کاربردهای رنگ زرد در دکوراسیون منزل

کاربرد رنگ زرد در منزل | دکوراسیون پویانو

کاربردهای رنگ زرد در دکوراسیون منزل

رنگ زرد ، رنگ ارتباط و شادی بوده و در دکوراسیون داخلی برای سالن، آشپزخانه و اتاق های کوچک یکی از بهترین و مناسب ترین رنگ ها است. رنگ زرد احساس روزهای گرم و شاد را بازسازی کرده و برای استفاده در دکوراسیون منزل انتخاب بسیار زیبایی است. برای این که بدانید کاربردهای رنگ زرد در دکوراسیون به چه شکل می تواند باشد با پویانو همراه باشید:

  1. استقبالی گرم با رنگ زرد

می توانید دیوار های ورودی خانه را به رنگ زرد رنگ آمیزی کنید. رنگ زرد را با رنگ های سیاه و سفید ترکیب کرده و با استفاده از رنگ قرمز در کنار آن به ترکیبی زیبا دست پیدا کنید.

استقبالی گرم با رنگ زرد

  1. اتاق های تاریک را با رنگ زرد روشن کنید.

اگر در خانه شما اتاقی وجود دارد که نور کمی دریافت می کند، با استفاده از رنگ زرد آن را روشن تر کنید. رنگ کردن دیوار ها به رنگ زرد و یا استفاده ار لوازم و مبلمان زرد رنگ روش مناسبی برای روشن تر کردن فضا خواهد بود.

اتاق های تاریک را با رنگ زرد روشن کنید.

  1. به اتاق خواب خود شادی ببخشید.

برای این که حس روزهای گرم و آفتابی را به اتاق خواب خود بیاورید، می توانید از رنگ زرد در کنار رنگ آبی و سفید استفاده کنید.

رنگ زرد در کنار لوازم حصیری ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

به اتاق خواب خود شادی ببخشید.

  1. با رنگ زرد آشپزخانه ای مدرن بسازید

زرد براق و تنالیته های آن، به آشپزخانه های کلاسیک ظاهری مدرن می بخشد. شما نیز می توانید درب های کابینت ها را به رنگ زرد تغییر داده و یا در آشپزخانه سفید رنگ از لوازم زرد رنگ استفاده کنید.

با رنگ زرد آشپزخانه ای مدرن بسازید

  1. به دیوار ها زندگی ببخشید.

اگر می خواهید رنگ دیوار سالن خود را به رنگ زرد تغییر دهید، با تابلو هایی با قاب های رنگی مانند رنگ آبی و سفید به دیوار جلوه ای تازه ببخشید. با استفاده ار کنتراست های رنگی این چنینی برای عکس های خانوادگی مکانی شیک بسازید.

به دیوار ها زندگی ببخشید.

  1. تغییرات کوچک ایجاد کنید

به جای تغییر دادن دیوار های خانه به رنگ زرد، با استفاده از یک عدد کوسن، پرده و یا اکسسوار زرد رنگ به خانه جلوه ای زیبا بدهید. سالنی روشن و سفید رنگ با پرده ها و یا اشیاء زرد رنگ به سالنی بسیار شیک تبدیل خواهد شد.

تغییرات کوچک ایجاد کنید

  1. رنگ زرد در سرویس بهداشتی

رنگ زرد برای سرویس بهداشتی های تاریک و کم نور نیز بسیار مناسب است. با استفاده از رنگ زرد هم ظاهر ساده سرویس بهداشتی را تغییر داده و فضایی مدرن ایجاد کنید و هم به مکان روشنایی ببخشید.

رنگ زرد در سرویس بهداشتی

  1. رنگ زرد و طرح های گلدار

یکی از زیباترین طرح ها در کنار رنگ زرد، طرح های گلدار است. کوسن های زرد و قهوه ای در کنار پارچه ها و تابلو های گلدار ترکیبی زیبا ایجاد خواهد کرد. شما نیز می توانید بر روی مبل زرد رنگ خود تغییرات این چنینی ایجاد کنید.

رنگ زرد و طرح های گلدار

 

 

 

 

کاربردهای رنگ زرد در دکوراسیون

تحریریه پویانو