه تر خواهد بود، تلاش می کند تا کار های بازسازی ساختمان را به طور شخصی انجام دهد.

اما فراموش نکنید که خانه هایی که توسط افراد حرفه ای و طراحان داخلی بازسازی و طراحی شوند بسیار کارآمد تر، راحت تر و سالم تر خواهند بود. هم چنین یک طراح داخلی به خاطر این که در کار خود تخصص کافی دارد با افراد بسیاری در این زمینه در ارتباط بوده و با استفاده از این ارتباطات می تواند به میزان چشم گیری هزینه ها را کاهش دهد.

در این مطلب برای افرادی که تصور می کنند به جای کار کردن با یک فرد حرفه ای، انجام دادن تمام برنامه ها به صورت شخصی کار عاقلانه تری خواهد بود بیان خواهیم کرد که یک طراح حرفه ای داخلی چه خدماتی را می تواند به شما ارائه کند. این موضوع را از ذهن خود خارج کنید که کار کردن با یک طراح داخلی تنها مخصوص افراد ثروتمند، زندگی های لوکس و یا افراد معروف است، زیرا این موضوع صحت ندارد.

در واقع طراحان و معماران داخلی هم کار شما را کمتر کرده و هم از صرف زمان و هزینه های زیاد جلوگیری خواهند کرد. هم چنین نتیجه که در پایان همکاری با طراح داخلی به دست می آید بسیار زیبا و چشم نواز تر خواهد بود. با پویانو همراه باشید تا با 10 دلیل مهم برای همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی آپارتمان آشنا شوید:

همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان با همکاری طراحان داخلی

  1. طراح داخلی باعث می شود تا صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد

ممکن است تصور صرفه جویی کردن در صورت بستن قرار داد با یک فرد حرفه ای برای بازسازی خانه، با توجه به دست مزدی که به طراح پرداخت خواهد شد، به نظر شما عجیب و غیر منطقی برسد، اما یک طراح داخلی که در کار خود تخصص کافی دارد، فردی است که تغییرات و بازسازی های مورد نیاز خانه شما را به خوبی تشخیص داده و اقداماتی را انجام می دهد که ارزش خانه را افزایش داده و کمک می کند تا از کار ها و اشتباهات پر هزینه و غیر ضروری دوری کنید.با پویانو همراه باشید تا با 10 دلیل مهم برای همکاری با طراحان داخلی برای بازسازی آپارتمان آشنا شوید

البته به غیر از این که کار کردن با یک طراح داخلی ارزش خانه شما را افزایش خواهد داد، فواید اقتصادی دیگری نیز به همراه خواهد داشت. اگر در طول دوره بازسازی کار ها را به یک فرد حرفه ای بسپارید، به این معنا است که در این مدت با استادکار ها و و مصالح فروش هایی که در دایره ارتباطی طراح قرار دارند همکاری خواهید کرد و بدون شک یک طراح داخلی با افراد و مصالح ارزان تری نسبت به آن چه که خدا شما پیدا می کنید کار خواهد کرد و این گونه در کل هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی صورت خواهد گرفت.

طراح داخلی باعث می شود تا صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد

  1. ارزیابی حرفه ای

یک طراح داخلی شرایط خانه را بسیار مجهز تر و حرفه ای تر از شما بررسی کرده و ارزیابی می کند، که این موضوع باعث می شود تا به یک برنامه عملی منطقی و سالم دست پیدا کنید. در برنامه طراحی ای که یک فرد حرفه ای آماده می کند ترتیب انجام کار ها، این که چه چیزی باید بازسازی شده و چه چیزی از ابتدا ساخته شود مشخص شده و کلید اصلی انجام کار ها خواهد بود. شاید این برنامه ها در ابتدا تاثیر گذار به نظر نرسد، اما هم برای بودجه شما مفید بوده و هم باعث می شود تا پول شما به شکلی موثر هزینه شود.

در کل طراحان داخلی جزئیاتی که شما متوجه آن ها نیستید را دیده و با هزینه کمتر کار های بیشتر و موثر تری انجام می دهند. طراح و معمار داخلی دارای نگاهی حرفه ای و آموزش دیده است که می تواند اشتباهات و فواید یک مکان را ببیند و فراموش نکنید که این نگاه حرفه ای در محیط زندگی شما تفاوت های بسیاری ایجاد خواهد کرد.

