کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی : سرد ولی جذاب!

کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی : سرد ولی جذاب!

کاربرد بتن در دکوراسیون داخلیاگر تا امروز به خاطر سرد بودن بتن از به کار بردن آن در دکوراسیون منزل خود منصرف شده اید، کاملا اشتباه کرده اید! بتن دقیقا به همان اندازه که سرد است، جذابیت بصری دارد و اگر به درستی در طراحی داخلی استفاده شود، بسیار متفاوت تر از آن چیزی خواهد بود که تصورش را می کنید. حالا وقت آن است که بتن را بشناسید و با روی دیگر آن که شاید تا به حال ندیده باشید، ارتباط برقرار کنید.

برای این که این متریال سرد و صنعتی را مهمان فضای منزل خود کنید، راه های بسیار مختلفی وجود دارد. بتن در طراحی و اجرای بخش های مختلف کاربرد دارد و بنا به تمایل شما می تواند در دکوراسیون قسمتی که مد نظر دارید به کار رود. همراه پویانو باشید و این بار با کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی آشنایی پیدا کنید.

پارتیشن بتنی

یکی از جالب ترین مواردی که می توان برای کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی مثال زد، پارتیشن است. پارتیشن ها یا همان دیوارهای جداکننده می توانند بتنی باشند و شخصیت منزل شما را به کلی تغییر دهند. پارتیشن های بتنی را می توانید همراه با اجرای سایر قسمت های دکوراسیون به صورت درجا اجرا کنید یا از پنل های سبک و قابل حمل استفاده کنید.

دیوارکوب بتنی

از دیگر مواردی که می توان جزو کاربردهای بتن در دکوراسیون داخلی به شمار آورد، دیوارکوب های بتنی است. بتن می تواند جای دیوارکوب ها و کاشی های خسته کننده و تکراری را بگیرد و یک انتخاب متمایز و منحصر به فرد باشد. مزیت دیوارکوب های بتنی در این است که به این راحتی ها خراب شدنی نیستند و خیلی بیش تر از سایر متریال ها عمر می کنند.

روشویی بتنی

مسلما کاربرد بتن فقط به اقلام بزرگ و اجرای بدنه و پس زمینه محدود نمی شود. می توان بتن را با خرید وسایل کوچک تر نیز به دکوراسیون منزل آورد. برای مثال، یک روشویی بتنی می تواند گزینه جالبی باشد که شاید هر کسی حضور آن را در فضای حمام و سرویس بهداشتی خود تجربه نکند. همین نکته هم آن را جذاب و خاص می کند.

کانتر بتنی

اگر می خواهید بتن را به فضای آشپزخانه ببرید، می توانید به فکر ساخت یا سفارش یک کانتر خاص و فوق العاده از جنس این متریال سخت و متفاوت باشید. یک کانتر بتنی می تواند شوک بزرگی به دکوراسیون آشپزخانه و خصوصا اپن آن وارد کند و تغییر خاص و جلب توجه کننده ای ایجاد نماید. این کانتر می تواند نقطه شاخص آشپزخانه تان شود.

کفپوش بتنی

اگر از بتن به عنوان یکی از بهترین متریال های ممکن برای پوشش کف نام ببریم، مطمئنا اغراق نکرده ایم. بتن یک متریال مقاوم با طول عمر زیاد است و کاربرد آن به عنوان کفپوش نیز بسیار مناسب خواهد بود. کفپوش های بتنی شاید به نظر سرد و بی روح باشند، اما از آن جا که رنگ خنثی دارند با بسیاری از وسایل منزل تان ترکیب فوق العاده ایجاد می کنند.

لوستر بتنی

طبیعتا وقتی دید خود را کمی بازتر کنید، می توانید گزینه های جالب دیگری نیز پیدا کنید که برای به کار بردن بتن در دکوراسیون داخلی در اختیار خواهید داشت. شما می توانید با یک انتخاب کوچک و محتاطانه نیز بتن را به چیدمان منزل تان بیاورید. نمونه چنین انتخابی، به کار بردن یک لوستر بتنی است. لوسترهای بتنی با روکش متفاوت و جذاب خود یک انتخاب کاملا متفاوت و مدرن هستند.

میز بتنی

انتخاب بتن به عنوان متریال تشکیل دهنده مبلمان و وسایل منزل، شما را گزینه های بسیار متنوعی مواجه می کند. یکی دیگر از این گزینه ها میز جلومبلی است. با انتخاب یک میز جلومبلی از جنس بتن می توانید تغییر جذابی در چیدمان سالن نشیمن خود به وجود آورید. این میزها کمی سنگین هستند، اما سال های سال عمر خواهند کرد.

وان بتنی

برای کسانی که به دنبال تمایز هستند و دکوراسیون بخش های مختلف منزل خود را در خاص ترین شکل ممکن ترجیح می دهند، انتخاب بتن به عنوان متریال اصلی وان حمام کار عجیبی نیست. سفارش دادن یک وان بتنی می تواند همان چیزی باشد که برای عوض کردن دکوراسیون حمام تان نیاز دارید. با چنین تغییری می توانید مطمئن باشید که یک فضای کاملا متفاوت و جدید را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

 

 

کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی

تحریریه پویانو