پانل فایبر سمنت

پانل فایبر سمنت

پانل فایبر سمنت / کمپانی سوییس­پیرل

 

پانل فایبر سمنت

پانل فایبر سمنت

کاربرد: روکش نما

موارد استفاده: ساختمان های مسکونی و شرکتی

مشخصات: پانل فایبر سمنت با فرمت بزرگ، ساخته شده از مواد خام احیا کننده، رنگ شده با روکش اکریلیک شفاف یا رنگدانه­ای، مقاوم در برابر پوسیدگی، غیر قابل احتراق

رنگ: بیش از 90 رنگ با سطوح مختلف، امکان­پذیر بودن رنگ های سفارشی در صورت درخواست

اندازه: تا 3050 × 1250 میلی متر | ضخامت پانل 8 و 12 میلی متر

گواهینامه: رده­ بندی حریق  A2-s1، d0

گارانتی: 20 سال

پانل فایبر سمنت

 

پانل‌ فایبر سمنت لارگو با فرمت بزرگ از کمپانی سوییس­پیرل به نمای ساختمان، چهره، فردیت، شخصیت، بافت، رنگ و از همه مهمتر، یک لایه محافظ بسیار مؤثر می‌بخشد. به عبارت دیگر، اجزای مواد اولیه طبیعی و ساختار کلی فایبر سمنت به پوشش ساختمان یک شخصیت غیرقابل انکار و مستقل می­دهد. پانل­های لارگو همچنین دارای این قابلیت هستند که با ایجاد امکان انتخاب گسترده­ای از سطوح و رنگ ها، گزینه های مختلف اتصال و قالب های پانل با قابلیت انتخاب آزادانه در حداکثر ابعاد قابل استفاده 3050 × 1250 میلی متر، طیف وسیعی از امکانات طراحی را در اختیار قرار ­دهند.

 

پانل فایبر سمنتپانل فایبر سمنت

 

نصب و راه اندازی

  • لایه­ای
  • پوشش معکوس
  • اتصال قابل مشاهده (پرچ، پیچ)
  • بست نامرئی (سیگما 8 پرو، چسباندن)

مزایای پانل فایبر سمنت

  • مصالح ساختمانی طبیعی

ساختار فایبر سمنت سوییس­پیرل به طور عمده از مواد معدنی طبیعی و خام و همچنین الیاف بازیافتی تشکیل شده است. در فرایند تولید پانل­های فایبر سمنت، جهت حفظ منابع مهم مواد خام، سعی شده تا حد امکان از منابع بومی و موجود در منطقه­ استفاده به عمل بیاید.

  • عایق صدا

قابلیت آکوستیک بودن این متریال، خصوصیت دیگر آن است که این پانل­ها را به یک عایق صوتی بسیار خوب تبدیل نموده است. از این رو می­توان این طور ادعا کرد که استفاده از روکش نمای فایبر سمنت در ساختمان­سازی، محیط زندگی آرام و دلپذیری را تضمین می­کند.

  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

ویژگی دیگر پانل­های سوییس­پیرل این است که بادوام و بسیار مقاوم هستند و از سوی دیگر، نیاز به نگهداری ندارند. کیفیت سطح بسیار مقاوم این پانل­ها به گونه­ای است که حتی پس از گذشت سال­ها از نصب اولیه آن­ها نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

  • نسوز

مزیت بعدی ورق­های سوییس­پیرل بدین شرح است که این پانل­ها محصولاتی معدنی و بنابراین غیر قابل احتراق هستند. به عبارت دیگر می­توان گفت که آن­ها از خصوصیات رفتاری فوق­العاده­ای در برابر آتش بهره می­برند. این موضوع مهم، ایمنی مورد نیاز ساختمان را به خصوص برای ساخت و ساز به شکل متراکم فراهم می­کند.

  • ماندگاری طولانی و اقتصادی

پانل های فایبر سمنت سوییس­پیرل با دوام بی نظیری که دارند، به طور بهینه از ساختار نما در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی موجود یا دیگر تأثیرات خارجی محافظت می­کنند؛ بنابراین این پانل­ها، پوشش ساختمانی بنای مورد نظر را به طور با دوام، ایمن و بدون نیاز به تعمیر برای چندین دهه تضمین می­نمایند.

 

پانل فایبر سمنتپانل فایبر سمنت

 

 

 

سفارشی سازی پانل فایبر سمنت

  • منافذ

منافذ به نما یا دیوار داخلی ظاهری هیجان‌انگیز می‌دهند، نور طبیعی زیادی را وارد ساختمان می‌کنند و نسبت به طرح­های معمول، منحصر به فرد هستند.

  • حکاکی

اشکال هندسی، الگوهای خاص، لوگوی شرکت یا نقوش موتیف را می توان بر روی پانل­های جداگانه یا روی چندین پانل حک کرد.

  • فرم آزاد و برش

با برش‌های خاص و دسترسی به فرم‌های آزاد، می‌توان فرم­های ساختمانی و طرح‌های نما را به شکل متفاوتی ایجاد کرد.

  • رنگ سفارشی

به لطف چندین دهه تجربه در زمینه تئوری رنگ و فناوری پوشش، توانایی ایجاد رنگ های سفارشی در انواع مختلفی مثل ان­سی­اس، آر­ای­ال و پنتون وجود دارد. همچنین دستیابی به رنگ­های خاص در لاین کارات، نوبیلیس و پلانیا نیز امکان­پذیر است.

 

 

 

 

کاربرد و کاربرد در ساخت و ساز

نما، خارجی / بیرونی

قالب

اسلب / صفحه / پانل

 

 

تیم تخصصی پویانو همیشه و همه جا در کنار شماست