کفپوش های لمینت ، زمان ایجاد تغییر دکور خانه با استفاده از پارکت لمینت فرا رسیده است!

استفاده از پارکت لمینت

کفپوش های لمینت ، زمان ایجاد تغییر دکور خانه با استفاده از پارکت لمینت فرا رسیده است!

اگر می خواهید در زمین خانه خود تغییر ایجاد کنید می توانید از مدل های متنوع کفپوش های لمینت استفاده کنید. این نوع کفپوش با مدل ها و سبک های متنوعی که دارد، انتخاب های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با پویانو همراه باشید تا کفپوش لمینت بیشتر آشنا شوید:

امروزه بسیاری از افراد برای زمین خانه های خود از کفپوش پارکت لمینت استفاده می کنند. کفپوش لمینت به عنوان یکی از استاندارد ترین و مناسب ترین کفپوش ها شناخته می شود. انسان بر اساس طبیعت خود به ایجاد تغییر علاقه مند است، به همین دلیل کفپوش های لمینت علاوه بر این که برای پوشش زمین مناسب هستند، از نظر دکوراتیو نیز در دکوراسیون داخلی نقش به سزایی ایفا می کنند. همین موضوع باعث شده است که کفپوش لمینت با مدل های خلاقانه خود به یک ترند در دکوراسیون داخلی تبدیل شود. اگر تنها انتظار شما از کفپوش ها پوشاندن زمین خانه نیست، مدل های متنوع و زیبای کفپوش های لمینت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تغییر دکور خانه با استفاده از پارکت لمینت

  • مدل های کفپوش لمینت

یکی از مدل های کفپوش لمینت که بیشتر به دیدن آن در فیلم ها و سریال های هالیوودی عادت داریم، کفپوش لمینت به سبک وینتیج است. این مدل کفپوش در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و به یک ترند در دکوراسیون تبدیل شده است. این مدل که ظاهری روستایی و قدیمی دارد در دو مدل درز دار و بدون درز در بازار موجود است.

مدل های کفپوش لمینت

انتخاب اول افرادی که می خواهند در دکوراسیون داخلی خانه خود تفاوت ایجاد کنند، بدون شک کفپوشی با بافت های طبیعی چوب است. کفپوش لمینت با بافت طبیعی چوب طرفداران بسیاری دارد. اما در اجرای این کفپوش ها بر روی زمین، تداوم صحیح بافت ها و طرح ها به دنبال یک دیگر کمی دشوار است.

کفپوشی با بافت های طبیعی چوب است. کفپوش لمینت با بافت طبیعی چوب

یکی از مدل های کفپوش لمینت که از سال 2016 بسیار مطرح شد، لمینت های دارای نوشته هستند. این نوع کفپوش ها در سال های اخیر در دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این نوع کفپوش لمینت به ویژه برای افرادی که می خواهند در مکان های تجاری برای ایجاد سبکی هماهنگ با کار خود، پوششی متفاوت در زمین استفاده کنند بسیار مناسب است.

مدل های کفپوش لمینت که از سال 2016 بسیار مطرح شد

مدل دیگر کفپوش لمینت که بیشتر برای رستوران ها و کافه ها مناسب به نظر می رسد، مدل باریک تر تخته های لمینت است. مدل تخته های باریک کفپوش لمینت، کفپوش های چوبی قدیمی را برای انسان یادآوری می کنند. رنگ تیره تر این مدل با بافت های طبیعی چوب فضایی نستالژیک در مکان ایجاد می کند. هم چنین اگر می خواهید فضایی رمانتیک در خانه بسازید نیز این مدل کفپوش برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

مدل دیگر کفپوش لمینت که بیشتر برای رستوران ها و کافه ها مناسب

کفپوشی که برای پوشش زمین مورد استفاده قرار می گیرد می تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی داشته باشد. برای مثال در خانه ای که سبکی قدیمی و نوستالژی دارد استفاده از کفپوشی با ظاهر مدرن هماهنگی در دکوراسیون داخلی را از بین  خواهد برد. اگر می خواهید در دکوراسیون سبکی کلاسیک و قدیمی داشته باشید باید تمام جزئیات از جمله کفپوش ها نیز ظاهری قدیمی و کلاسیک داشته باشد. هم چنین اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن هستید باید کفپوشی را که انتخاب کنید که ظاهری مدرن و ساده داشته باشد.

کفپوش ها نیز ظاهری قدیمی و کلاسیک

برای افرادی که به دنبال مدل های متفاوت در دکوراسیون هستند، کفپوش لمینت با ظاهر بتونی انتخاب بسیار مناسبی است. این نوع کفپوش برای مکان های تجاری نیز مناسب بوده و ظاهر زیبایی به مکان می بخشد. اگر می خواهید در دکوراسیون داخلی سبک مینیمالیست ایجاد کنید، از کفپوش لمینت با ظاهر بتونی استفاده کنید. مطمئن باشید که این کفپوش انتخاب مناسبی برای ایجاد سبک مینیمال خواهد بود.

دکوراسیون داخلی سبک مینیمالیست ایجاد کنید، از کفپوش لمینت با ظاهر بتونی