ارتباط ماه تولد با سبک طراحی داخلی!

ارتباط ماه تولد با سبک طراحی داخلی!

ارتباط ماه تولد با سبک طراحی داخلی!

این که بتوانید دکوراسیونی را طراحی کنید که اثر انگشت شما در آن نمایان باشد، به آن اندازه که فکر می کنید کار دشواری نیست. از روش های متنوعی می توانید کمک بگیرید تا به سبک مناسب خود دست پیدا کنید. یکی از این روش ها، توجه به ماه تولد است. ماهی که در آن متولد شده اید می تواند به شما در پیدا کردن بهترین راه برای طراحی داخلی محیط زندگی و سبک مناسب دکوراسیون کمک کند. با پویانو همراه باشید تا با ارتباط ماه تولد با سبک طراحی داخلی بیشتر آشنا شوید:

ارتباط ماه تولد با سبک طراحی داخلی!

  • فروردین: مینیمال ـ صنعتی

سیاره حاکم بر فروردین، مریخ است و به معنای واقعی کلمه تمام ویژگی های مریخ یا مارس، خدای جنگ، در خانه های آن ها انعکاس می یابد. به همین دلیل سطوح زنگ زده، آهن، فلز و مواد خام و اولیه ای که در طبیعت می توانیم ببینیم، از جمله عناصری هستند که باید در خانه فروردین ماهی ها به کار برده شوند. اما یک محیط زندگی برنامه ریزی شده و مرتب نیز بخش مهمی از زندگی این افراد به شمار می رود. از آن جایی که فروردین ماهی ها به تجربه کردن علاقه دارند، معمولا یک فضای بازی را در محیط زندگی خود در نظر می گیرند. اشیاء کم و مختصر و انتخاب های مینیمال، می تواند سبک صنعتی آن ها را به سبکی زیبا تبدیل کند.

فروردین: سبک مینیمال ـ صنعتی

  • اردیبهشت: روستیک ـ پروونس

ماه اردیبهشت که عنصر وجودی آن خاک است، لازم است که با طبیعت در ارتباط باشد. به همین دلیل افراد متولد این ماه نیاز دارند که بازتابی از طبیعت را در محیط زندگی خود مشاهده کنند. سنگ های طبیعی با سطحی مات، مبلمان چوبی، لایحه گل لاوندر و ارتباط با گیاهان سبز و تازه از جمله مواردی هستند که متولدین ماه اردیبهشت به آن نیاز دارند. از آن جایی که کاربردی بودن برای این افراد اهمیت بسیاری دارد، لوازم به کار رفته در طراحی داخلی نیز باید همگی کاربردی باشند.

اردیبهشت: روستیک ـ پروونس

  • خرداد: خانه روستایی مدرن

ماه خرداد به عنوان برج دوقلو نیز شناخته شده و افراد متولد این ماه افرادی دو شخصیتی به شمار می روند، به همین دلیل می توان گفت که در یک سمت به دنبال راحتی بوده و در سمت دیگر به دنبال تجمل هستند. این دو شخصیتی بودن در طراحی خانه این افراد نیز تاثیر گذار است. برای مثال سبک مدرن روستایی که عناصر قدیمی و جدید را با هم ترکیب می کند، سبک مناسبی برای خرداد ماهی ها به شمار می رود. این ماه که نمادی از آغاز فصل گرما به شمار می رود، با زردی خورشید و با فرم ها، مصالح و رنگ های استوایی در ارتباط است. علاوه بر این موارد، سطوح فلزی براقی مانند کروم و قفسه های بازی که امکان به نمایش گذاشتن تجمل را در اختیار آن ها قرار می دهند، از باید ها به شمار می روند.

خرداد: خانه روستایی مدرن

این افراد دارای سبکی پیچیده در طراحی داخلی هستند. دوست دارند که با سفره های بزرگ و زیبا از مهمان های خود پذیرایی کنند و به نمایش گذاشتن خلاقیت و ایده های خاص علاقه دارند. همیشه ایده هایی دارند که می توانند همه را متعجب کنند. به همین دلیل دکوراسیون، زمینه مناسبی برای به نمایش گذاشتن شخصیت این افراد به شمار می رود. یک آشپزخانه با جزیره ای که همه را گرد هم آورده و تعاملات اجتماعی را به حداکثر می رساند، یک تراس بزرگ و یا یک اتاق غذاخوری با یک میز بلند همان چیزی است که خرداد ماهی ها به آن نیاز دارند.

