میزهای جلو مبلی ، با استفاده از میز ها دکوراسیون خانه را کامل کنید!

استفاده از میز ها دکور خانه

میزهای جلو مبلی ، با استفاده از میز ها دکوراسیون خانه را کامل کنید!

یکی از مواردی که باعث می شود از سپری کردن زمان خود در یک محیط لذت نبرید، تکراری شدن فضایی است که در آن قرار دارید. یک مکان هر چه قدر هم که زیبا باشد زمانی که برای شما تکراری شود، ارزش خود را از دست می دهد. این موضوع در مورد دکوراسیون داخلی خانه و تمام لوازم موجود در آن نیز صدق می کند، لوازمی مانند میز ها، از جمله میزهای جلو مبلی و میز های قهوه خوری؛ همان میز های کوچکی که معمولا میان صندلی های تک نفره مبلمان قرار گرفته و به عنوان میز عسلی نیز شناخته می شوند. معمولا میز های به کار برده شده در خانه بسیار ساده و معمولی هستند. اما اگر می خواهید فضای خانه را کمی تغییر دهید می توانید کار را با تعویض میزهای جلو مبلی و قهوه خوری آغاز کنید. اما چگونه؟ برای پاسخ به این پرسش با پویانو همراه باشید:

استفاده از میز ها دکور خانه

 

زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه می گیریم، ابتدا مبل ها، صندلی ها، کفپوش و کمد ها را انتخاب  می کنیم و بسیار زمان می برد تا به انتخاب میز ها برسیم. اما در واقع میز ها در محیط زندگی ما بسیار کاربرد داشته و برای قرار دادن لوازم راحتی زندگی بر روی آن ها مورد نیاز هستند. برای مثال زمانی که مشغول تماشای تلویزیون هستید، برای قرار دادن کنترل تلویزیون در مکان مناسب به میز نیاز خواهید داشت! میز ها به ویژه میز های قهوه خوری تنها به عنوان وسیله ای دکوراتیو به شمار نمی روند، بلکه با کاربردی که دارند در راحتی محیط زندگی بسیار تاثیر گذار هستند. اما چه مدل میزی مناسب تر است؟ میز گرد یا چهارگوش، میزی با سبک مدرن و یا وینتیج؟ اگر انتخاب درست در میان مدل های متنوع میز ها شما را سردرگم کرده است، موارد ارائه شده در این مطلب می تواند به شما کمک کند.

میز گرد یا چهارگوش، میزی با سبک مدرن و یا وینتیج

  • با در نظر داشتن 3 مورد مدل مناسب برای میزهای جلو مبلی را انتخاب کنید:

از آن جایی که ممکن است در انتخاب میز مناسب از میان مدل های متنوع موجود دچار مشکل شوید، انتخاب را برای خود کمی آسان تر کنید:

  1. انتخاب خود را بر اساس اندازه مکانی که می خواهید از میز استفاده کنید انجام دهید.

هنگام انتخاب میز مناسب ابتدا مکانی را که میز در آن قرار می گیرد را در نظر داشته باشید. برای مثال در نظر بگیرید که می خواهید میزهای جلو مبلی را در سالن پذیرایی قرار دهید و سالن شما از نظر متراژ کمی بزرگ است، در این شرایط انتخاب میز های چهارگوش مناسب تر خواهد بود. به ویژه اگر در مورد میز جلو مبلی، مدل چهارگوش فضای خالی میان مبل ها را به خوبی پر خواهد کرد. در محیطی باز و بزرگ، وجود میزی کوچک ظاهر زیبایی ایجاد نخواهد کرد. هم چنین در مکانی کوچک و باریک نیز وجود میزی بزرگ، هر چه قدر هم که زیبا و مدرن باشد، راحتی محیط را از بین برده و کاربرد مناسبی نخواهد داشت.

بر اساس سبک دکوراسیونی که در سالن طراحی کرده اید می توانید از مدل هایی به غیر از مدل های چهارگوش برای میز ها نیز استفاده کنید. در سال های اخیر مدل های گرد برای میز های کوچک و بزرگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر سالن شما دارای فضا و دکوراسیونی مدرن است می توانید از میز گرد با پایه ها و جزئیات فلزی استفاده کنید. میز های قهوه خوری دو یا سه تکه ای که متناسب با مدل های میز جلو مبلی طراحی می شوند نیز کاربرد مناسبی در سالن پذیرایی خواهند داشت.

