چند ایده بکر و ساده برای طراحی دکور کافی شاپ

طراحی دکور کافی شاپ

چند ایده بکر و ساده برای طراحی دکور کافی شاپ

اگر شما صاحب یک کافی شاپ باشید، احتمالا از راه های مختلف، تلاش زیادی برای جلب نظر مشتریان خود می کنید. با این حال، شاید به نتیجه دلخواه تان نرسیده باشید. تا به حال به این فکر کرده اید که رمز جذابیت کافی شاپ های محبوب چیست؟ مطمئنا چیزی وجود دارد که باعث می شود برخی کافی شاپ ها محبوب تر شده و حتی به پاتوق تبدیل شوند. مطمئنا کیفیت پذیرایی شما از مشتری ها حرف اول را می زند، اما اگر به دنبال متفاوت بودن هستید و می خواهید کافی شاپ خود را یک سر و گردن بالاتر از بقیه مکان های مشابه ببرید، باید روی طراحی دکور کافی شاپ تان تمرکز کنید. مهم نیست که کافه شما کوچک، تاریک یا حتی دارای پلان نامناسب است. با وجود همه این ها می توان ایده های جذابی به کار برد که رمز محبوبیت کافی شاپ شما خواهند بود. همراه پویانو باشید تا با چند نمونه از این ایده ها آشنا شوید.

انتخاب کفپوش برای دکوراسیون کافی شاپ

انتخاب کفپوش برای دکوراسیون کافی شاپ

ایده تفکیک فضا به کمک کفپوش ممکن است به ذهن خیلی ها خطور نکند، اما کاملا ساده و بی دردسر است و به خوبی نیز جواب می دهد. مثلا اگر قرار باشد شما در کافی شاپ خود مرز تعیین کنید یا دو فضای تفکیک شده داشته باشید، ولی محیط کافی شاپ آن قدر وسعت نداشته باشد که از پارتیشن یا گزینه های مشابه استفاده کنید، انتخاب کفپوش از دو نوع کاملا متفاوت می تواند عملکرد مورد نظر را داشته باشد و در عین حال همان ایده بکری باشد که فضا را جذاب می کند.

لامپ آویز در کافی شاپ

لامپ آویز در کافی شاپ

به سراغ گزینه دیگری از میان ساده ترین ایده های بکر برای زیباتر کردن فضای کافی شاپ می رویم. اگر ساختار و چیدمان کافه شما از پیش تعیین شده است و نمی توانید یا نمی خواهید تغییر آن چنانی در ظاهر آن ایجاد کنید، می توانید فقط روی نورپردازی فضا تمرکز کنید. کافی شاپ ها نه باید آن قدر روشن باشند که خلوت افراد را به هم بزنند و نه باید آن قدر تاریک باشند که دلگیر و خفه به نظر برسند. سعی کنید تعدادی لوستر مخصوص و متفاوت انتخاب کرده و نورپردازی ملایمی انجام دهید.

قاب خالی در کافی شاپ

قاب خالی در کافی شاپ

وقتی از اجرای یک ایده بکر برای طراحی دکور کافی شاپ صحبت می شود، قرار نیست حتما روی اصول طراحی داخلی مشغول به کار شوید. شما می توانید خلاق باشید و بدون هر طرح از پیش تعیین شده ای با استفاده از یک تغییر کوچک یا اضافه کردن یک عنصر خاص به فضا روح و شکل دهید. برای مثال، یک قاب عکس بزرگ و خالی که به صورت کج روی دیوار کافی شاپ قرار گرفته است، می تواند همان ایده بکر باشد. اگر خوب فکر کنید، ایده های بیش تری نیز خواهید یافت.

دیوار نوشته در طراحی دکور کافی شاپ

دیوار نوشته در طراحی دکور کافی شاپ

دیوار نویسی یا همان نوشتن متن روی دیوار که گاهی با نقاشی تصاویر نیز همراه می شود یکی از ترندهای روز برای اضافه کردن چاشنی جذابیت به کافی شاپ است. یک دیوار تا زمانی که شما برای تغییر ظاهرش نقشه ای نکشیده باشید، فقط یک دیوار است، اما وقتی نقشه را پیاده کرده و نوشته ها را به آن اضافه کنید، همه چیز عوض خواهد شد. یک متن خاص و جلب توجه کننده برای این کار انتخاب کنید و آن را با رنگ، گچ، پاستل یا هر چیز دیگر روی دیوار بنویسید. می توانید از نقاشی نیز استفاده کنید.

متریال آجر در طراحی دکور کافی شاپ

متریال آجر در طراحی دکور کافی شاپ

آخرین ایده بکر ما برای تبدیل کردن کافی شاپ شما به یک فضای دوست داشتنی و محبوب، استفاده از متریالی است که شاید این روزها زیاد تحویل گرفته نمی شود. آجر که از متریال های بسیار قدیمی است و حالا جای خود را به متریال های صنعتی داده، می تواند در کافی شاپ شما یک بازگشت باشکوه داشته باشد. به کمک آجر می توانید یکی از دیوارها را کاملا از دیوارهای دیگر متمایز کنید و به همه نشان بدهید که چطور با یک متریال قدیمی می توان جلوه جدیدی به فضا داد. برای این که دیوار آجری شما جلوه بیش تری پیدا کند، بهتر است سایر دیوارها را به شکل ساده طراحی و اجرا کنید.