یک تراس بزرگ و یا یک اتاق غذاخوری با یک میز بلند

  • تیر: ساحلی

عنصر ماه تیر، آب است. رنگ هایی که به بهترین وجه آن را توصیف می کنند، طیف های غیر قابل انکار تابستان یعنی رنگ های آبی، سفید و رنگ های گرم خورشید مانند نارنجی و زرد هستند. فضای دعوت کار و استقبال کننده برای یک خانه تیر ماهی ضروری است. برای تیر ماهی هایی که از صمیم قلب به خانه و خانواده خود وابسته هستند، دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این افراد از این که بیشتر زمان خود را در خانه سپری کنند لذت می برند. اکسسوار هایی مانند طناب، صدف و لنگر نیز به آن ها کمک می کنند تا اشتیاق خود را به دریا در محیط زندگی به نمایش بگذارند.

عنصر ماه تیر، آب است. رنگ هایی که به بهترین وجه آن را توصیف می کنند

یکی دیگر از مواردی که شخصیت تیر ماهی ها را به نمایش می گذارد، خاطرات است. ایجاد یک گالری عکس بر  روی دیوارها، اکسسوار های شخصی که می توانند در قفسه باز و شلف ها نمایش داده شوند و خاطرات دوران کودکی به آن ها در ایجاد فضایی آرام در خانه کمک می کنند. با ایجاد یک حوضچه تزئينی در تراس و یا باغچه خانه نیز به راحتی احساس آرامش می کنند. تابلو هایی با منظره دریا و جزئیات مربوط به اقیانوس ها برای تیر ماهی هایی که در شهر زندگی می کنند، جزئیات دکوراتیو مناسبی به شمار می روند.

یکی دیگر از مواردی که شخصیت تیر ماهی ها را به نمایش می گذارد،

  • مرداد: سبک استوایی

نماد ماه مرداد، شیر است و برای شیر هایی که در جنگل زندگی می کنند، ایجاد دکوراسیونی با فضای جنگل بسیار مناسب خواهد بود. برگ های پهن، رنگ سبز تیره و رنگ های قابل توجهی مانند قرمز و بنفش، باعث می شوند تا در خانه یک فرد مردادی، فضایی متعادل ایجاد شود. هم چنین نقش ها و طرح های حیوانی نیز می توانند به کار برده شوند. زمانی که وارد خانه یک فرد مرداد ماهی شوید خود را دچار حمله رنگ ها احساس کرده و یا حسی شبیه به ورود به جایی مرموز را تجربه خواهید کرد. در خانه این افراد احساس گرما بسیار اهمیت دارد. راحتی در الویت قرار داشته و نکته کلیدی در طراحی داخلی خانه های مردادی، شومینه است.

مرداد: سبک استوایی

عمل گرایی، ایده آلیست و وسواسی… شهریور ماهی ها را می توان دیوانه نظم معرفی کرد! روش ترکیب کردن و مخلوط کردن چیز های متفاوت به هیچ عنوان با این افراد سازگار نیست. ست بودن یکی از باید ها برای این افراد به شمار می رود. از آن جایی که افراد وسواسی ای هستند قبل از دکوراسیون خانه به خوبی فکر می کنند. خطوط صاف و اشیاء چند منظوره و چند کاربردی دقیقا برای این افراد مناسب هستند. شهریور ماهی ها از رنگ های طبیعی بسیار لذت می برند.

شهریور: مدرن ـ مینیمال

  • مهر: آرت دکو

طراحی های سوفیستیک، مبلمان اسکاندیناوی و کلاسیک های بدون زمان از جمله ضرورت های این ماه به شمار می روند. زیبایی کلمه کلیدی برای این افراد است. استفاده متعادل از رنگ ها بسیار اهمیت دارد. چوب هایی با رنگ های روشن، مبلمان متالیک ظریف و اکسسوار های طلایی و مسی از جمله مواردی هستند که در طراحی یک خانه شاد به این افراد کمک می کنند. یکی از باید ها در طراحی خانه مهر ماهی ها، آینه است. آینه هایی با سبک های متفاوت را می توان در خانه این افراد پیدا کرد.

مهر: آرت دکو

  • آبان: شبی شیک

متولدین ماه آبان افرادی بسیار پیچیده و سخت هستند. خونسرد بودن در طبیعت آن ها وجود دارد. این متولدین ماه عقرب که از بیرون سرد به نظر می رسند، از درون و در خانه آن ها، فضایی گرم و دعوت کار وجود دارد. عنصر وجودی این افراد آتش است و دو رنگ کلیدی برای کنترل کردن این آتش، سفید و طوسی است. این رنگ ها به آرام شدن و پایین آمدن فشار خون آبان ماهی ها کمک می کنند. مبلمانی با چوب های روشن نیز برای این افراد مناسب هستند. جزئیات رمانتیک و متفکرانه، یک سبک دکوراسیون راحت و تا حدودی بداهه به آن ها کمک می کند تا خانه ایده آل خود را بسازند.

