12 ایده برای فرش اتاق نشیمن که دکوراسیون را تغییر می دهند

فرش اتاق پذیرایی و نشیمن

12 ایده برای فرش اتاق نشیمن که دکوراسیون را تغییر می دهند

ما همیشه علاقه مند به روش های آسان برای تغییر دکور اتاق نشیمن هستیم. اگر شما فقط می توانید از یک آیتم برای اعمال تاثیر زیاد در فضای خود استفاده کنید، فرش یک انتخاب عالی است. فرش اتاق نشیمن مناسب می تواند تمام رنگ های اصلی را کنار هم آورده، به یک پالت رنگ خنثی پترن اضافه کند یا گوشه های سخت را در یک اتاق معاصر نرم جلوه دهد.

در هنگام انتخاب فرش جدید برای اتاق نشمین، 5 نکته دکوراسیون داخلی را نظر بگیرید:

اندازه فرش :

مطمئن شوید که اندازه فرش برای اتاق شما مناسب است.

رنگ فرش :

فرش جدید شما در صورتی که حداقل دو رنگ از رنگ های اصلی دکوراسیون را داشته باشد، بهتر به نظر می رسد.

راحتی فرش اتاق نشیمن :

فرشی را که دوست دارید، انتخاب کنید، اما این هم مهم است که فرش زیر پای شما حس خوبی داشته باشد.

مراقبت از فرش :

نحوه تمیز کردن و تعمیر و نگهداری هر فرشی که در نظر دارید را بررسی کنید.

سبک فرش اتاق نشیمن :

خبر خوب این است که تقریبا همه ی سبک های فرش خنثی هستند – رنگ مهمتر از پترن است.

هنگامی که برای نشیمن خود یک فرش جدید انتخاب می کنید، با اندازه گیری اطمینان حاصل کنید که با محل نشستن شما متناسب باشد. اکثر طراحان فرشی را پیشنهاد می دهند که به اندازه کافی بزرگ باشد تا یک منطقه گفتگو را پوشش دهد، به طوری که پایه های جلوی مبل و صندلی تان روی فرش قرار بگیرند تا فضا را تعریف کنند. طرح های فرش آن قدر متنوع هستند که شما می توانید موردی که دوست دارید را با هر نوع دکوراسیون ست کنید، به شرطی که رنگ آن درست انتخاب شده باشد. در ادامه 12 ایده به روز در رابطه با فرش اتاق نشیمن می خوانید که می توانند الهام بخش باشند:

فرش اتاق پذیرایی و نشیمن

  1. ایجاد تم ساحلی با فرش آبی رویایی

ایجاد یک اتاق نشیمن با الهام از ساحل به کمک یک فرش جدید و تعدادی اکسسوری آسان است. یک فرش وسیع به رنگ آبی اقیانوسی و یک رنگ خنثی مانند بژ، خاکستری یا سفید انتخاب کنید. راه راه های نرم یا طرح گلدار مانند فرشLooking Glass  از CompanyC در تصویر بالا می تواند الگوی مناسب برای تغییر ظاهر اتاق شما را فراهم کند.

حال و هوای بوهو با فرش صورتی

  1. حال و هوای بوهو با فرش صورتی

اگر شما به دنبال استفاده از اندکی تم بوهو هستید اما آماده نیستید رنگ های روشن را به کار بگیرید، اضافه کردن یک فرش شاد ممکن است همه ی چیزی باشد که احتیاج دارید. رنگ های روشن زمانی که روی زمین هستند، بهتر به چشم می آیند، بنابراین این برای شما فرصتی است تا از آن لذت ببرید. ما عاشق تغییر شکل فوری یک اتاق نشیمن با تنها یک آیتم فوق العاده مانند فرش Aliyah از Joss & Main هستیم.

شروع عالی برای نشیمن مدرن میدنسچری

  1. شروع عالی برای نشیمن مدرن میدنسچری

ما عاشق مبلمان رنگارنگ و خطوط تمیز سبک میدسنچری مدرن هستیم. در بیشتر سبک های دکوراسیون، فرش ها نقاط مناسبی برای اضافه کردن رنگ های شاد هستند. در سبک میدسنچری، مبلمان رنگی اغلب نقطه کانونی هستند، بنابراین برای اضافه کردن یک پترن جسورانه به سراغ فرش بروید. فرش Abrash از West Elm یک چاپ گرافیکی نرم برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورد تا مبلمان شگفت انگیزتان را برجسته نشان دهد.

فضای سرگرم کننده با فرش دارای تم استوایی

 

  1. فضای سرگرم کننده با فرش دارای تم استوایی

اگر به دنبال یک سبک استوایی برای اتاق نشیمن خود هستید، اما می خواهید از داشتن یک تم آنچنانی حذر کنید، یک فرش پررنگ جالب مانند فرشCaptiva  از CompanyC را امتحان کنید. رنگ های شاد و پترن های بزرگ ممکن است برای مبل یا صندلی بیش از حد به نظر برسند، اما می توانید رنگ مناسب را بر روی زمین قرار دهید. شما می توانید رنگ های اصلی پالت فرش را در نظر گرفته و در کوسن ها و آثار هنری به کار ببرید تا یک ظاهر یکدست ایجاد کنید.

