15 طراحی دفتر کار خانگی دو نفره

15 طراحی دفتر کار خانگی دو نفره

طراحی دفتر کار خانگی دو نفره ؛ خلق یک فضای کار کاربردی در خانه تان می تواند کار سختی باشد، به خصوص زمانی که قرار است متعلق به دو نفر باشد. برای الهام گرفتن در ساخت دفتر مورد علاقه تان، در این جا 15 نمونه از اتاق کار خانگی را با شما به اشتراک می گذاریم.

  1. کمد ها، قفسه ها و یک میز کار دو نفره با رنگی روشن، در کنار دیوار این دفتر کار مدرن ساخته شده اند. این فضای کار خانگی که دارای یک پنجره بزرگ با قابی سیاه رنگ می باشد، خیال پردازی نکردن را برای افراد سخت می کند.

طراحی توسط استودیو دیزاین Matt Garcia / آستین، تگزاس

  1. این دفتر خانگی روشن و سفید که سبکی مینیمال دارد، دارای کف و سقف چوبی می باشد و همان طور که در عکس می بینیم، میز کار معلق موجود، فضای کافی برای کار دو نفر را فراهم کرده است.

طراحی توسط شرکت معماری داخلی omb / ونکوور، کانادا

  1. این دفتر کار خانگی که فضایی باز و روشن دارد، دارای دسترسی مستقیمی به پاسیوی بیرون می باشد و هم چنین فضایی وسیع و کافی برای کار کردن افراد گوناگون دارد. در هر دو طرف اتاق برای ساخت قفسه های باز، کشوها و فضاهای کار، از چوبی روشن استفاده شده است.

طراحی توسط دفتر معماری AGUSHI Builders و David Watson Architect / استرالیا

  1. این دفتر کار خانگی دارای فضایی سفید رنگ با طرح هایی به رنگ سیاه ر بعضی قسمت ها می باشد و پنجره هایی بزرگ دورتادور آن را احاطه کرده اند و فضا را در تمام طول روز با نور طبیعی روشن نگه می دارند.

طراحی توسط معمار Sarah Waller

  1. در بالای پلکان این خانه، یک دفتر کار که دارای قفسه ها و کمدهای دیواری می باشد، که فضای بزرگی را برای نگهداری وسایل فراهم کرده اند، طراحی شده است. میز معلق موجود یک فضای کار دو نفره را به وجود آورده و در مقابل دو پنجره قرار گرفته است که امکان تماشای منظره بیرون را پدید آورده اند.

طراحی توسط معمار Marina Breves / لندن

  1. این دفتر که تقریبا به طور کامل سفید رنگ می باشد، برای دو نفر طراحی شده و دارای یک قفسه کتاب بزرگ می باشد که ارتفاعی تا نزدیکی سقف دارد. میز کار چوبی که در زیر قاب سفید رنگ پنجره قرار گرفته است، با کفپوش و پله های موجود در فضا هماهنگی دارد.

طراحی توسط شرکت طراحی داخلی Abalos & Herreros / مادرید

  1. یک میز سیاه رنگ که در زیر قفسه های چوبی قرار داده شده است، این فضای کوچک را به یک فضای کار کاربردی تبدیل کرده است.

طراحی توسط شرکت معماری Klopf با همکاری طراح Tanja DiGrande / کالیفرنیا

  1. یک پنجره باریک در بالای این میز کار بزرگ، همراه صندلی های زرد رنگ و دیگر بخش های کوچک که رنگ زرد را به محیط اضافه کرده اند، فضای این دفتر خانگی دو نفره را روشن نگه می دارند.

دفتر کار خانگی دو نفره ؛ طراحی توسط معماران Nico van der Meulen / پرتوریا، آفریقای جنوبی

  1. این فضای کار مینیمال دارای میزی در گوشه می باشد که زیر یک پنجره بزرگ ساخته شده است. رنگ سفید و خاکستری به کار رفته در این فضا، با دکوراسیون پیاده شده در سراسر خانه هماهنگ می باشد.

طراحی توسط شرکت Mcleod Bovell Modern Houses / ونکوور، کانادا

  1. در این دفتر خانگی که برای دو نفر طراحی شده است، در یک طرف قفسه های چوبی و یک میز کار طویل قرار داده شده است، و در طرف دیگر قفسه هایی معلق برای کتاب و وسایل تزیینی در نظر گرفته شده اند.

طراحی توسط معمار Fernanda Marques / برزیل

  1. در انتهای سالن نشیمن این خانه، یک فضای کار کوچک دو نفره تعبیه شده است. برای اینکه این فضا نور کافی داشته باشد، در بالای فضای کار هر فرد روی میز چوبی، چراغ های سفید رنگی آویزان شده اند.

دفتر کار خانگی دو نفره ؛ طراحی توسط شرکت معماری DU / کالیفرنیا

  1. قفسه های دیواری، فضاهای ذخیره ای را در کنار میز کار دو نفره این دفتر خانگی پدید آورده اند. نورپردازی نرمی که در بالای این فضا انجام شده است، محیط مناسبی را برای کار خلق کرده است.

طراحی توسط استودیو Onside

  1. میز کار چوبی دو نفره در این دفتر، در زیر یک تخته سیاه با قابی چوبی قرار داده شده است، یک پنجره مات نیز در پشت آن قرار دارد که نور بیشتری را برای کار فراهم می کند.

طراحی توسط دفتر دیزاین Alts / ژاپن

  1. این میز بزرگ که فضای کافی برای کار دو نفر را دارد، در زیر یک قفسه معلق کوچک قرار گرفته است که دارای نور مخفی می باشد. راهروی سفید رنگ طویل این خانه، محیط مناسبی را برای یک فضای کار به دور از شلوغی به وجود آورده است.

طراحی توسط معمار Sarah Waller

  1. در فضایی که تقریبا به طور کامل سفید رنگ می باشد، این میز کار به طور خلاقانه ای در زیر سقف شیب دار قرار داده شده است و یک فضای کار کاربردی را برای این دفتر خانگی خلق کرده است.

دفتر کار خانگی دو نفره

دفتر کار خانگی دو نفره ؛ طراحی توسط Ia SHED / کبک

 

 

 

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist