ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس ؛ حمام یکی از معدود مکان‌های خانه شماست که در آن به استراحت و رفع خستگی روزمره خود می‌پردازید. ممکن است در این جا برای شروع یک روز بدن خود را آماده کنید و یا این که بعد از یک روز طولانی کاری خستگی تان را رفع کنید.

اما در آن هیچ چیز بدتر از دیدن خودتان در آینه ای که نور سقفی ضعیفی آن را روشن کرده است نیست.

زمانی که شما احساس بدی می‌کنید یا فکر می‌کنید که ظاهر بدی دارید، این می‌تواند دلیلی برای کاهش اعتماد به نفش شما باشد.

بنابراین شما می‌توانید فضای حمام تان را بهتر کرده تا به جای ترک آن مدت زمان بیشتری را در آن سپری کنید.

برای انتخاب درست چراغ‌های سقفی برای حمام، چند راهنمایی ساده در زیر آورده شده است که مخصوصا برای زمانی که می‌خواهید چراغ‌های سقفی حمام توجهات را به سوی خود جلب کنند مناسب است.

روشنایی می‌تواند در عین کاربردی بودن زیبا نیز باشد. ما می‌خواهیم در این مورد با یکدیگر به بحث بپردازیم. لطفا صفحه را اسکرول کنید و به مثال هایی که برای شما گردآوری کرده ایم نگاهی بیندازید.

01 ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس
ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

چراغ‌های سقفی حمام، آینه دیواری با نورپردازی از پشت

هر حمام با دیگری متفاوت است و با توجه به رنگ، نور طبیعی و میزان بزرگی و کوچکی آن‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع نورپردازی با شرایط و ویژگی‌های موجود می‌تواند بهترین باشد. لامپ هایی را انتخاب کنید که می‌توانند سرتاسر حمام را روشن کنند.

چراغ‌های حمام معمولا روی سقف نصب می‌شوند و نورشان را در کل فضای حمام پراکنده می‌کنند.

برای نمای زیباتر ممکن است بخواهید از لوستر ، چراغ آویز و سایر لوازم روشنایی دراماتیک با توجه به نیازتان به عنوان روشنایی محیطی استفاده کنید.

اگر خوش شانس بوده و پنجره ای در حمام خود داشته باشید، آن گاه می‌توانید رنگ روشن تری برای دیوارها انتخاب کرده تا از نظر بصری روشنایی و درخشندگی آن بیشتر شود.

کفپوش و کاشی‌های دیوار با رنگ روشن می‌توانند موجب روشن و دل باز شدن فضا شود در حالی که رنگ های تیره برعکس هستند.

 

02

چراغ های آویز مدرن برای روشنایی سقفی حمام

بیشتر افراد از حمام هایشان به عنوان محلی برای آماده شدن برای شروع یک روز استفاده می‌کنند. آن ها نیاز به نورپردازی خوبی برای آینه حمام دارند. این نورپردازی باید یا مستقیم روبه بالا و یا پایین باشد و روشنایی کافی و قوی ایجاد کند بدون این که موجب تابش و روشنایی خیره کننده شود.

قرار دادن چراغ‌های دیواری نزدیک آینه نیز ایده جذابی است.

لامپ‌های دیواری حمام در مدل‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند و می‌توانند به خوبی در حمام استفاده شوند. زمانی که آن ها در مکان درستی آویخته شده باشند می‌توانند توجهات را بیشتر به سمت آینه و اطراف آن جذب کنند.

از مدرن گرفته تا سنتی، انواع مدل‌های لامپ های حمام تقریبا نامحدود هستند، بنابراین باید بهترین نوع لامپ را برحسب نیازهای خود از حمام تان انتخاب کنید.

03 ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس
ایده‌های شگفت انگیز نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

وان آب گرم در حمام و چراغ های سقفی

سیستم نورپردازی سفارشی در حمام روش دیگری برای جلب کردن توجهات به سمت کابینت روشویی، وان حمام یا دوش و محیط اطراف آن است.

چراغ‌های دیواری حمام ظاهر جدیدی به خود گرفته اند ،از لامپ های LED مدرنی که پشت صفحه های آینه ای تلویزیون به کار می‌روند گرفته تا دیگر لوازم روشنایی پیچیده.

تمام این ایده‌های نورپردازی نوآورانه در حمام شما موجب زیبایی آن شده و توجهات را به خود جلب می کنند و هیچ گاه نادیده گرفته نمی شوند.

04

طراحی لوکس حمام با چراغ های سقفی

ما معتقدیم که اکنون شما متقاعد شده اید که نورپردازی حمام بسیار اهمیت دارد.

از ساعت های استراحت خود در حمام و آماده شدن برای یک روز کاری جدید لذت ببرید!

از این روش‌ها موقع انتخاب نورپردازی حمام خود استفاده کنید مطمئنا شما و میهمانان تان تحت تاثیر افکت بصری آن ها قرار می‌گیرید. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که انتخاب رنگ یا کاشی‌های مناسب است که دیزاین یک حمام را ایجاد می‌کند. در واقع، نورپردازی صحیح است که موجب احساس راحتی شما در یک اتاق می‌شود. زمانی که به اتاقی با نورپردازی مناسب وارد می‌شوید هر بار به خود خوشامد می‌گویید. بنابراین حمام‌های به خوبی نورپردازی شده نمای بسیار راحت و دعوت کننده ای دارند.

05

آینه دیواری نورپردازی شده با چراغ های دیواری

06

چراغ های دیواری حمام برای طراحی به سبک شرقی

07

 

08

 

نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس
نورپردازی با چراغ دیواری و چراغ سقفی حمام و سرویس

 

10

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: decor-zoom