مدل های مختلف میز جلو مبلی با فضای ذخیره بیش تر

مدل های مختلف میز جلو مبلی

مدل های مختلف میز جلو مبلی با فضای ذخیره بیش تر

مدل های مختلف میز جلو مبلی : اگر منزل کوچکی دارید و همیشه با دغدغه جای دادن وسایل تان مواجه هستید، باید سعی کنید در انتخاب مبلمان و لوازم به سراغ مواردی بروید که فضای ذخیره بیش تری در اختیارتان می گذارند. یکی از لوازمی که می تواند در سازماندهی وسایل به شما کمک زیادی کند، میز جلو مبلی است. میز جلو مبلی که معمولا در نشیمن جای می گیرد، محل خوبی برای قرار دادن وسایلی است که مدام مورد استفاده قرار می گیرند و در عین حال بهتر است از دید مخفی باشند، بسیار مناسب است.

برخی از این میزها چند عملکردی نیز هستند و این باعث افزایش مزیت استفاده از آن ها می شود. مدل های مختلف میز جلو مبلی وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. حتی می توانید مدل دلخواه خود را برای ساخت به یک نجار سفارش دهید. در ادامه می توانید چند نمونه از این میزها را ببینید.

میز جلو مبلی کشویی

میز جلو مبلی کشویی

یکی از مدل های شناخته شده در میان مدل های مختلف میز جلو مبلی ، نوع کشویی آن است. میزهای کشویی این مزیت را دارند که به صورت کاملا یک تکه به نظر می رسند و استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است. این میزها برای پذیرایی از مهمان به کار خیلی مناسب می باشند و به همین خاطر محبوبیت بیش تری نسبت به مدل های دیگر دارند.

میز جلو مبلی لولایی

میز جلو مبلی لولایی

اگر به دنبال میزی هستید که بتوانید علاوه بر عملکرد اصلی که قهوه خوری و پذیرایی از مهمان است برای کار یا استفاده از کامپیوتر شخصی تان نیز از آن بهره بگیرید، میزهای لولایی را در نظر داشته باشید. این میزها دارای صفحه ای هستند که به کمک لولا بالا آمده و فضای مناسب جهت کار را برای شما فراهم می کنند. معمولا زیر قسمتی که صفحه قرار می گیرد نیز برای گذاشتن وسایل مناسب است.

میز جلو مبلی کوسنی

میز جلو مبلی کوسنی

میزهای جلو مبلی کوسنی نیز از دیگر میزهای جدیدی هستند که این روزها استفاده از آن ها متداول شده است. این میزها به جای داشتن یک صفحه سخت روی سطح خود، دارای یک بالشتک نرم هستند. این گونه میزها در زمان پذیرایی نیازمند استفاده از یک سینی هستند که سطح صافی را در اختیار شما بگذارد. اکثر این میزها دارای فضای خالی در زیر خود هستند که می تواند لوازم را در خود جای دهد.

میز جلو مبلی صندوقی

میز جلو مبلی صندوقی

اگر یک صندوق بلا استفاده در منزل دارید که مسطح است، خیلی خوش شانس هستید. شما می توانید از صندوق به عنوان میز جلو مبلی تان استفاده کنید و از بابت وجود فضا برای قرار دادن وسایل نیز مطمئن باشید، چون صندوق ها دارای بهترین فضا برای چنین منظوری هستند. استفاده از صندوق به عنوان میز جلو مبلی به خصوص برای کسانی که عاشق کلکسیون وسایل قدیمی هستند، جالب است.

میز جلو مبلی توخالی

میز جلو مبلی توخالی

برای این که فضای مناسبی جهت قرار دادن وسایل تان فراهم نمایید، لازم نیست حتما میزهای فوق را انتخاب کنید. بسیاری از میزها تنها با داشتن یک فضای خالی زیر سطح خود به شما امکان قرار دادن وسایل را می دهند. تنها مشکل این میزها آشکار بودن وسایلی است که زیر آن ها پنهان می کنید که آن هم با استفاده از سبد یا جعبه برای پوشاندن آن چه می خواهید، حل خواهد شد.

 

 

 

تحریریه پویانو: اکبری