کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر در دکوراسیون داخلی

اتاق خواب زن و شوهر یکی از اتاق های پر اهمیت در خانه است. طبیعی است که صاحبان اصلی خانه بیشتر از هر فردی در خانه به فضای اختصاصی شان اهمیت می دهند. دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر بیشتر برای زوج های جوان و یا عروس و دامادها  اهمیت پیدا می کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب مستر از آنجایی که بزرگترین اتاق خواب فضای منزل میباشد نیازمند توجه و رعایت یک سری اصول طراحی دکوراسیون برای حفظ و ایجاد صمیمیت زن و شوهر در این فضا می باشد. اتاق خواب همانطور که از اسمش پیداست فضایی برای آرامش می باشد. ما در ادامه علاوه بر آشناکردن شما در رابطه با دکوراسیون داخلی این اتاق خاص ، راهنمایی هایی برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر نیز خواهیم داشت. با پویانو همراه باشید:

کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر

اتاق خواب مستر چیست؟

در زبان انگلیسی “مستر MASTER BEDROOM”  به معنای بزرگ و ارباب می باشد. اتاق خواب مستر نیز با اشاره به بزرگترین اتاق که دارای اهمیت بیشتری نسبت به سایر اتاق خواب ها می باشد به این نام شناخته می شود. در طراحی پلان منزل جانمایی اتاق خواب مستر معمولا در فضای ویژه تری نسبت به سایر اتاق خواب ها انجام می شود. بدین معنی که اتاق خواب مستر خانه شما احتمالا در حریم خصوصی تری نسبت به اتاق خواب دیگر قرار دارد.

همچنین این اتاق خواب ممکن است دارای سرویس بهداشتی و حمام مخصوص به خود نیز باشد که درب آن داخل اتاق خواب طراحی می شود. ابعاد این اتاق خواب معمولا باید پذیرایی یک تخت خواب دونفره حداقل به عرض 140 باشد در حالی که پس از قرار دادن مبلمان در جای مناسب، درب کمد ها و درب های دیگر به راحتی باز و بسته شوند.

اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب همسران چگونه باید باشد ؟

این یک سوال کلی است که لازم است شما با نکاتی در طراحی دکوراسیون آشنا باشید. در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای منزل رنگ و نور اهمیت بالایی دارند. همینطور مسیر حرکتی در فضاهای اتاق برای دسترسی به کمد ها و یا مبلمان اتاق باید مورد توجه قرار گیرند. مهمتر از همه طراحی دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهرها باید به نحوی باشد که باعث حفظ صمیمیت و ایجاد رابطه مثبت باشد. حفظ آرامش زن و شوهر باعث تقویت و ثبات کانون خانواده می شود. بنابراین باید از لحاظ روانشناسی ، فضایی را فراهم نمود که انرژی گرم و مثبتی را ایجاد نمود.

نور در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

نور در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

نور در اتاق خواب ها می توانند فضای اتاق را کوچکتر و بزرگتر نماید. نورها با روشن یا تیره تر کردن فضا می توانند ابعاد فضایی را از لحاظ بصری متفاوت نشان دهند. شما به عنوان فردی که قرار است دکوراسیون فضای اتاق خواب تان را بچینید باید به محل قرار گرفتن تخت خواب ، میز توالت و کمد ها در اتاق توجه کنید ، به طوری که بتوان از حداکثر نور اتاق خواب برای طول روز بهره ببرید. همچنین می توانید با استفاده از یک پرده ضخیم میزان نور ورودی به اتاق خواب را با توجه به تمایل تان کم و زیاد کنید.

