طراحی و قفسه بندی فروشگاه لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی

طراحی و قفسه بندی فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی در صورتی که به درستی چیده شود، سبب افزایش فروش و سود صاحبان مغازه می گردد. بنابراین، فروشندگان این مخصولات، باید توجه زیادی به دکوراسیون داخلی مغازه خود داشته باشند. پویانو در این مطلب، نکاتی را مطرح خواهد کرد که رعایت کردن آن ها سبب ایجاد بهترین دکوراسیون داخلی در مغازه لوازم خانگی خواهد شد. برای آشنایی با این نکات، همراه ما باشید.

در طراحی مغازه لوازم خانگی، به خاطر این که اجناس به طور معمول در مدل های گوناگون و حجم نسبتا بزرگ به مشتریان ارائه می گردند، باید چند نکته را مد نظر داشت. بعضی از این نکات را فروشندگان و عموم مردم نیز به خوبی درک می کنند و تشخیص برخی تنها از دکوراتور ها و طراحان داخلی بر می آید. جهت داشتن بهترین دکوراسیون در مغازه لوازم خانگی به نکاتی که در ادامه شرح خواهیم داد، توجه کنید.

چیدمان در فروشگاه لوازم خانگی

یکی از اصول اساسی و مهمی که رعایت آن سبب افزایش فروش و سود مغازه لوازم خانگی شما می شود و مشتری های بیشتری را به درون مغازه می کشاند، چیدمان درست محصولات، درون فضای مغازه لوازم خانگی می باشد. در رابطه با نحوه چیدمان دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، نکته ای وجود دارد که می توان آن را با یک مثال جالب توضیح داد.

اگر در خاطرتان باشد، در دوران تحصیل، دانش آموزانی که قد بلندتری داشتند، در انتهای کلاس درس می نشستند و کسانی که قد و قامتشان نسبتا کوتاه تر بود ، پشت میزهای اول و دوم قرار می گرفتند. طراح با توجه به ارتفاع محصولات و نیز اندازه و فرم هندسی کالا های موجود، تلاش می کند چیدمان را به صورتی انجام دهد که مشتریان در اولین نگاه برای ورود به مغازه ترغیب شوند. اصول چیدمان مغازه به این شکل می باشد که همه محصولات موجود در دکوراسیون مغازه لوازم خانگی را بتوان در نگاه اول مشاهده کرد. در ضمن برای بررسی آن ها نیز نباید مشکلی وجود داشته باشد.

رنگبندی در فروشگاه لوازم خانگی

رنگ بندی دیوار ها، سقف و کف مغازه در دکوراسیون مغازه لوازم خانگی اهمیت بسیار زیادی دارند. البته میزان این اهمیت به اندازه اهمیت طراحی ویترین، چیدمان و نورپردازی صحیح نمی باشد، اما به هر حال در نگاه مشتری خیلی مهم جلوه می کند. طراحان داخلی می توانند با ارائه طرح های ساده ای که معمولا هزینه های پایینی را نیز شامل می شوند، ظاهر دیوارهای فضا را تغییر داده و قسمت هایی از فروشگاه را دقیقا مانند آشپزخانه ای چیدمان کنند که در آن اجناس مختلفی به چشم می خورد.

به طور معمول به خاطر این که ممکن است فروشگاه، مارک های گوناگونی برای عرضه به مشتریان خود داشته باشد، شاید ساخت آشپزخانه مصنوعی به این راحتی ها هم نباشد، ولی به هر حال، وجود این دیوار ها به فضاسازی و جذابیت فروشگاه شما کمک خواهد کرد. می توان جهت رنگبندی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی رنگ های روشن تر را به کار گرفت تا فضا روشن تری جلوه نماید.

نور پردازی در فروشگاه لوازم خانگی

نورپردازی و بازی کردن با سایه ها، در همه مغازه ها و همه بیزینس ها جایگاه ویژه ای دارد. تفاوتی ندارد که چه محصولی در مغازه شما ارائه می شود. برای بهره مند شدن از یک دکور مناسب، چشم نواز و کاربردی در فروشگاه خود، شما باید از نور و روش صحیح نورپردازی بهره بگیرید. نورپردازی واحد های صنفی، اهمیت بالاتری دارد و خیلی حساس است، زیرا علت اصلی جذب مشتریان، همین است. در رابطه با نورپردازی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، بهره گیری از نور های مرکزی و خطی در سقف و دیوار ها، در کنار تامین روشنایی، فضای داخلی را نیز زیباتر می سازد.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو