چگونه بامبو ها را به شکل خلاقانه ای در دکوراسیون فضای خانه ی خود استفاده کنیم؟

بامبو

چگونه بامبو ها را به شکل خلاقانه ای در دکوراسیون فضای خانه ی خود استفاده کنیم؟

چگونه بامبو ها را به شکل خلاقانه ای در دکوراسیون فضای خانه ی خود استفاده کنیم؟

دکوراسیون داخلی: بامبو گیاهی است که امروزه آن را به عنوان گیاه خوش یمن می شناسیم که اوایل در گل فروشی های تهران عرضه شدند و پس از مدتی به خاطر شکل زیبا و جذابشان ، نگهداری ساده و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی توسط طراحان، بسیار مورد توجه قرار گرفتند و در خانه ی خیلی از ما ایرانی ها و دفاتر اداری پیدا می شد. در این مطلب ایده های جدیدی را برای رو آوردن مجدد به این گیاهان آپارتمانی پر طرفدار گردآوری کرده ایم که می توانید از آن ها ایده بگیرید و بامبو ها را به خانه ی خود دعوت کنید:

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

 

بامبو ها می توانند مکمل مبلمان مدرن باشند ، این گیاه زیبایی و جلوه ی طبیعی را اضافه می کند و در عین حال ساده و مینیمالیستی به نظر می رسد. بامبو های آپارتمانی تزئینی عناصری من هزینه برای طراحی هر فضای مدرن هستند و شما به راحتی می توانید در گل فروشی ها آن را پیدا کنید.  اگر شما قصد دارید که از این گیاه زیبا در فضای داخلی خانه ی خود استفاده کنید راهکارهای ساده و آسانی را به شما معرفی می کنیم:

 

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

بامبو های خشک تزئینی خریداری کنید. ممکن است انجام این کار که شما گیاه زنده ی بامبو را خریداری کنید و سپس متناسب با نیازهای دکوراسیون آن ها را برش دهید برایتان وسوسه انگیز باشد اما باید بگوییم که انجام این کار اغلب گران تر تمام می شود و ممکن است در اثر خشک شدن نا متناسب منجر به ایجاد ترک هایی در لوله های بامبو شود. شما می توانید آن ها را از مغازه های فروش لوازم دکوری خریداری کنید و بامبو های از قبل خشک شده و برش خورده بهترین انتخاب برای شما هستند.

نی های تزئینی بامبو را با شیوه ای دقیق استفاده کنید. بامبو ها به خوبی در دکوراسیون به سبک مینیمالیستی هماهنگ می شوند. به علاوه گیاه بامبو برای ظاهری مدرن ایده آل است ، زیرا زیبایی طبیعی دارد بدون برگ های انبوه و گل ، و تاکید را روی خطوط صاف و ساده نگه می دارد. اگر شما بیش از حد آن ها را در یک اتاق استفاده کنید این اثر را از بین می برید.

 

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

بامبو ها را متناسب با رنگ های موجود در فضای زندگی خود رنگ آمیزی کنید. شکل جالب چوب بامبو زیبایی خاصی دارد اما گاهی ممکن است رنگ سرد خنثی و طبیعی آن کمی یکنواخت به نظر برسد. بامبو هایی که به رنگ های روشن رنگ آمیزی شده اند می توانند برجستگی رنگ فوق العاده ای را برای هر اتاقی به ارمغان بیاورند. اما باید گفت که رنگ آمیزی خانگی بامبو ها در اغلب موارد راهکار عملی نیست زیرا اغلب چوب های بامبو که شما خریداری می کنید با یک لایه ی نازک از پلی اورتان پوشانده شده اند. اما اگر می توانستید آن ها را رنگ آمیزی کنید و در انتخاب رنگ خیلی مطمئن نیستید ، رنگ مشکی را پیشنهاد می کنیم که به اندازه ی کافی چشمگیر است و با هر نگ دیواری به زیبایی کنتراست برقرار می کند.

 

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

بامبو در گلدان های شفاف به عنوان تقسیم کننده ی فضا

 

5

طراحی حیاط و پاسیو و استفاده از بامبو ها

 

6

آپارتمانی مدرن با جلوه ی گیاه بامبو

 

7

حفظ حریم خصوصی بالکن با استفاده از چوب های بامبو

 

z

دکوراسیون داخلی شیک با استفاده از بامبو در یک گلدان فلزی بزرگ

 

8

گیاه بامبو در اتاق خواب

 

9

دیوار تزئینی با ترکیبی از سنگ های طبیعی و چوب های بامبو

 

10

بامبو ها در دکوراسیون حمام به سبک آسیایی

 

11

12

بامبو ها می توانند در جدا کردن فضا ها در خانه های پلان باز مفید باشند.

 

13

طراحی محوطه با گیاه بامبو

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

منبع: minimalisti

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو