پروژه آرتمیس دریاچه چیتگر ؛ مجموعه تجاری – اداری منطقه 22 تهران

پروژه آرتمیس دریاچه چیتگر؛ مجموعه تجاری – اداری منطقه 22 تهران

پروژه آرتمیس دریاچه چیتگر ؛ مجموعه تجاری – اداری منطقه 22 تهران

پروژه مرکز تجاری – اداری آرتمیس که در منطقه 22 تهران (غربی ترین بخش شهر) و در ساحل شمالی دریاچه چیتگر و بافت نوی شهر که بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده، در حال اجراست. این پروژه از شمال رو به کوهستان دارد و در جنوب خود چشم انداز زیبای دریاچه را دارد. همچنین از غرب و جنوب غربی نیز به پارک جنگلی دید دارد.  این پروژه با رویکرد بهره مندی از موقعیت جالب منطقه جهت انجام فعالیت های تجاری، اداری و گردشگری به اجرا رسیده است. برای آشنایی بیش تر با خصوصیات پروژه تا انتهای مطلب با پویانو همراه باشید.

پروژه آرتمیس دریاچه چیتگر

 موقعیت ممتاز پروژه آرتمیس

 موقعیت ممتاز پروژه آرتمیس

شرایط خوب زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار گرفتن در محور چهار باغ، موقعیت ویژه ای را برای پروژه آرتمیس ایجاد کرده است. بزرگراه حکیم در 100 متری جنوب دریاچه چیتگر واقع است و بزرگراه همت در 300 متری شمال پروژه آرتمیس قرار دارد. بلوار اصلی شمال دریاچه نیز فاصله ای کم تر از 100 متر از شمال پروژه دارد و فاصله آزادراه های آزادگان و تهران – شمال هم از ضلع شرقی پروژه در حدود 2 کیلومتر است. وجود این راه های ارتباطی باعث فراهم سازی امکان دسترسی راحت از پروژه آرتمیس به نقاط مختلف تهران شده است.

امتیازات اقتصادی پروژه آرتمیس

امتیازات اقتصادی پروژه آرتمیس

پروژه آرتمیس در منطقه 22 تهران قرار دارد و با توجه به ویژگی های این منطقه، دارای چشم اندازهای مطلوبی از نظر اقتصادی می باشد. همجواری دریاچه چیتگر با پروژه که همواره گردشگران زیادی را به خود جلب می کند، باعث تحولی قابل توجه در وضعیت این پروژه می گردد و از جمله عوامل رونق اقتصادی آن به شمار می رود.

از طرف دیگر، پارک جنگلی چیتگر که در سمت دیگر این پروژه واقع شده، اجرای برنامه های تفریحی و گردشگری مختلف، انجام پروژه های مسکونی زیبا با استقبال قابل توجه، برنامه ریزی های کلان مدیریت شهری جهت تبدیل منطقه 22 به قطب گردشگری و همچنین آب و هوای خوب این منطقه از دیگر مواردی هستند که روی بازدهی و موفقیت اقتصادی پروژه آرتمیس تاثیر زیادی دارند و این پروژه را در مقایسه با پروژه های مشابهش در وضعیت بهتری قرار می دهند.

موقعیت پروژه آرتمیس که در محو تجاری – اداری چهار باغ قرار گرفته با در نظر گرفتن این که این محور جهت جذب و ساماندهی اصناف تهران برگزیده شده، تاثیر بسیار زیادی در افزایش ارزش افزوده پروژه دارد و به عنوان یک پشتوانه محکم برای کسب امتیازهای اقتصادی، طراحی و اجرای مناسب و درخور این پروژه شناخته می شود.

طراحی زیبای مجموعه، فضاسازی های خوب، وجود امکانات خاص مثل هلی پد، بهره مندی از تجربه های فضایی گوناگون در بلوک های مختلف، طراحی داخلی زیبا و بهینه و خصوصیات دیگر این پروژه را می توان به عنوان زمینه ای مناسب جهت کسب بیش ترین سود ممکن در نظر گرفت.

پروژه آرتمیس در منطقه 22 تهران قرار دارد

امکانات رفاهی و تفریحی پروژه آرتمیس

امکانات رفاهی و تفریحی پروژه آرتمیس

تاکسی هوایی، مرکز همایش های بین المللی، سینما، شهر بازی، هایپر مارکت، مجموعه ورزشی، فودکورت و رستوران های متنوع از جمله امکانات بی شمار این پروژه به شمار می روند. تاکسی هوایی همزمان با بهره برداری از پروژه و برای اولین بار در کشور برای پذیرایی از مهمانان خارجی در لابی طبقات فوقانی مورد استفاده قرار می گیرد و مهمانان به وسیله هلیکوپتر به برج ها وارد می شوند.

فودکورت و رستوران های متنوع از جمله امکانات بی شمار این پروژه به شمار می روند

ویو پروژه از دریاچه خلیج فارس

مشخصات پروژه آرتمیس چیتگر

معماری پروژه آرتمیس دارای 5 قطعه مجزا و 6 برج می باشد و هر قطعه دارای سند مخصوص به خود هستند. هر برج دارای 4 طبقه تجاری است و بقیه طبقات اداری هستند. هر بلوک دارای 7 طبقه پارکینگ است و مجموعا گنجایش 4000 خودرو را دارد. از آن جایی که پروژه آرتمیس چیتگر در قطب گردشگری تهران قرار گرفته است، هدف اصلی از اجرای آن فراهم نمودن امکان تجارت و تفریح در کنار هم بوده است. به همین خاطر نیز همه عوامل این پروژه در راستای هدف کلی طرح و مطابق با نیازهای گردشگری تنظیم شده اند و علاوه بر عملکرد اقتصادی، شرایط سرگرمی، رفاه و تفریح را نیز فراهم می سازند.

مشخصات پروژه آرتمیس چیتگر

از آن جایی که پروژه آرتمیس چیتگر در قطب گردشگری تهران قرار گرفته است

منظره پروژه

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری