کاشی کف حمام با ۷ ایده متنوع

کاشی کف حمام  : تصمیم گیری برای انتخاب درست کفپوش حمام میتواند چالش برانگیز و دشوار باشد. طراحی ، متریال و شکلی که برای کف انتخاب میکنید میتواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و حس نهایی فضای شما داشته باشد. در حالی که مسائلی مانند هزینه ، دوام و کیفیت و کارکرد روزانه آن نیز در تصمیم شما تاثیر گذار باشد. برای اینکه انتخاب و تصمیم گیری شما را برای کفپوش حمام منزلتان راحت‌تر کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید تعدادی از بهترین ایده‌ها کاشی کف حمام در ادامه این مطلب آورده شده است که میتوانید از آن کمک بگیرید.

کاشی های بزرگ و بژ

کاشی‌های به رنگ گردویی و بژ فضایی کلاسیک و آرام و خنثی ایجاد میکند. کاشی‌های با ابعاد بزرگتر نه تنها باعث میشود اتاق کوچک بزرگتر به نظر برسد ، رنگ‌های روشن آن نیز به این وسیع کردن بصری فضا کمک خواهد خواهد کرد. به علاوه کاشی بزرگ بندهای ملات کاشی را کمتر میکند. استفاده کردن همان کاشی در دیوارها سبکی ساده از طراحی است که هیچوقت از مد نمیفتد. میتوانید از سنگ تراورتن با رنگ‌های قهوه‌ای گردویی یا لیمویی استفاده کنید و مطمئن باشید که برای حمام انتخاب مناسبی است.

کاشی های پرسلین

کاشی پرسلین با طرح چوب یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای کفپوش حمام است. دلیل آن هم واضح است زیرا استفاده از چوب به دلیل رطوبت و آسیبی که آب به آن وارد میکند برای کف حمام ریسک دارد و مراقبت از آن دشوار است و دوام آن ممکن است طولانی نباشد. اما کاشی با طرح چوب میتواند زیبایی و گرما که چوب فراهم میکند را ایجاد نماید بدون اینکه در مقابل آب آسیب ببیند. این کاشی‌ها در انواع رنگ‌ها از خاکستری تا قرمز گیلاسی وجود دارد که این امکان را به شما میدهد متناسب با دکور و رنگ‌های حمام کاشی مناسب را انتخاب کنید.

کاشی با طرح و نقوش

کاشی با طرح مراکشی یا وینتیج میتواند در کفپوش حمام فوق العاده به نظر برسند. این نقوش در کف زیبایی منحصر به فردی را به فضا میدهد و میتواند کنتراست بسیار خوبی با رنگهای سفید موجود در فضا ایجاد نماید.

کاشی با شکل و فرم خاص

این روزها کاشی‌ها با شکل‌های فرمی بسیاری گوناگونی وجود دارد که شما را تشویق میکند یک انتخاب جدید و خاص داشته باشید. مانند نمونه تصویر که کاشی با این فرم خاص به رنگ مشکی و ملات نسبتا ضخیم خاکستری رنگ به کار رفته است. در این فضا میبینید که کاشی کف با شکل پولک ماهی چگونه به ایجاد فضایی لوکس و مجلل کمک کرده است. در کنار آن از وان با بدنه مشکی مات و رنگ‌های سفید و طلایی استفاده شده است که به زیبایی هر چه بیشتر این ترکیب کمک میکند.

کاشی شش ضلعی

کاشی های مربع و مستطیلی تنها گزینه‌هایی که کاشی با آن شکل تولید میشود نیستند. این روزها میتوانید کاشی‌ها را با فرم شش ضلعی پیدا کنید و برای کفپوش حمام منزل خود از این الگوی کندویی برای داشتن دکوری اسکاندی استفاده کنید.

به جای یک رنگ ، میتوان از رنگ‌های مختلف یک طیف کاشی را انتخاب کرد و مانند تصویر آن را ترکیبی اجرا کنید.

به خاطر داشته باشید کاشی‌های پرسلین نسبت به نمونه‌های سرامیکی آن مقاومت و دوام بیشتری در مقابل آب و رطوبت دارند.

موزاییک های ریز

این موزاییک‌های ریز میتواند در کفپوش حمام بی نهایت زیبا و ظریف باشد. البته این موزاییکها احتیاج به نصب و اجرای دقیق‌تری دارد تا ظاهر نهایی تمیز و زیبایی داشته باشد. البته گاهی آنها به جای قطعه‌های کوچک به صورت ورقه تولید میشوند که نصبشان را ساده تر میکند. در این نمونه هم به جای شکل‌های معمول مربعی و مستطیلی شش ضلعی انتخاب شده است و ترکیب سیاه و سفید الگوی جالبی را در کف این حمام به وجود آورده است.

 

 

 

کاشی کف حمام

تحریریه پویانو: نبیلو