کاغذ دیواری هندسی یا جئومتریک، طرحی که هیچ وقت قدیمی نمی شود!

کاغذ دیواری هندسی یا جئومتریک، طرحی که هیچ وقت قدیمی نمی شود!

یکی از جذاب ترین طرح های کاغذ دیواری، طرح هندسی است. کاغذ دیواری هندسی یا جئومتریک از گذشته تا امروز در طراحی داخلی کاربرد داشته اند و نکته جالب درباره آن، این است که هیچ وقت قدیمی نمی شود. این طرح کاغذ دیواری، امروزه با الگوهای متنوع تری که پیدا کرده، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. اگر شما نیز مایل هستید از میان این همه طرح موجود در کاغذ دیواری ها، طرح جئومتریک یا هندسی را انتخاب کنید، این مطلب پویانو را از دست ندهید.

شکل های هندسی متنوعی که روز به روز تعداد آن ها زیادتر می شود، این روزها یکی از طرح های ترندی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف هستند، به شکلی که افراد بسیاری مایل هستند این الگوها را به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود وارد کنند. کاغذ دیواری هندسی قادر است فضای زندگی شما را خیلی جذاب تر و هیجان انگیزتر از چیزی که هست، نشان دهد و از آن جا که این روزها تنوع بی نظیری هم پیدا کرده، گزینه های بسیار زیادی را برای انتخاب در پیش روی شما قرار می دهد. شما می توانید طرح جئومتریک در ترکیب با بیش تر سبک های طراحی داخلی به کار ببرید.

کاغذ دیواری جئومتریک می تواند بنا بر نوع دکوراسیون داخلی منزل یا فضای کار شما و سلیقه خودتان، بسیار خاص و لاکچری جلوه کند. شما با انتخاب این طرح کاغذ دیواری، دیگر نگران هماهنگی مبلمان و لوازم خود با گزینه ای که انتخاب کرده اید، نخواهید بود. آیا می دانید چرا؟ به این خاطر که طرح های جئومتریک قادرند به خوبی با اکثر سبک ها و لوازم منزل هماهنگی پیدا کنند.

به کار بردن کاغذ دیواری جئومتریک در فضاهای مختلف ممکن است. این یعنی شما می توانید این طرح را در نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و حتی حمام منزل خود به کار ببرید، زیرا الگوهایی که در طرح های جئومتریک دیده می شوند، به گونه ای می باشند که تنها به یک فضا اختصاص ندارند.

از آن جا که این روزها اکثر خانه ها ظاهر مدرن تری پیدا کرده اند، طرح های قدیمی و از مد افتاده کاغذ دیواری ها نیز جایشان را به الگوهای جدیدتر و جذاب تر داده اند و الگوی جئومتریک نیز یکی از همین موارد است. البته الگوهای جئومتریک، قبلا نیز وجود داشته اند، اما ظاهر جذابی که در حال حاضر دارند، خیلی دوست داشتنی تر از گزینه های قدیمی تر است. شما می توانید الگوهای دایره، مربع، مثلث و حتی اشکال ناتقارن و متنوع را در نمونه های جدید ببینید. حتی اندازه پترن ها نیز ممکن است کوچک و بزرگ باشد.

طرح جئومتریک قادر است فضای زندگی شما را مهیج نشان دهد و حس خیلی خوبی به شما دهد. خوب است بدانید که این شکل های هندسی جذاب و متنوع روی روحیه و نشاط شما تاثیر جالبی می گذارند. طرح جئومتریک به خاطر این که برای کاربری یا فضای خاصی شکل نمی گیرد، برای طراحی داخلی هر فضایی مانند اداره، منزل و فروشگاه مناسب است.

آخرین موردی که باید در رابطه با این کاغذ دیواری دوست داشتنی به شما بگوییم، این است که اندازه پترن ها و شکل های موجود در هر کاغذ دیواری را باید بسته به بزرگ یا کوچک بودن فضایی که قرار است در آن اجرا شود، انتخاب نمود. مسلم است که کاغذ دیواری های دارای شکل های کوچک تر برای فضاهای وسیع تر بهترند و برای فضاهایی که مساحت کم تری دارند، بهتر است از الگوهایی بزرگ تر استفاده شود.

شما می توانید در ادامه این مطلب، چندین نمونه کاغذ دیواری جئومتریک مشاهده کنید.

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری