نورپردازی میز آیینه در حمام با 9 راهکار

نورپردازی میز آیینه در حمام با 9 راهکار

نورپردازی میز آیینه در حمام : به یکی از این شیوه‌ها سینک حمام منزلتان را نورپردازی کنید. از دیوارکوب‌ها تا آویزهای مختلفی که وجود دارند ، راه‌های مختلفی برای تامین نور و روشن کردن میز آیینه در حمام وجود دارد. هر مدلی را که انتخاب میکنید از یک برقکار ماهر استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی اجرا شده است. اما اگر در انتخاب کدام شکل و کدام نور دچار تردید هستید این مطلب را دنبال کنید.

تقارن

به عنوان یک گزینه ساده اما شیک میتوانید از یک جفت دیوار کوب در دو سمت آیینه بالای میز در حمام استفاده کنید. در این حمام به سبک مدرن با وجود آیینه‌های صاف و مربعی ، این دیوارکوب با سبک کلاسیک ، یک عنصر نرم را به فضا اضافه میکند.

دیوار کوب را به آیینه نصب کنید

اگر در حمام شما یک آیینه بزرگ دیواری شاید به اندازه کل دیوار نصب شده است و شما احساس میکنید نیاز به نور نزدیک تری به میز توالت دارید میتوانید دیوارکوب را روی آیینه نصب کنید. در اینجا طراح با نصب دو دیوار کوب روی آیینه بالای سینک با حفظ قرینگی و تعادل بدون آنکه آیینه کوچکتر شود، نور را نیز که در آیینه بازتاب میکند دو برابر کرده است. کلاهک دیوارکوب نور آن را نرمتر میکند اما آیینه نور بیشتر را به فضا برمیگرداند.

مشابه آینه اتاق گریم

احساس دوست داشتنی فضایی قدیمی در رابطه با این تصویر وجود دارد. این سینک بزرگ با پایه‌های گرد و صندلی پارچه‌ای در این فضا کافی هستند که به اضافه‌ی لامپ‌های حبابی در دو طرف آیینه این فضا را شبیه یک اتاق گریم سینمایی کرده است. شما میتوانید این نورپردازی را با لامپ‌های حبابی ال ای دی انجام دهید تا نور مناسب را برای آیینه کنسول در حمام فراهم کنید.

زیبایی در سادگی

در این حمام از کابینت با درب‌ های آیینه‌ای بالای سینک استفاده شده است و لامپ‌ها درست بالای هر درب آیینه‌ای قرار گرفته اند که نور زیادی را فراهم میکنند و طراحی ساده و ظریف آن‌ها جذاب و مرتب است.

روشنایی محیطی ایجاد کنید

در این طراحی یک فرورفتگی مانند قاب داخل دیوار ایجاد شده است و داخل آن کابینت‌هایی با درب آیینه‌ای بالای سینک قرار گرفته‌اند. نورهایی که در بالا و پایین آیینه به کار رفته اند نه تنها کاربردی هستند بلکه زیبایی و ظرافت را به دکور اضافه میکنند. شما هم میتوانید این کار را با نصب چراغ‌هایی بالا و پایین کابینت در منزل خود انجام دهید.

روشنایی بیشتر با لامپ مهتابی بزرگ

یک آیینه دیواری بزرگ مانند این فرصت خوبی برای نصب روشنایی بزرگتر برای فراهم کردن نور بیشتر است. دو لامپ که بالای آیینه قرار گرفته اند نور را به بیرون پراکنده میکنند و دو لبه فرو رفتگی طاقچه را روشن میکنند و نوری نرم و ملایم در دو طرف آیینه ایجاد مینمایند.

طراحی مینیمال

اگر سبک دکوراسیون فضای شما مینیمال است سادگی آن را با قرار دادن چراغ‌های کوچک خطی در سقف بالای میز کنسول یا سینک حفظ کنید. این آیینه ساده و براق است و لامپ‌های ساده کوچک برای روشنایی کافی هستند.

نور هاله‌ای برای نورپردازی میز آیینه در حمام

اگر نور میز آیینه خود را طراحی میکنید چرا کمی متفاوت این کار را انجام ندهید؟ بک لایت یا نور پشت آیینه هاله نور ملایم و زیبایی را در اطراف آیینه ایجاد میکند و باعث میشود آیینه به عنوان عنصری تاثیر گذار در طراحی ارتقا یابد.

از یک یا دو آویز استفاده کنید

البته شما میتواند وسیله روشنایی را لزوما به دیوار نزنید. میتوانید از آویزهای سقفی در دو طرف آیینه برای فراهم کردن نور مورد نیاز استفاده کنید.

 

 

 

نورپردازی میز آیینه در حمام

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع: houzz