12 مدل درب ورودی با شیشه دکوری برای شما که بهترین ها را می خواهید

12 مدل درب ورودی با شیشه دکوری برای شما که بهترین ها را می خواهید

اگر قرار است به منزل جدید خود نقل مکان کرده یا تغییری در دکوراسیون و نمای منزل فعلی خود ایجاد کنید، ممکن است فکر عوض کردن مدل درب ورودی نیز به ذهنتان رجوع کرده باشد. همه ما می دانیم که درب های ورودی تا چه حد در زیبایی منازلمان تاثیر دارند. همین تاثیر زیاد باعث می شود برای انتخاب آن ها از هیچ چیز دریغ نکنیم. اگر در میان گزینه های مختلف درب ورودی، مدل های شیشه ای نظرتان را به خود جلب کرده اند، بهتر است با خصوصیات انواع درب های شیشه ای آشنایی پیدا کنید تا بهترین گزینه را از میان آن ها بیابید.

مسائلی مثل حریم شخصی، زیبایی شیشه و مقاومت آن از جمله مواردی هستند که باید در این رابطه مد نظر داشته باشید. ما در این مطلب، 12 مدل درب ورودی شیشه ای به شما معرفی خواهیم کرد تا خودتان در این باره تصمیم گیری کنید. همراه پویانو باشید.

درب ورودی با شیشه شفاف

مدل درب ورودی با شیشه شفاف

اگر بحث حریم شخصی برایتان زیاد حیاتی نیست، شیشه های عادی یا شفاف گزینه های خوبی هستند. خودتان خوب می دانید که از پشت چنین درب هایی می توان بیرون را دید که یک جور مزیت به شمار می آید، اما دیده شدن از بیرون کمی ناخوشایند است. بهتر است در صورت استفاده از چنین درب هایی، قسمتی از درب را از جنس یک متریال دیگر انتخاب کنید.

درب ورودی شیشه ای قوسی شکل

مدل درب ورودی شیشه ای قوسی شکل

قوس ها امروزه نیز مانند گذشته در طراحی داخلی و اجرای نما به کار می روند. اگر فرم های قوسی شکل را دوست دارید، می توانید دهانه درب را طوری در نظر بگیرید که پذیرای چنین دربی باشد.

درب ورودی با شیشه مشجر

درب ورودی با شیشه مشجر

در صورتی که دوست دارید از شیشه در ساخت درب ورودی منزلتان استفاده شود، اما به حریم شخصیتان اهمیت می دهید، می توانید شیشه را از نوع مشجر انتخاب کنید که دید را محدود می کند.

درب ورودی تمام شیشه ای

درب ورودی تمام شیشه ای

درب های ورودی تمام شیشه ای از نظر ایمنی، یک ریسک تمام عیار خواهند بود، اما نه در صورتی که از شیشه های نشکن یا محافظ های فلزی استفاده کنید. مسلم است که چنین درب هایی باید شیشه مشجر داشته باشند.

درب ورودی شیشه و چوب

درب ورودی شیشه و چوب

چوب از بهترین هم نشین های شیشه است. شما می توانید پنل دور شیشه را چوبی سفارش دهید و تزیینات آن را نیز خودتان تعیین کنید.

درب ورودی شیشه ای با محافظ

درب ورودی شیشه ای با محافظ

محافظ ها یا همان نرده ها در مواقعی که می خواهید درب شیشه ای ورودی خود را ایمن کنید به کار می آیند. جالب است بدانید که این محافظ ها قابل سفارش هستند و فرم آن ها متنوع است.

درب ورودی شیشه ای تزیینی

درب ورودی شیشه ای تزیینی

شیشه ای که درب شما دارد می تواند از میان انواع تزیینی انتخاب شود. طرح تزیینات روی شیشه را می توانید مطابق میل خودتان انتخاب کنید.

درب ورودی با شیشه عمودی

درب ورودی با شیشه عمودی

یکی از مدل های مدرن درب شیشه ای، نوعی است که شیشه آن به شکل عمودی و باریک کار گذاشته می شود.

درب ورودی شیشه ای روستیک

درب ورودی شیشه ای روستیک

طرح های روستیک، شامل انواعی می شوند که از چوب بدون پرداخت تولید می گردند و معمولا رنگ نمی خورند تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند.

درب ورودی شیشه و فلز

درب ورودی شیشه و فلز

اگر نگران امنیت منزل خود هستید و همچنان دلتان می خواهد قسمتی از درب ورودی را شیشه ای در نظر بگیرید، پیشنهاد ما این است که شیشه را دکنار فلز به کار ببرید. فولاد از جمله مقاوم ترین متریال ها برای تولید درب های ایمن است.

درب ورودی شیشه و فایبرگلاس

فایبرگلاس از جمله متریال های نوینی است که این روزها در ساخت درب نیز به کار می رود. مزیت فایبرگلاس به این است که می تواند یک عایق حرارتی خوب باشد.13

مدل درب ورودی شیشه ای با طرح منحنی

طرح های منحنی شکل برای اجرای شیشه در میان قاب های چوبی، فلزی و غیره بسیار زیبا هستند. بهتر است چنین طرح هایی را در مرکز درب قرار دهید.

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری