چیدمان لوازم آرایش : میز توالت مرتب با روش های ساده

چیدمان لوازم آرایش : میز توالت مرتب با روش های ساده

چیدمان لوازم آرایش : داشتن یک میز آرایش تمیز و مرتب، کار هر کسی نیست. این را همه خانم ها قبول دارند و به خوبی می دانند با هر بار انجام دادن آرایش، میز توالت به شکلی در می آید. بسیاری از اوقات، این بی نظمی باعث می شود مجبور به گذراندن زمان زیادی جهت پیدا کردن لوازم مورد نیاز خود شوید. خوشبختانه شما مجبور نیستید این بی نظمی را تحمل کنید؛ چرا که با استفاده از روش های ساده و بدون نیاز به هیچ وسیله خاصی می توان لوازم آرایش را به خوبی تفکیک و جداسازی کرد.

در این مطلب، چند راه ساده برای نظم و ترتیب دادن به لوازم آرایشی به شما پیشنهاد خواهیم کرد که انجام آن ها می تواند در مرتب شدن میز آرایش اتاق تان بسیار موثر باشد. همراه پویانو باشید.

اولین پیشنهاد برای داشتن فضایی مرتب تر این است که تعدادی قوطی فلزی کوچک را رنگ زده و برای قرار دادن وسایل، مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید از قوطی کنسرو استفاده کنید و سطح آن را طوری تزیین نمایید که خودتان دوست دارید. این قوطی ها را می توان روی میز توالت قرار داد، اما در صورتی که فضای آن را ندارید، آویزان کردن آن ها به یک میله ی فلزی روی دیوار هم مناسب است. هر یک از قوطی ها را به یک سری از لوازم خود اختصاص دهید تا نظم بیش تری برقرار شود.

چیدمان لوازم آرایشدومین راه شما استفاده از سبد است. سبدی که برای این کار مورد استفاده قرار می دهید، می تواند از هر جنسی باشد، اما بهتر است اندازه کوچکی داشته باشد تا به خوبی روی میز جای بگیرد. این سبدها می توانند یکی از سبدهای مورد استفاده در آشپزخانه شما باشند که دیگر به آن ها احتیاجی ندارید. سبد را برای قرار دادن لوازم آرایشی بزرگ تر مثل ست سایه یا پنکیک استفاده کنید.

روش بعدی، استفاده از شیشه های مربا برای قرار دادن قلم موهای آرایشی، ریمل و مدادهاست. شیشه های مربای کوچک را می توان با اسپری رنگ تزیین کرد و برای نظم دادن به لوازم، مورد استفاده قرار داد. بهتر است این شیشه ها را از داخل اسپری کنید تا رنگ آن ها دیرتر بپرد. برای زیباتر کردن آن ها هم می توانید از روبان یا موارد دیگر بهره بگیرید. اگر می خواهید قلم مو ها و سایر لوازم به صورت ثابت داخل شیشه بایستند، می توانید داخل شیشه را با سنگ ریزه پر کنید و لوازم را درون آن فرو ببرید.

 

 

 

چیدمان لوازم آرایش

تحریریه پویانو