طراح داخلی شرایط خانه را بسیار مجهز تر و حرفه ای تر از شما بررسی کرده

  1. بودجه بندی و برنامه ریزی برای بازسازی آپارتمان

تصور کنید که بودجه ای محدود دارید و می خواهید با این بودجه موارد مشخصی را بازسازی کنید. اگر با برنامه ریزی های خود پیش بروید به احتمال 90 درصد از بودجه خود فراتر رفته و یا مجبور خواهید شد تا فداکاری کرده و از برخی از خواسته های خود دست بکشید. اما فراموش نکنید که انجام یک کار توسط فردی که آن کار را هر روز انجام داده و با جزئیات آن آشنایی کامل دارد با فردی که برای اولین بار می خواهد آن کار را انجام دهد نتیجه بسیار متفاوتی خواهد داشت.

زمانی که شما مشغول انجام برنامه ریزی و رویا پردازی برای خانه خود هستید، یک طراح داخلی نیز می داند که برای انجام هر کاری در خانه شما باید چه کرده و به کجا رفته و به این شکل شما را از درد سر های بزرگی نجات خواهد داد. در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید این است که میزان بودجه و رویاها و خواسته های خود را به طراح حرفه ای بگویید. بقیه کار ها را طراح با توجه به بودجه شما انجام خواهد داد.

بودجه بندی و برنامه ریزی برای بازسازی آپارتمان

  1. صرفه جویی در زمان

اگر می خواهید خانه را خودتان بازسازی کنید به این معنا است که ابتدا برای بررسی اجناس، مصالح، استادکاران حرفه ای و قیمت ها زمان بسیار زیادی را باید صرف کنید. اما همان طور که پیش تر نیز گفته شد یک طراح داخلی ارتباطات لازم و مصالح فروش و استاد کاران مشخصی را برای همکاری داشته و با نجات دادن شما از این زحمات زمان بازسازی خانه را کوتاه تر خواهد کرد.

قطعا تمام صاحب خانه ها می دانند که همکاری کردن با استادکار ها و انجام دادن کار ها در زمان مشخص شده توسط کارگران بسیار دشوار خواهد بود. همکاری با طراحان و معماران داخلی در واقع ضمانتی برای انجام شدن تمام کار ها در زمان مشخص شده است. همین موضوع به معنای راحتی شما در طول کار ها خواهد بود.

خانه را خودتان بازسازی کنید

  1. استفاده بهینه و کارآمد از فضا در بازسازی آپارتمان

طراحان داخلی کیفیت زندگی شما را افزایش داده و با طراحی های کارآمد خود از هر گوشه ای از خانه بهترین استفاده را خواهند کرد. یک طراح داخلی حرفه ای بر خلاف یک فرد معمولی برای بازسازی یک مکان، برای مثال برای بازسازی آشپزخانه تنها به زیبایی کابینت ها و یا جا دادن کابینت بیشتر در فضا نگاه نمی کند، بلکه قابلیت کاربردی بودن و راحتی استفاده از آن ها را نیز در نظر گرفته و به صورت حرفه ای طراحی می کند.

حتی اگر لازم باشد برخی از دیوار ها را بزرگ تر کرده و راه حل های متفاوتی ارائه می کند و یا برای مثال برای انتخاب پنجره مناسب موقعیت شمالی و جنوبی بودن خانه، شرایط اقلیمی و بسیاری از جزئیات دیگری که به ذهن شما خطور نمی کند را نیز در نظر می گیرد.

استفاده بهینه و کارآمد از فضا در بازسازی آپارتمان

  1. طراحی مناسب با سبک و عادت های زندگی شما

درک نیاز ها و سبک زندگی شما یکی از وظایف طراح داخلی به شمار می رود و خانه را نه بر اساس خواسته های خود، بلکه بر اساس نیاز ها و خواسته های شما طراحی می کند. طراح داخلی هنگام انتخاب سیستم روشنایی، کلید و پریز ها، پرده ها، کابینت های آشپزخانه، رنگ دیوار ها، درب اتاق ها، کفپوش و به طور کلی در انتخاب تمام جزئیات عادت های زندگی شما، تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند و احتیاجات این افراد را در نظر گرفته و بر اساس آن ها کار را انجام می دهد.

این ارزیابی ها را نه تنها بر اساس کارآمدی آن ها، بلکه از نظر زیبایی نیز انتخاب هایی انجام می دهد که مورد پسند کاربر ها قرار بگیرد.