میز جلو مبلی، مدل چهارگوش فضای خالی میان مبل ها

در سالن پذیرایی با توجه به نوع کاربردی که دارد به راحتی می توانید لوازم و اکسسوار های دکوری را در آن به نمایش بگذارید. به ویژه اگر می خواهید از میز هایی با طراحی های چشمگیر، خاص و متفاوت استفاده کنید، سالن پذیرایی مکان مناسبی برای استفاده از این میز ها خواهد بود. میز هایی با رویه های شیشه ای و پایه های فلزی برای ایجاد فضایی شیک و دلباز در سالن انتخاب های مناسبی هستند. به ویژه در مکانی با سبک بوهمین به راحتی می توانید از این مدل ها استفاده کنید.

میز هایی با رویه های شیشه ای و پایه های فلزی برای ایجاد فضایی شیک

  1. انتخاب خود را بر اساس رنگ محیط انجام دهید.

امروزه در مورد رنگ میز ها از انتخاب های بسیار متنوعی برخوردار هستیم. در گذشته رنگ میز ها تنها محدود به رنگ های چوب بود، اما اکنون میز ها در رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند. به همین دلیل به راحتی می توانید انتخاب رنگ میز ها را بر اساس رنگی که در دکوراسیون محیط به کار برده شده است انجام دهید. البته این موضوع بدین معنا نیست که در صورت استفاده از مبلمان زرد رنگ، میزی به همان رنگ زرد خریداری کنید. این انتخاب باعث ایجاد فضایی خسته کننده خواهد شد. رنگی را خریداری کنید که با رنگ های موجود در مکان هماهنگی داشته باشد. برای مثال در سالنی به رنگ های سیاه و سفید، میزی به رنگ طوسی فضایی زیبا و هماهنگ ایجاد خواهد کرد. اگر در دکوراسیون سالن از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده کرده اید، می توانید در انتخاب رنگ میز ها کمی آزادانه تر برخورد کنید. برای این که سادگی فضایی که رنگ سفید ایجاد کرده است را از بین ببرید، از رنگ هایی مانند صورتی و یا آبی برای رنگ میز ها استفاده کنید. هر رنگی که با پالت رنگی محیط هماهنگ باشد می تواند در دکوراسیونی سفید رنگ قرار بگیرد.

انتخاب رنگ میز ها را بر اساس رنگی که در دکوراسیون محیط به کار

  1. انتخاب خود را بر اساس سبک دکوراسیون موجود در سالن انجام دهید.

اگر می خواهید در سالن پذیرایی محیطی گرم و صمیمی ایجاد کنید، می توانید از دکوراسیونی که از طبیعت الهام گرفته شده است استفاده کنید. برای ایجاد چنین فضایی انتخاب میز های چوبی بسیار مناسب خواهند بود. هم چنین میز هایی به سبک روستیک نیز برای ایجاد فضایی گرم در محیط، مدل های مناسبی هستند. میز هایی با ظاهر چوب طبیعی که در سال های اخیر به یکی از ترند ها در دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند نیز برای ایجاد چنین فضایی مناسب بوده و با سبک مورد نظر شما در دکوراسیون هماهنگی لازم را ایجاد خواهند کرد.

انتخاب خود را بر اساس سبک دکوراسیون موجود در سالن انجام دهید

اگر در محیط زندگی خود دکوراسیونی شهری و مدرن را انتخاب کرده اید، میزهای جلو مبلی با پایه های فلزی برای هماهنگی با این دکوراسیون بسیار مناسب خواهند بود. هم چنین در محیطی با سبک رترو نیز میز های گردی که دارای 3 پایه هستند انتخاب بهتری خواهند بود. میز هایی با رویه مرمری نیز به عنوان سبک وینتیج پذیرفته شده و برای محیطی دارای این سبک مناسب تر هستند.

شما نیز با توجه به سبک، متراژ و دکوراسیون موجود در خانه می توانید مدل مناسب برای میز ها را انتخاب کنید.

میز هایی با رویه مرمری نیز به عنوان سبک وینتیج

سبک، متراژ و دکوراسیون موجود در خانه می توانید مدل مناسب برای میز ها را انتخاب کنید

با استفاده از میز ها دکور خانه را کامل کنید با استفاده از میز ها دکور خانه را کامل کنید

میز در دکوراسیون داخلی