رنگ مناسب اتاق خواب زن و شوهر

دکوراسیون اتاق خواب همسران لازم است که حس و حال گرم و مثبتی داشته باشد. با این حال این مساله بازهم به روحیه زوج ها در دکوراسیون اتاق خواب بر می گردد. رنگ ها بر روحیه همسران تاثیرگذار است. رنگ های گرمی مانند رنگ قرمز و نارنجی رنگ های پر انرژی هستند. این رنگ های تند و گرم اگر در طیف وسیع استفاده شوند ، در طولانی مدت ممکن است تاثیر منفی داشته باشد  و آرامش اعصاب زوجین را تحت شعاع قرار دهند. رنگ های آرامش بخش و ملایم می توانند ، دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهرها را رمانتیک و رویایی نماید ، اما لازم است از رنگ های گرم نیز در ترکیب با این رنگ ها استفاده کنید تا در طولانی مدت باعث کسالت و یکنواختی نشود.

رنگ کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب زن و شوهر

کاغذ دیواری ها می توانند به سرعت تاثیر شگرفی بر طراحی دکوراسیون فضای اتاق خواب شما داشته باشند. اگر دلتان می خواهد که با هزینه مقرون به صرفه دکوراسیون اتاق خواب دو نفری تان را مانند عکس ژورنال های دکوراسیون داخلی متحول کنید ، کاغذ دیواری ها را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری رنگ روشن در دکوراسیون اتاق خواب

کاغذ دیواری رنگ روشن در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سفید رنگی است که مانند صفحه ای خالی پذیرای هماهنگی با هر نوع رنگی می باشد. منظور از رنگ سفید در اینجا هر رنگی  که جز دسته رنگ های روشن به شمار می آید. کاغذ دیواری رنگ سفید شیری ، کاغذ دیواری رنگ سفید استخوانی و حتی کاغذ دیواری کرم نیز می تواند جز این دسته از کاغذ دیواری ها باشد. این رنگ ها فضایی روشن و دلباز در اتاق خواب شما ایجاد می کنند که می توانند به خوبی در انتخاب کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر هماهنگ شوند. بهترین رنگ برای اتاق خواب های کوچک و کم نور است.

رنگ سفید بهترین رنگ برای اتاق خواب های کوچک و کم نور

کاغذدیواری رنگ تیره در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

کاغذدیواری رنگ تیره

رنگ های تیره می توانند شامل رنگ های سورمه ای ، یشمی ، زرشکی و مشکی باشند. این رنگ ها یک اتاق خواب شیک و رسمی برای خواب ایجاد می کنند. اما مشکل اصلی در انتخاب این رنگ از کاغذ دیواری های تیره شدن و کوچک نشان داده فضا می باشد. بنابراین اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از انتخاب این رنگ کاغذ دیواری منصرف شوید.

 انتخاب رنگ تیره کاغذ دیواری باعث تیره شدن و کوچک نشان دادن فضا

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری اتاق خواب مستر

کاغذدیواری رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

کاغذدیواری رنگ قرمز در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ قرمز برای دکوراسیون کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر را به همه توصیه نمی کنیم ؟ چون فضایی به شدت گرم و پر انرژی خلق می کند. بنابراین بهتر است بتوانید تعادلی در رنگ های گرم و سرد در اتاق خواب های این چنینی ایجاد کنید.

کاغذدیواری رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

کاغذدیواری رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق

کاغذدیواری رنگ قهوه ای جز رنگ های سرد برای این اتاق خواب می باشد. پیشنهاد ما برای اتاق خواب دونفری شما رنگ قهوه ای نیست. رنگ قهوه ای جز رنگ هایی است که برای اتاق نشیمن و پذیرایی مناسب است. چرا که رنگ خشک و جدی است.

کاغذ دیواری طوسی در دکوراسیون اتاق خواب زن و شوهر

کاغذ دیواری طوسی

کاغذدیواری رنگ طوسی جز رنگ های خنثی می باشد. این رنگ از کاغذ دیواری برای علاقمندان به دکوراسیون مدرن رنگ خوبی است. اما باید توجه داشت که حتما از یک رنگ تاکیدی گرم تر برای مبلمان و یا اکسسوری های اتاق خواب بهره برد تا جذابیت و گرمی را با اتاق خواب دو نفره تان ببخشید.

 

دکوراسیون مدرن