طراحی کافی شاپ و فروشگاه Bolshecoffee  / معماری AKME

کافی شاپ و فروشگاه Bolshecoffee

طراحی کافی شاپ و فروشگاه Bolshecoffee  / معماری AKME

نام پروژه : کافی شاپ و فروشگاه Bolshecoffee

فروشگاه، سن پترزبورگ، روسیه

AKME

43 متر مربع

2018

عکسبرداری: Polina Poludkina

معماران سرپرست: Vladimir Spakis, Dmitrii Kamenskii, Olga Kulish

یک فضای مینیمالیستی در یک ساختمان تاریخی است که در مرکز سن پترزبورگ روسیه قرار دارد

کافی شاپ و فروشگاه Bolshecoffee Roasters ، یک فضای مینیمالیستی در یک ساختمان تاریخی است که در مرکز سن پترزبورگ روسیه قرار دارد. انجام این پروژه بر عهده دفتر معماری AKME بوده است. هدف اصلی پروژه، این بوده است که عملکردهای مختلفی مانند فروشگاه، کافه و کاپینگ در یک فضای 43 متر مربعی جا شوند.

در اتاق عقبی، یک استند نمایشی کوچک نیز وجود دارد که تجهیزات و فضاهای نگهداری گوناگونی دارد.

فضای این کافه بر اساس نیاز و موقعیت، تغییر عملکرد پیدا می کند. میز مرکزی، بخش اصلی مربوط به کاپینگ است، اما همان طور که می بینید، می توان در روزهای دیگر، آن را به سمت عقب حرکت داد و فضای ایجاد شده حاصل از آن را می توان برای انجام کار یا پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار داد. در اتاق عقبی، یک استند نمایشی کوچک نیز وجود دارد که تجهیزات و فضاهای نگهداری گوناگونی دارد.

فضای این کافه بر اساس نیاز و موقعیت، تغییر عملکرد پیدا می کند

یک نردبان فلزی که به رنگ آبی در آمده و یک سیستم قفسه بندی که از جنس پلی کربنات شفاف است، به وسیله معماران، طراحی شده اند تا در عین به حداکثر رساندن فضای نمایش، روشنایی بصری ساختار، حفظ شود.

یک سیستم قفسه بندی که از جنس پلی کربنات شفاف است

نمای بار، نیمکت ها، سطح کانترها و سینک بتنی توسط گروه LICK MY BRICK تولید شده اند. طراحی گرافیک توسط Ann Opsteine انجام شده است. وجه تمایز پروژه، ترکیبی از رنگ هایی با پایه روشن و دیتیل های واضح است که فضای دو اتاق را به صورت یک کل یکپارچه در آورده و یک حالت سبک و روشن ایجاد می کنند که در سن پترزبورگ، خیلی ضروری می باشد.

نمای بار، نیمکت ها، سطح کانترها و سینک بتنی توسط گروه LICK MY BRICK تولید شده اند.

این کافه، مساحت چندان زیادی ندارد،

با این که این کافه ، مساحت چندان زیادی ندارد، به خاطر طراحی خوبش، وقتی شما از بیرون به آن نگاه می کنید، آن را دلباز و وسیع می بینید.

 

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو
archdaily.com