فنگ شویی در دکوراسیون خانه چگونه حاصل می شود؟

فنگ شویی در دکوراسیون

فنگ شویی در دکوراسیون خانه چگونه حاصل می شود؟

فنگ شویی، فلسفه ای است که از شرق دور به ما رسیده است، به همین دلیل باوری وجود دارد که می گوید: اگر می خواهید از فنگ شویی در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید، باید سنبل هایی از شرق دور را نیز در خانه قرار بدهید. فنگ شویی به عنوان هنری شناخته می شود که برای جریان یافتن صحیح انرژی در هر مکانی، تمام لوازم و مبلمان را در جای درست خود قرار می دهد. فنگ شویی برای افزایش انرژی مثبت و کاهش انرژی منفی در خانه، به رنگ، مکان، طرح و جنس لوازم دکوری نیز توجه می کند. از آن جایی که هدف فنگ شویی ایجاد آرامش و شادی است، بر اساس سلیقه صاحب خانه راه حل های کاربردی در اختیار هر فردی قرار می دهد. برای این که بدانید بر اساس فلسفه فنگ شویی چگونه می توانید خانه خود را دکوراسیون کنید با پویانو همراه باشید:

فنگ شویی در دکوراسیون منزل

در دکوراسیون خانه بر اساس فنگ شویی، برای افزایش برکت، عشق، سلامتی، موفقیت و بسیاری موارد دیگر، کار با توجه به مبلمان و لوازم دکوری آغاز می شود. لوازمی که از استفاده از آن ها در خانه لذت می برید را در مکان دست قرار بدهید و اشیایی که نماد خوش شانسی هستند را نیز در میان این لوازم قرار دهید.

بر اساس فنگ شویی در دکوراسیون خانه کدام اشیاء نماد خوش شانسی هستند؟

از آن جایی که فنگ شویی وابسته به یک باور خاص نیست، می توانید لوازم را بر اساس باورهای شخصی خود انتخاب کنید. آن چه را که در باور شما نمادی مقدس و یا نماد حفاظت است را انتخاب کنید. می توانید این وسیله را در کنار درب ورودی خانه قرار بدهید. برای مثال می توانید درکنار درب ورودی نماد هایی مانند چشم نظر، مجسمه فیل، دعای چشم نظر و یا نماد های این چنینی را قرار داده و از ورود انرژی منفی به خانه جلوگیری کرده و از انرژی موجود در خانه محافظت کنید. با نصب آینه در کنار میز غذاخوری نیز می توانید برکت را افزایش دهید. بامبو و گل ارکیده نیز به عنوان گیاهانی شناخته می شوند که انرژی مثبت و شانس را افزایش می دهند و بهتر است که در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن قرار داده شوند؛ ارکیده برای روابط انسانی گیاه بسیار مناسبی است. بامبو نیز به عنوان نماد سلامتی و پایداری تحت هر شرایطی شناخته می شود.

فنگ شویی در دکوراسیون منزل

در محیطی که زندگی می کنید باید به دیوار ها، عکس ها و تابلو هایی که بر روی آن ها نصب هستند نیز دقت کنید تا انرژی مثبت را بازتاب کنند. تصاویری که بر روی دیوار ها نصب می کنید در واقع بازتابی از شما هستند. به همین دلیل تصاویر، عکس ها و پوستر هایی که احساس تنهایی، غم و ناراحتی را منعکس می کنند را نباید بر روی دیوارها نصب کنید. این را در نظر داشته باشید که وسیله ای که هنگام نگاه کردن به آن انرژی منفی دریافت می کنید به شما هیچ کمکی نخواهد کرد.

فنگ شویی در دکوراسیون منزل

فلسفه فنگ شویی با استفاده از 5 عنصر موجود در طبیعت حرکت می کند، اگر شما هم می خواهید سلامتی را در خانه افزایش دهید با استفاده از این 5 عنصر در لوازم راه حل های جایگزین برای سلامتی ایجاد کنید. با تغییر رنگ دیوار ها و یا مبل ها و با خرید یک شمع، یک دسته گل طبیعی و یک کریستال انرژی موجود در خانه را به جریان در بیاورید.

فنگ شویی در دکوراسیون منزل

در خانه و یا دفتر کار سلیقه خود را به نمایش بگذارید. اکنون زمان آن رسیده است که با لوازمی که دیگر به آن ها علاقه ای ندارید، لوازمی که چون به شما هدیه داده شده اند نگه داشته اید و اشیائی که دیگر برای شما معنا و کاربردی ندارند، خداحافظی کنید. هر وسیله ای که بی دلیل در یک مکان وجود داشته باشد در واقع یک بار اضافه برای خانه است. هر وسیله ای که برای شما اضافه است می تواند برای فرد دیگری مفید واقع شود، پس این لوازم را به کسی بدهید که به آن ها نیاز داشته باشد. با این روش فضای کافی برای افزایش برکت در خانه ایجاد خواهد شد و احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. فراموش نکنید که این موضوع بسیار مهم است که هر زمانی که وارد خانه می شوید احساس آرامش، راحتی و شادی کرده و از بازگشت به آن جا احساس مثبتی داشته باشید.

 

 

 

 

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

تحریریه پویانو