قرمز در طراحی داخلی : جسورانه و متفاوت دکوراسیون کنید!

قرمز در طراحی داخلی

قرمز در طراحی داخلی : جسورانه و متفاوت دکوراسیون کنید!

اگر جزو طرفداران سرسخت رنگ قرمز هستید، احتمالا حداقل یک بار فکر داشتن دکوراسیونی به این رنگ، ذهن تان را قلقلک داده است. این فکر را اگر کمی گسترش دهید، خواهید توانست رویایی زندگی در یک فضای منحصر به فرد با جسورانه ترین رنگ دنیا را به واقعیت تبدیل کنید. البته این را بدانید که بازی با رنگ قرمز خطرناک است. اجرای دکوراسیون با این رنگ می تواند فوق العاده خوب یا فوق العاده بد پیش برود. به همین خاطر است که باید محتاطانه عمل کنید. برای این که یک قدم به اجرای رنگ قرمز در طراحی داخلی خود نزدیک تر شوید، همراه پویانو باشید و داغ ترین ایده های دکوراسیون با این رنگ را دنبال کنید.

اجرای رنگ قرمز روی سطح دیوار

اجرای رنگ قرمز در طراحی داخلی روی سطح دیوار

یکی از جالب ترین ایده های به کارگیری قرمز در دکوراسیون داخلی، استفاده از آن به عنوان پوشش رنگی دیوار است. شما می توانید یکی از دیوارهای فضای مورد نظر خود را قرمز در نظر بگیرید یا قسمتی از یک دیوار بزرگ تر را به این رنگ اختصاص دهید.

انتخاب رنگ قرمز برای مبلمان

انتخاب رنگ قرمز برای مبلمان

اگر احساس می کنید برداشتن قلم مو و آمیختن دیوارها به رنگ قرمز برای شما زیاده روی است و نمی توانید ریسک آن را بپذیرید، به سراغ مبلمان بروید. کافی است کاناپه یا میز را به رنگ قرمز انتخاب کنید تا تاثیر مشابهی در دکوراسیون بگذارید.

به کارگیری رنگ قرمز در کابینت ها

به کارگیری رنگ قرمز در کابینت ها

یک آشپزخانه اشتها آور را می توان با رنگ قرمز به تمام معنا تجربه کرد. رنگ قرمز را به آشپزخانه دعوت کنید و تاثیر آن را در محیط این فضا احساس کنید. انتخاب کابینت ها به رنگ قرمز می تواند یک حرکت منحصر به فرد و دیدنی باشد.

قرمز در طراحی داخلی

مسلما آیتم های دیگری نیز هستد که می توان رنگ قرمز را برای آن ها انتخاب کرد. اگر به تصویر بالا نگاهی بیندازید، گزینه های متنوعی پیدا خواهید کرد. فضاهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند پذیرای رنگ قرمز باشند. به خاطر داشته باشید که رنگ قرمز را باید با دقت در فضا به کار ببرید و این یعنی در هر فضا تنها قسمت یا وسایل خاصی را می توان با رنگ قرمز دکوراسیون کرد. در ادامه می توانید نمونه های دیگری در این رابطه مشاهده کنید.

قرمز در طراحی داخلی

قرمز در طراحی داخلی

قرمز در طراحی داخلی

قرمز در طراحی داخلی

 

 

 

 

تحریریه پویانو: اکبری