کاغذ دیواری کلاسیک ؛ یک انتخاب اصیل برای دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری کلاسیک ؛ یک انتخاب اصیل برای دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری کلاسیک ؛ یک انتخاب اصیل برای دکوراسیون منزل

وقتی برای دکوراسیون داخلی منزل خود، سبک کلاسیک را انتخاب می کنید، گزینه های بسیاری در پیش روی شما قرار دارند که می توان با انتخاب درست از میان آن ها این سبک را اجرا کرد. بدون تردید، یکی از اجزای اصلی که باید انتخاب آن را با حساسیت و دقت بیش تری انجام داد، نوع دیوارپوش می باشد. گزینه خوبی که در میان این همه دیوارپوش وجود دارد، کاغذ دیواری است. پویانو در این مطلب، شما را در رابطه با استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل، راهنمایی خواهد کرد. همراه ما باشید.

یک انتخاب اصیل برای دکوراسیون منزل

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما سبک کلاسیک دارد، چه بهتر که کاغذ دیواری ها را نیز کلاسیک در نظر بگیرید تا همانگی بهتری با کل فضای منزل داشته باشند. جذابیت دکوراسیون داخلی کلاسیک، فقط به خاطر زیبایی آن نمی باشد. خصوصیت اصلی این سبک، اصالت و قدمت است که می تواند فضایی با هویت خلق کند.

یکی از نکته های پر اهمیت در رابطه با کاغذ دیواری های کلاسیک، کاربرد آن ها در دکوراسیون مدرن است. شاید تعجب کنید، اما حقیقت این است که تلفیق سبک کلاسیک با سبک مدرن، اصلا چیز بدی از آب در نمی آید. اگر مبلمانی کاملا ساده و مدرن داشته باشید، با انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک با الگوهای زیبا می توانید زیبایی بی نظیری به فضای منزل خود ببخشید.

شما می توانید جهت تلفیق سبک کلاسیک و مدرن با هم به صورت همزمان از لوازم مدرن و کلاسیک استفاده نمایید. در این صورت، کاغذ دیواری کلاسیک در مجاورت مبلمان قرار می گیرد، اما می توان از تزیینات و لوازم دکوراتیو بیش تری نیز با سبک کلاسیک بهره گرفت تا تعادل میان دو سبک دیده شود.

دکوراسیون داخلی منزل شما سبک کلاسیک دارد

اگر در خانه شما گیاه وجود دارد، به کار بردن رنگ های تیره تر برای زمینه دیوار می تواند به آن ها جلوه بیش تری ببخشد. در این صورت، پیشنهاد ما این است که نوعی کاغذ دیواری به کار ببرید که نقش هایش از الگوهای گیاهی الهام گرفته شده باشد. طرح های دارای شاخه و برگ می توانند طرح های خوبی باشند.

اگر از سبک معاصر خوشتان می آید، می توانید برای مثال، تخت خواب خود را در یک پس زمینه کلاسیک قرار دهید. این کار برای شما حس امنیت به ارمغان می آورد، زیرا با این کار، قدمت در فضا ایجاد کرده اید.

سبک کلاسیک به نوبه خود، دارای خصوصیات متفاوتی است. اگر منزل شما دارای تم شرقی است، پیشنهاد می کنیم رنگ طلایی را بیش تر در دکوراسیون داخلی آن به کار ببرید. کاغذ دیواری های دارای نقوش طلایی رنگ یا طرح هایی که با فرهنگ آسیای شرقی تناسب دارند، خیلی مناسب این گونه منازل هستند.

یکی از الگوهای قدیمی، ماندگار و همیشه محبوب کاغذ دیواری های کلاسیک، طرح های عمودی می باشد. طرح عمودی در کنار زیبایی و وقاری که دارد، می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال، اگر سقف خانه تان کوتاه است، می توانید با کاغذ دیواری دارای طرح عمودی، سقف را بلندتر نشان دهید و اگر سقف خانه بلند است، می توانید عکس این کار را انجام دهید، یعنی از کاغذ دیواری دارای طرح افقی استفاده نمایید.

از خصوصیات مهم سبک کلاسیک، بهره گرفتن از رنگ های سنگین و با وقار است، اما باز هم می توان کمی از قوانین موجود تخطی نمود. شما می توانید در سبک تلفیقی، رنگ های شاداب تری را برای دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید. مبلمان مدرن در کنار کاغذ دیواری کلاسیک با رنگ های متفاوت می توانند ظاهر جالبی به منزل شما هدیه کنند.

در ادامه می توانید از نمونه های مختلف کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل دیدن کنید.

از خصوصیات مهم سبک کلاسیک، بهره گرفتن از رنگ های سنگین و با وقار است

کاغذدیواری به سبک کلاسیک

کاغذدیواری رنگ روشن

فروش کاغذدیواری داماسک

کاغذ دیواری سبک کلاسیک

کاغذدیواری پویانو

سبک کاغذدیواری کلاسیک

کاغذ دیواری رنگ کرم

کاغذدیواری صورتی و طلایی

خرید کاغذ دیواری طرح کلاسیک

کاغذدیواری طرح موتیف گوتیک

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو