طراحی و قفسه بندی گل فروشی

طراحی و قفسه بندی گل فروشی

در کشور ما به طور معمول، گل به شکل مناسبتی و در مراسم خاصی خریداری می گردد و بیش تر سود صاحبین این کسب و کار هم در همین مواقع است، ولی می توان با استفاده از یک سری راهکارها سبب شد تا این کسب و کار، بیش از پیش مورد توجه واقع شود. اگر نکات مهم طراحی و قفسه بندی را مورد توجه قرار دهید، مشتریان شما مغازه گل فروشیتان را به عنوان یک فضای خاص و جذاب در شهر خواهند شناخت. برای آشنایی با این نکات و دکوراسیون گل فروشی ، همراه پویانو باشید.

دکوراسیون گل فروشی

مسلما گل به خودی خود زیباست و سبب زیباتر جلوه کردن فضای فروشگاه شما نیز می گردد، ولی این موضوع دلیل نمی شود که طراحی دکوراسیون داخلی را کنار بگذارید. شما می توانید با کمک گرفتن از متدهای مشخص، محیط کار خود را از قبل هم زیباتر کنید، سیستم سنتی و تکراری را کنار گذاشته و جهت ایجاد یک ظاهر مدرن، امروزی و مشتری پسند شدن اقدام نمایید. این روزها طراحی دکوراسیون، بخش مهمی از راه اندازی بیزینس های مختلف است. اگر قبلا مغازه گل فروشی خود را طراحی و تاسیس کرده اید، حالا وقت آن رسیده که با توجه به تغییرات، پیشرفت ها و نوآوری های جدید دنیای معماری، دستی به سر و روی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود بکشید. توجه کنید که منظور ما تجمل گرایی و شلوغ کردن فضای داخلی نمی باشد، بلکه افزودن چاشنی خلاقیت است برای ایجاد جلوه ای متفاوت تر و بهتر است.

دکوراسیون داخلی گل فروشی

با توجه به رنگ بندی مختلف و فوق العاده انواع گل در مغازه های گل فروشی، طیف گسترده ای از رنگ های زنده و زیبا قابل مشاهده است؛ بنابرای،ن سایر رنگ هایی که شما برای اجرای زمینه دیوارها، کف، سقف و … به کار می گیرید، بهتر است ساده و از میان رنگ های خنثی انتخاب گردند. این را بدانید که هر چه محیط فروشگاه شما ساده تر و منظم تر باشد، زیباتر به نظر خواهد آمد.

مهم ترین نکته ای که شما باید به آن توجه کنید، این است که مغازه گل فروشی، صرفا فضایی برای نمایش گل ها نیست، بلکه باید حس مثبت و خوبی را به مشتریان القا نماید؛ حسی که برگرفته از ماهیت و رنگ و بوی گل ها می باشد. بر این مبنا، طراحی دکوراسیون به صورت هوشمندانه می تواند تقویت این حس مثبت را تقویت نموده تا مشتری در زمان حضور در فروشگاه شما آرامش بیشتری را تجربه کند و مجموعه گردآوری شده از زیبایی ها را مشاهده نماید.

خلاقیت به خرج دهید و ایده های جدید به کار ببرید. به این منظور می توانید از انواع متریال به شکلی که در کنار گل و گیاهان، زیبایی مناسبی را تامین کنند، بهره بگیرید. شما می توانید از انواع قفسه ها و سکوها جهت چیدمان و نظم دادن به محیط داخلی استفاده نمایید و گلدان ها را روی آن ها بگذارید. چیزی که در یک مغازه گل فروشی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، این است که همه گل ها توسط مشتریان مشاهده شوند و هیچ کدام از دید آن ها پنهان نمانند. در این راستا لازم است تکنیک های نورپردازی را به صورت صحیح انجام دهید و گلدان ها را در زاویه و جایگاه درست قرار دهید.

به کار بردن سیستم های حرفه ای جهت تامین رطوبت محیط گل فروشی ضروری است. با استفاده از تکنیک های صحیح نور پردازی می توان در کنار تامین زیبایی، نور مورد نیاز جهت رشد گیاهان وگل ها را نیز تامین کرد اگر در مغازه ی خود در کنار گل و گیاه، وسایل دیگری مانند گلدان، وسایل باغبانی، وسایل دکوری و … نیز برای فروش دارید، بهتر است فضای مجزایی برای چیدمان آن ها منظور کنید.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو