کاغذ دیواری رنگ کرم در دکوراسیون ؛ شیک و همیشه مد !

کاغذ دیواری رنگ کرم در دکوراسیون ؛ شیک و همیشه مد !

رنگ کرم از آن دسته از رنگ هایی است که همه پسند است. رنگی ملایم از طیف رنگی قهوه ای . همه ما می دانیم که رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی منازل ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد. رنگ قهوه را بسیاری از افراد شاید رنگی تیره و دلمرده بدانند. اما برعکس رنگ کرم رنگ شیک و پرطرفداری است. رنگ کرم جز پرکاربردترین رنگ های طیف روشن در دکوراسیون داخلی منزل است. شما که در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا علاقمند به رنگ های روشن در دکوراسیون هستید. بنابراین برای اطلاع و بالابردن آگاهی تان از کاربرد رنگ های روشن از جمله رنگ کرم بهتر است که این مطلب را تا پایان بخوانید. با ما در پویانو همراه باشید تا با کاربرد کاغذ دیواری رنگ کرم در دکوراسیون آشنا شوید:

چرا رنگ کرم را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم؟

آرامش، آرزوی خیلی  از افراد است. برخلاف انتظار آن قدرها که خواستار آن هستند، ساده ممکن است به دست نیاید. اما این تا پیش از ورود علم روانشناسی به زندگی ما بود. روانشناسی در حوزه های مختلف دنیا وارد شده است. یکی از زیرشاخه علم روانسناسی علوم روانشناسی محیط است. یکی از حیطه های تحت تاثیر روانشناسی، معماری و دکوراسیون داخلی است .می گویند به عنوان معمار باید اقیانوسی باشی به عمق یک سانتی متر تا بتوانی یک طرح جامع و کامل ارائه بدهی. روانشناسی محیط نیز این روزها مورد توجه معماران و طراحان داخلی زیاد قرار گرفته است.. رنگ کرم جز آن دسته از رنگ های روشن است که مورد توجه کارشناسان حوزه طراحی داخلی زیاد قرار می گیرد.

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

طرفداران رنگ کرم شاید به اندازه آن ها که سفید را با هیچ رنگی عوض نمی کنند، نباشند، اما بدون شک در رده دوم قرار می گیرند. کرم از سری رنگ های گرمی است که خیلی خوب با حال و هوای هر خانه ای جور در می آید. وقار و ملایم بودن این رنگ و هماهنگی فوق العاده ای که با رنگ قهوه ای دارد، رمز محبوب بودن آن است.

رنگ کرمی یکی از رنگ های پرطرفدار از سری رنگ های روشن است. این رنگ از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز ، زرد ، آبی به همراه مقدار زیادی سفید بدست می آید. رنگ کرمی به اندازه رنگ سفید روشن نیست که کثیفی و دوده را به روی خود نشان دهد، در عین حال که خود رنگ کرم حالت چرک تری نسبت به سفید دارد شما را از نگرانی بابت اینکه زود به زود باید دیوارها را شستشو دهید رها می کند. باید گفت که به نظر می آید در دکورسیون داخلی رنگ کرم دیگر شبیه یک رنگ خنثی عمل می کند.

کاربرد کاغذ دیواری رنگ کرم

کاغذ دیواری رنگ کرم برای دیوارهای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از پرطرفدارترین های کاغذ دیواری است. چرا که به خوبی با هر نوع رنگی در هر طیف رنگی ست می شد. اگر دیوار اتاق پذیرایی را با کاغذ دیواری کرم پوشش دهید. تقریبا می توانید هر نوع رنگ مبلمان و چیدمانی را با رنک کرم هماهنگ کنید. حتی ترکیب رنگ های مختلف را با هم با پس زمینه کرم رنگ دیوار ها به کار ببرید.

انواع کاغذ دیواری طیف کرم

کاغذدیواری نسکافه ای

یکی از طیف های رنگی کرم ، کاغذ دیواری نسکافه ای است. اگر این رنگ در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد دکوراسیون شیک و مدرنی ارائه می دهد.

کاغذ دیواری نخودی

از دیگر طیف های رنگی کرم ، ممکن است کاغذ دیواری رنگ نخودی نیز مورد توجه شما قرار بگیرد. کاغذ دیواری نخودی درواقع یکی از رنگ های کرم است که دارای میزان بیشتری از رنگ زرد در خود است. اگر علاقمند به طیف رنگی زرد هستید کاغذ دیواری نخودی نیز پیشنهاد خوبی می باشد و شما این رنگ را با بسیاری از رنگ های طیف زرد می توانید ست کنید.

کاغذ دیواری بژ

کاغذ دویاری بژ نیز یکی از دیگر از طیف های رنگی مشابه کرم است که علاقمندان خاص خود را دارد. کاغذ دیواری رنگ بز جز رنگ های دکوراسیون سبک کلاسیک نیز محبوبیت بالایی دارد.

کاغذ دیواری  خاکی روشن

یکی دیگر از کاغذ دیواری های طیف کرم این رنگ می باشد. رنگ شیکی است و در دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر طرفدار دارد.

کاغذ دیواری کرم برای دکوراسیون اتاق کودک

بسیاری از افراد دوست دارند که رنگ دکوراسیون اتاق کودکشان را متناسب با  جنسیت فرزندشان انتخاب کنند. مثلا اگر کودکشان دختر است از رنگ کاغذ دیواری صورتی برای استفاده کنند و یا اگر فرزندشان پسر است از طیف رنگی آبی بهره ببرند. برخی از افراد از اینکه دکوراسیون اتاق کودکشان رنگ مخصوص به جنسیت را داشته باشند خوششان نمی آید. برای این افراد پیشنهاد ما رنگ های یونیسکس یا همان رنگ های مشترک در جنسیت که برای هم جسیت پسر و هم جنسیت دختر را داریم. این رنگ ها هیچ وقت از مد نمی افتند و اگر کودک دومی هم با اتاق کودک شما مشترک شود می تواند بسیار ایده هوشمندانه ای باشد. کاغذ دیواری کرم رنگ ملایم و آرامی است که می تواند با دکوراسیون و چوبینه اتاق کودک به خوبی ست شود.

یک رویکرد عملی به طبیعت و پایداری اول: از مصالح محلی و بازیافت شده از ساختمان موجود قبل از ساخت در ساخت پروژه استفاده می شود. الوارهای راه آهن و آجرهای باقیمانده از سازه قبلی پس از 40 سال شسته ، پردازش و در پوشش کف و دیوارهای حیاط استفاده شد. دوم: مصالح به کار رفته در ساخت پروژه مانند چوب ، آجر ، صفحات آهنی و سنگ از مصالح سازگار با محیط زیست محسوب می شوند و از منابع محلی به دست می آیند.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی | پویانو