جهت دهی به سبک اتاق نشیمن و غذاخوری با فرش

  1. جهت دهی به سبک اتاق نشیمن و غذاخوری با فرش

ما عاشق طراحی های پلان باز هستیم که فضای غذاخوری و نشیمن را برای ایجاد یک محیط راحت ترکیب می کنند. چالش پلان های باز، پیدا کردن راهی برای اتصال دو فضا در عین حفظ هویت هر یک از آن هاست. انتخاب مناسب فرش اتاق غذاخوری می تواند یک ظاهر یکپارچه و در عین حال منحصر به فرد برای این فضای مهم ایجاد کند. رنگ ساده ترین راه برای اتصال دو فضا به هم است – که می تواند با انتخاب یک رنگ مشترک برای هر دو فرش اتاق نشیمن و غذاخوری یا الگوهای کاملا متفاوت با رنگ یکسان (مانند طرح  راه راه و گلدار) انجام شود.

استفاده از فرش های خنثی و نه لزوما خسته کننده

  1. استفاده از فرش های خنثی و نه لزوما خسته کننده

فرش Mineral از West Elm به رنگ مسی با الهام از فلزات مذاب که به آن حضوری قدرتمند در هر اتاق نشیمن می دهد. شما می توانید به راحتی، طرح رنگ خود را در اطراف یک فرش مانند این ایجاد کنید، یا آن را به عنوان یک مورد اصلی طبق مد روز به اتاق نشیمن خود اضافه کنید.

به کارگیری آیتم های طلایی طبق مد روز در نشیمن

  1. به کارگیری آیتم های طلایی طبق مد روز در نشیمن

ما نمی توانیم از آیتم های طلایی براق که این روزها همه جا دیده می شوند، صرف نظر کنیم. اگر میخواهید بدون جایگزین کردن تمام دکوراسیون نیکلی براق خود، کمی رنگ طلایی به کار ببرید، این شانس شماست. فرش Talia ازPottery Barn  یک الگوی خاکستری زیبا و خنثی ایجاد می کند – با دقت بیش تری نگاه کنید تا حضور رنگ طلایی گرم را ببینید. این ترکیب ظریف از طلا و خاکستری می تواند پلی بین روکش های فلزی قدیمی و جدید شما باشد.

تغییر فرش نشیمن در تناسب با فضاهای اجاره ای

  1. تغییر فرش نشیمن در تناسب با فضاهای اجاره ای

آیا به دنبال ساده ترین روش برای اضافه کردن رنگ به خانه اجاره ای خود بدون برداشتن قلم مو هستید؟ فرش Sammat  ازUrban Outfitters یک فرش مناسب برای تغییر لحظه ای آپارتمان است. فرش boho خود را با یک مبل مخملی رنگی ست کنید. به این شکل، اتاق نشیمن شما آماده پذیرایی از مهمان است.

یک فرش سنتی با تحول سبک معاصر

  1. یک فرش سنتی با تحول سبک معاصر

یک اتاق نشیمن که تنها به یک سبک دکوراسیون شده است میمکن است با گذشت زمان از نظر ظاهری، قدیمی و خسته کننده به نظر برسد. یک راه آسان برای دکوراسیون با سبک همیشه به روز، انتخاب دکور با کمی جو مدرن است. بله، حتی زمانی که یک اتاق سنتی را دکوراسیون می کنید، می توانید این کار را انجام دهید. انحرافات ظریف از سبک اصلی می تواند اتاق نشیمن شما را جالب تر کند. در رنگ های سنتی به دنبال الگوهای معاصر باشید، مانند فرش Bosworth از Pottery Barn.

یک اتاق نشیمن خاص با فرش سیاه و سفید

  1. فرش اتاق نشیمن سیاه و سفید

ما عاشق سورپرایزهای ملایم دکوراسیون مانند فرش سیاه و سفید Wyatt از Urban Outfitters شهری هستیم. وقتی میخواهید بدون اضافه کردن رنگ بیشتر کمی فضا را نمایشی کنید، رنگ سیاه انتخابی جسورانه است که می تواند به عنوان رنگی خنثی (به ویژه در سبک روستیک مانند شکل زیر) استفاده شود.

یک ترکیب فوق العاده با فرش راه راه و ایکات

  1. یک ترکیب فوق العاده با فرش راه راه و ایکات

زمانی که شما طرح راه راه را دوست دارید، اما دوست ندارید یک فرش کاملا راه راه داشته باشید، فرش Ikat Mix می تواند بهترین گزینه شما باشد. این فرش جاب و فانکی به بهترین شکل، راه راه های جسورانه را با کمی پترن و رنگ ترکیب می کند. یک فرش خاص با رنگ های پاستلی و خنثی می تواند مناسب ترین انتخاب برای یک اتاق نشیمن کژوال باشد.

یک مدل فرش پاخورده برای حداکثر تطبیق پذیری

  1. یک مدل فرش پاخورده برای حداکثر تطبیق پذیری

ترند ظاهر پاخورده در فرش ها نه تنها زیباست، بلکه هوشمندانه نیز هست. این سبک، رنگ هایی را که ممکن است اتاق شما را شلوغ کنند، ملایم می کند. فرش Lapis ازWest Elm  یک ترکیب ظریف از آبی، خاکستری و رنگ پر مرغابی است. پترن های ملایم برای دکوراسیون بوهو و ساحلی فوق العاده هستند، اما قدرت واقعی آنها در این است که چگونه هر سبک دکوراسیون را ارتقا می دهند.