کاغذ دیواری اتاق خواب؛ با یک انتخاب رویایی موافقید؟

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب؛ با یک انتخاب رویایی موافقید؟

برای رویایی کردن دکوراسیون یکی از بخش های منزلمان چه جایی بهتر از اتاق خواب؟ پس زمینه جایی که در آن فکر می کنیم، به خواب می رویم و به آرامش می رسیم، تاثیر زیادی روی روحیه و احساسات ما دارد. بنابراین نباید از طراحی مناسب دیوارهای اتاق خواب غفلت کرد. خوشبختانه کاغذ دیواری های دلربا و معجزه گر امروزی به ما طیف گسترده ای از گزینه های جذاب می دهند که برای هر سلیقه ای می توان در میان آن ها انتخاب مناسبی انجام داد. پویانو در این مطلب، تعدادی از این گزینه های جذاب را به شما معرفی خواهد کرد. مایلید یک انتخاب رویایی انجام دهید؟ اگر این طور است برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ، با ما همراه باشید.

طرح گلدار، پترن همیشه پر طرفدار برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

طرح گلدار یا همان فلورال، یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین پترن های کاغذ دیواری است که راستش را بخواهید، دقیقا جان می دهد برای دکور کردن اتاق خوابی که قرار است رویایی شود. این پترن در میان خانم ها بیش تر طرفدار دارد، اما برخی از مدل های آن طوری طراحی شده اند که برای اتاق خواب مستر هم فوق العاده به نظر می رسند. کافی است بگردید و گزینه دلخواه خود را از میان آن ها پیدا کنید.

طرح روستیک، آرامشی بی آلایش

اگر سبک روستیک را بشناسید، حتما خوب می دانید که در آن خبری از زرق و برق نیست. روستیک و خصوصیات آن برای کسانی مناسب هستند که یک دکوراسیون ساده و آرامش بخش می خواهند و تصورشان از اتاق خواب، فضای دنجی است که سرشار از حس راحتی می باشد. با انتخاب کاغذ دیواری های طرح روستیک که ممکن است پترن چوب، آجر یا کنف را داشته باشند، می توانید چنین حسی را به اتاق خواب خود آورده و از آرامش محل استراحت خود لذت ببرید.

طرح انتزاعی، گزینه مطلوب امروزی ها

اگر جوان هستید و از کلیشه ها بیزار، بهتر است به جای ورق زدن آلبوم های کاغذ دیواری کلاسیک به سراغ طرح های انتزاعی بروید. زیبایی و تعریف آن در پترن های انتزاعی به شکل دیگری بروز پیدا می کند. طرح های انتزاعی می توانند شامل هر فرم و نقشی باشند و جذابیتشان به این است که همیشه شما را سورپرایز می کنند. اگر هنر و خصوصا هنر مدرن را دوست دارید هم به احتمال زیاد عاشق طرح انتزاعی خواهید شد.

طرح سه بعدی، وسعت بی کران مناظر

شاید اگر تا چند وقت پیش به شما وعده زندگی در یک فضای خوش منظره و بی کران را می دادند، تعجب می کردید یا حتی به خنده می افتادید، اما از وقتی پای کاغذ دیواری های سه بعدی به جمع هزاران طرح و رنگ این پوشش شگفت انگیز باز شده، دیگر چنین وعده ای عجیب و باورنکردنی نظر نمی رسد. با کمک کاغذ دیواری های سه بعدی، شما خواهید توانست هر روز با دیدن منظره دلخواه خود از خواب بلند شوید و فضای بی نظیری که آرزوی زندگی در آن را دارید، به سادگی خلق کنید.

 

طرح آبرنگ، یک لطافت هنرمندانه

اگر دوست ندارید دیوارهای اتاق خوابتان با کاغذ دیواری ساده پوشانده شوند و در عین حال تمایلی هم به استفاده از طرح های بولد و شلوغ ندارید، ما به شما طرح آبرنگ را پیشنهاد می کنیم. طرح آبرنگ که می تواند از ترکیب ملایم و گرادینت دو یا چند رنگ تشکیل شده باشد، به سادگی تمام و در نهایت لطافت به اتاق خواب شما رنگ و روی هنری و دلپسندی خواهد بخشید. با انتخاب چنین طرحی می توانید مطمئن باشید به این زودی ها از دکوراسیون اتاق خواب خود دلزده نخواهید شد.

در ادامه این متن می توانید دیگر مدل ها را برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب را نیز از نظر بگذرانید.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب
انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

 

تحریریه دکوراسیون و معماری پویانو | اکبری