آبان: شبی شیک

  • آذر: بوهمین

قابل توجه، روحیه آزاد و فردی… یعنی سبک بوهمین! آذر در میان ستارگان دارای روحیه عشایری است. مبلمان متعلق به فرهنگ های متفاوت، گلیم های سبک مراکشی، کوسن های سبک هندی، پارچه هایی با طرح های آفریقایی و غیره… این عناصر می توانند همگی در کنار هم در خانه یک آذر ماهی ترکیب شوند. مسافرت بخش مهمی از زندگی این افراد به شمار می رود. به همین دلیل در طراحی خانه خود می توانند به خوبی از سفر های خود بهره مند شوند.

آذر: بوهمین

  • دی: سنتی ـ جدید

تقارن و نظم کلمات کلیدی دکوراسیون خانه یک دی ماهی به شمار می روند. زیرا هیچ چیز غیر منطقی در زندگی این افراد وجود ندارد. به همین دلیل به کاربردی بودن در طراحی داخلی بسیار اهمیت می دهند. این افراد با سنت ارتباط نزدیکی دارند. به همین دلیل به سبک های کلاسیک نیز علاقه مند هستند. نقوش قدیمی و اشیاء سنتی کاملا مناسب دی ماهی ها هستند. البته از عناصر جدید نیز دوری نمی کنند. ذهن بازی دارند و به همین دلیل ممکن است که در خانه آن ها جزئیات شگفت انگیزی را مشاهده کنید. برای مثال استفاده از آینه برای فضای بین کابینت های آشپزخانه…

دی: سنتی ـ جدید

  • بهمن: وینتیج ـ تلفیقی

زیر پا گذاشتن قوانین! این دقیقا همان کاری است که یک بهمن ماهی می تواند در طراحی داخلی محیط زندگی خود انجام دهد. این افراد دارای روحیه آزادی هستند که می توانند قوانین طراحی داخلی را از ابتدا باز نویسی کنند. جزئيات غیر معمول و شگفت انگیز از باید های دکوراسیون برای این افراد به شمار می روند. در  فضای زندگی این افراد می توانید با راه حل های نوآورانه و غافلگیر کننده ای روبرو شوید که واقعاً جالب هستند. گوشه هایی که سرگرمی ها و علایق خود را در آن به نمایش می گذارند، گوشه ای پر از اشیای عتیقه ای که در طی سفر ها خریداری کرده اند و از طرف دیگر مجموعه ها و محصولات مدرن و فناوری… بهمن ماهی ها می توانند تمام این موارد را به صورت کاملا حرفه ای با هم ترکیب کرده و به نمایش بگذارند.

بهمن: وینتیج ـ تلفیقی

  • اسفند: سبک روستایی ـ آرام

خانه های افراد اسفند ماهی درست بازتابی از روحیه احساساتی، رویا پرداز و صلح جوی این افراد به شمار می رود. فضا های زندگی این افراد با رنگ های پاستلی می تواند با جزئیاتی در مورد اقیانوس و دریا ها پر شود. از آن جایی که عنصر ماه اسفند نیز آب است، این افراد می توانند تمام طیف های رنگ آبی را به راحتی به کار ببرند. نقاشی های آب رنگی، پارچه ها و فرش هایی با بافت های طبیعی، پارچه های کتانی سفید رنگ و مبلمان و اکسسوار های سفید از جمله جزئیاتی هستند که می توانند سبک طراحی داخلی این افراد را کامل کنند.

اسفند: روستایی ـ آرام

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که ماه تولد چه تاثیری می تواند بر روی محیط زندگی شما داشته باشد. اما اکنون با توجه به نکاتی که در این مطلب بیان شد، می توانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون خانه خود انجام داده و فضایی را ایجاد کنید که با روحیه و خصوصیات شخصیتی شما هماهنگی داشته باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

سبک معماری داخلی

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی خانه به سبک شرایتون

معماری داخلی پویانو

دکوراسیون داخلی به سبک شبی شیک

دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

دکوراسیون داخلی به سبک پست مدرن

دکوراسیون داخلی تابستانه

دکوراسیون داخلی ساحلی

دکوراسیون داخلی پست مدرن

سبک طراحی داخلی

 

 

ماه تولد با سبک طراحی داخلی

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو