کاغذ دیواری حمام و توالت : متفاوت ترین طرح های روز را بشناسید!

کاغذ دیواری حمام و توالت : متفاوت ترین طرح های روز را بشناسید!

کاغذ دیواری حمام و توالت : این روزها کاغذ دیواری نه تنها برای پوشاندن دیوار نشیمن و اتاق ها، بلکه برای اجرای دکوراسیون حمام و توالت نیز به کار می رود. شاید شما تا به حال از کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیواره های سرویس بهداشتی منزل تان استفاده نکرده باشید، اما مطمئنا اگر خصوصیات جالب و طرح های بی نظیر آن ها را بشناسید، برای امتحان کردن شان مشتاق خواهید شد. کاغذ دیواری می تواند جای رنگ یا کاشی و سرامیک را گرفته و یک طرح و نقش کاملا متفاوت و منحصر به فرد به دکوراسیون حمام و توالت بدهد. مسلما نقوشی که در میان انواع کاغذ دیواری وجود دارد را نمی توان در میان سایر مصالح مورد استفاده برای پوشاندن دیوار سرویس بهداشتی جستجو کرد. اگر برای یک تغییر اساسی در فضای حمام و توالت منزل خود آماده هستید، همراه پویانو باشید تا با متفاوت ترین طرح های کاغذ دیواری آشنا شوید.

چرا کاغذ دیواری؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید کاشی و سرامیک را کنار گذاشت و برای پوشاندن دیواره های سرویس بهداشتی به سراغ گزینه ای چون کاغذ دیواری رفت. پاسخ این است که کاغذ دیواری ها تنوع بسیار بیش تری در طرح و رنگ دارند و اجرا و عوض کردن آن ها نیز به مراتب ساده تر از نصب و از جا درآوردن کاشی و سرامیک است. کاغذ دیواری های مخصوص حمام و توالت ضدآب هستند و در مقابل رطوبت مشکلی پیدا نمی کنند. شما می توانید هرگاه که مایل باشید، کاغذ دیواری را عوض کرده و بدون نیاز به تعمیرات سنگین و اساسی، یک کاغذ دیواری جدید نصب کنید.

طرح آرت دکو در کاغذ دیواری حمام و توالت

یکی از طرح های جالبی که شاید اسمش را هم نشنیده باشید، طرح آرت دکو است. این طرح که نام یکی از جنبش های هنری را یدک می کشد، اصولا شامل الگوهای تزیینی است که در عصر حاضر شکل گرفته اند. طرح های آرت دکو می توانند ظاهر لوکس و چشمگیری به دکوراسیون حمام و توالت بدهند. این الگوها معمولا از کنار هم قرار گرفتن چند شکل هندسی مختلف ایجاد می شوند و ظاهر شلوغ و پر نقش و نگاری دارند.

طرح جنگل

شاید برای شما جالب باشد که تصویر جنگل را در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته باشید. کاغذ دیواری های جدید این امکان را به شما می دهند. تصاویر هیجان انگیز و منحصر به فردی که شاید حتی فکر اجرای آن ها برای شما عجیب باشد، می توانند به سادگی روی دیوارهای حمام و توالت نقش ببندند و سرویس بهداشتی شما را به یک فضای کاملا متفاوت بدل سازند. کاغذ دیواری های پوستری در این زمینه خیلی جذاب ترند و معمولا تصویر پیوسته و کامل تری ایجاد می کنند.

طرح گلدار در کاغذ دیواری حمام و توالت

بدون شک یکی از زیباترین طرح های کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی، طرح گلدار است. طرح های گلدار قدمت زیادی دارند، ولی همچنان زیبا و محبوب هستند و مزیت آن ها در این است که اشکال و نقوش بسیار متنوعی را برای انتخاب در اختیار شما می گذارند. مسلما طرح های گلدار با نقوش بزرگ تر برای فضای حمام و توالت که معمولا زیاد بزرگ نیست، مناسب تر خواهند بود.

طرح هندسی

طرح های هندسی یا جئومتریک از طرح هایی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی شوند. این طرح ها هم تنوع بی نظیری دارند و بسته به نوع الگوهای به کار رفته در طراحی شان می توانند ظاهری کلاسیک یا مدرن به فضای حمام و توالت بدهند. مزیت طرح های هندسی این است که هیچ وقت از مد نمی افتند و تقریبا همیشه جذاب و خاص هستند. طرح های هندسی شلوغ تر و دارای نقوش ریز را بهتر است تنها در فضاهایی به کار برد که به اندازه کافی بزرگ هستند.

 

 

 

 

تحریریه پویانو