مدل های جدید جاکفشی برای فضاهای مختلف دکوراسیون ورودی منزل

مدل های جدید جاکفشی برای فضاهای مختلف دکوراسیون ورودی منزل

مدل های جدید جاکفشی ؛ یکی از معضلاتی که تقریبا همه در ساماندهی وسایل خود در دکوراسیون منزل با آن رو به رو هستند، محلی برای قرار دادن تعداد زیاد کفش هاست. در هر خانه، بسته به تعداد افرادی که در آن زندگی می کنند، کفش های زیادی هست که معمولا هیچ وقت به درستی در فضا جای نگرفته و باعث نامرتب شدن محیط می شوند. خوب، ما به شما می گوییم که جهت ترتیب دادن فضای مناسب برای این همه کفش، لازم نیست حتما یک جاکفشی غول پیکر تهیه کنید. مسلما خیلی از شما در صورت تمایل هم فضای مورد نیاز برای جای دادن جاکفشی های بزرگ را ندارید. خبر خوب این است که با استفاده از برخی فضاهای بلا استفاده یا وسایل دور ریختنی و با کمی سلیقه به خرج دادن به راحتی قادر خواهید بود یک جاکفشی به دلخواه خود ایجاد کنید.

برای جلوگیری از این وضع که مسلما خوشایند نیست، شما را با چند مدل از ساده ترین جاکفشی های قابل استفاده آشنا می کنیم تا به وضع نابسامان کفش هایتان نظم بدهید.

جاکفشی های لولایی کوچک و جمع و جور از مواردی هستند که احتمالا دیده اید. این جاکفشی ها با وجود فضای کمی که اشغال می کنند، محل خوبی برای قرار دادن کفش های متعدد شما هستند و با باز شدن هر قسمت نمای کاملی از کفش های آن طبقه به شما می دهند.

کمدهای کشویی از دیگر راه های نگهداری کفش ها هستند. مزیت این کمد ها به این است که با بیرون کشیدن یک طبقه خاص به راحتی می توانید همه کفش های آن قسمت را از نظر گذرانده و کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدل های جدید جاکفشی

این کمدها در فرم عمودی نیز وجود داشته و در مواقعی به درد می خورند که یک فضای طویل با عمق زیاد در اختیار داشته باشید و ندانید چگونه به بهترین نحو از همه این فضا استفاده کنید. با بیرون کشیدن این کمد می توانید از بغل به وسایل دسترسی پیدا کرده و به سادگی به همه کفش های خود دسترسی داشته باشید.

شاید بدتان نیاید کفش هایتان را در گوشه ای از فضا به نمایش بگذارید. در این صورت با تعبیه یک دکور چند طبقه می توانید آن ها را به قسمتی از دکور تبدیل کنید. این ایده بیشتر در فضای اتاق به کار می رود.

فضای زیر پله یکی از آن قسمت های خانه است که معمولا همیشه بی استفاده می ماند و ظاهر چندان جالبی هم ندارد. با یک روش ساده می توانید این فضا را به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهید؛ بدون این که مجبور به ایجاد یک فضای اضافه در محیط شوید. شما می توانید با طراحی یک کشوی بزرگ، کفش های خود را در فضای زیر پله جای دهید. اگر در طراحی کشو با سلیقه عمل کنید، فضا زیر پله را نیز از شکل نامناسب خود در خواهید آورد.

اگر به فرم های خاص و متفاوت علاقه مندید، یک جاکفشی با قفسه های استوانه ای می تواند نمونه جالبی برای اجرا باشد. این جاکفشی را به سفارش خودتان نیز می توانید تهیه کرده و به راحتی روی دیوار نصب کنید.

خلاقیت در استفاده از وسایل بلا استفاده در طراحی جاکفشی نیز به کار می آید. جعبه های بدون کاربردی که شاید سالهاست در گوشه ای از خانه شما افتاده باشند، می توانند به جای دور انداخته شدن یک جاکفشی کوچک دست ساز را به وجود بیاورند. برای اجرای چنین ایده ای زحمت زیادی متحمل نخواهید شد. کافی است جعبه ها را با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کرده و آن ها را در جهت مورد نظر روی هم قرار دهید. حتی می توانید با جابجایی جعبه ها شکل جاکفشی خود را عوض کنید.

همین جعبه ها را می توانید در اندازه ها و رنگ های مختلف آماده کرده و به جای قرار دادن روی زمین، آن ها را به دیوار وصل کنید. خواهید دید که به همین راحتی صاحب یک مجموعه جاکفشی زیبا می شوید که با انواع مرسوم فرق دارند.

داشتن یک قفسه گردان هم می تواند از دیگر ایده های جالب برای ایجاد فضای نگداری کفش ها داخل اتاق باشد. با داشتن یکی از این قفسه ها می توانید هر دفعه که به سراغ کفش هایتان می روید، به راحتی با کمی چرخاندن قفسه انتخاب خود را انجام دهید.

مدل های جدید جاکفشی

با ایده های دیگر هم می توانید فضاهای جالب و خلاقانه برای نگهداری کفش های خود ایجاد کنید.

مدل های جدید جاکفشی
مدل های جدید جاکفشی

 

 

 

تحریریه پویانو