طراحی مناسب با سبک و عادت های زندگی شما

  1. تحقق بخشیدن به رویای شما

زمانی که می خواهید با یک طراح حرفه ای همکاری کنید، اگر قبل از شروع کار ها خواسته های خود را به طور قطعی مشخص کنید، طراح داخلی نیز خواسته های شما را به صورت یک طراحی ارائه خواهد کرد. این گونه می توانید اطمینان بیابید که بعد از اتمام کار ها هر چیزی کجا قرار گرفته و هر قسمتی از خانه چگونه دیده خواهد شد. این موضوع به این معنا است که هر چه را که تصور کرده و برای آن برنامه ریزی کرده اید توسط طراح داخلی به حقیقت خواهد پیوست.

طراح داخلی نیز خواسته های شما را به صورت یک طراحی ارائه خواهد

  1. ایمنی و دوام در بازسازی آپارتمان

طراح و معمار داخلی دوام و ایمنی ساختاری مکان را نیز در نظر گرفته و طراحی های خود را بر اساس ساختار و با توجه به قوانین انجام می دهد. اگر بخواهید یک دیوار را در داخل خانه تخریب کنید، طراح داخلی می تواند تشخیص دهد که این موضوع ممکن است به ساختار کلی ساختمان صدمه وارد کند یا خیر و طراحی خود را بر این اساس انجام دهد. فراموش نکنید که این که کدام دیوار را می توان تخریب کرد، ستون های حامل خانه کجا قرار داشته و این که کدام نقاط نباید تخریب شوند را تنها یک فرد حرفه ای می تواند مشخص کند.

ایمنی و دوام در بازسازی آپارتمان

  1. ویژگی های زیبایی شناسی و طراحی های فوق العاده ای

اگر دارای حس زیبایی شناسی قدرت مندی هستید می توانید اتاق ها را به صورت کاملا شخصی دکوراسیون و طراحی کنید، اما اگر کمی واقع بین باشید متوجه خواهید شد که مکان های بسیار زیبایی که با توجه به زیبایی شناسی طراحی شده و در اولین نگاه بسیار منحصر به فرد بوده و تاثیر به سزایی را در مخاطب ایجاد می کنند همیشه توسط افراد حرفه ای و طراحان داخلی دکوراسیون شده اند.

دلیل این موضوع این است که طراح داخلی در اجرای دکوراسیون، با توجه به کارآمدی، استفاده مناسب از فضا و راحتی، زیبایی و سبک مناسب را ایجاد می کنند و البته این کار نیاز به آموزش و تجربه کافی خواهد داشت.

طراح داخلی در اجرای دکوراسیون، با توجه به کارآمدی، استفاده مناسب از فضا و راحتی، زیبایی و سبک مناسب

  1. در دسترس بودن بعد از اتمام پروژه بازسازی آپارتمان

بعد از به اتمام رسیدن پروژه بازسازی خانه می توانید با طراح داخلی خود در ارتباط باشید. اگر فکر می کنید که این موضوع چه اهمیتی دارد باید بدانید که بر خلاف استاد کارانی که بعد از اتمام کار مسئولیت آن ها نیز به پایان می رسد، در صورتی که بخواهید چیزی را تغییر دهید و یا متوجه ویژگی ای شوید که مورد پسند شما نیست می توانید با طراح داخلی ای که مسئولیت پروژه بازسازی خانه را بر عهده داشته است ارتباط برقرار کرده و مشکل را رفع کنید.

هم چنین افرادی که مواد خام و اولیه مورد استفاده در پروژه را فراهم می کنند زمانی که با طراحان داخلی همکاری می کنند برای مصالح خود گارانتی و ضمانت لازم را ارائه می کنند و زمانی که هر وسیله ای دچار مشکل شود با مراجعه به معمار و طراح داخلی خود می توانید از این گارانتی ها و ضمانت نامه ها استفاده کنید.

در دسترس بودن بعد از اتمام پروژه بازسازی آپارتماندر نهایت اگر تصمیم به بازسازی خانه خود دارید همکاری با یک طراح و معمار حرفه ای را به عنوان گزینه ای مناسب برای انجام این کار در نظر داشته باشید.

 

 

پویانو متخصیصین حرفه ای در زمینه بازسازی آپارتمان تان را به شما معرفی می کند. با پویانو در تماس باشید.

 

 

 

 

بازسازی ساختمان

تحریریه پویانو