طراحی داخلی پنت هاوس لاکچری 100 میلیارد تومانی

طراحی داخلی پنت هاوس

طراحی داخلی پنت هاوس لاکچری 100 میلیارد تومانی

طراحی داخلی پنت هاوس لاکچری : پنت هاوس ها همیشه نماد حس لاکچری و تجمل بین خانه ها و آپارتمان ها به حساب می آیند. خانه ای اختصاصی بالای آسمان خراش ها و یا آپارتمان های چند طبقه که از چهار طرف آزاد و رها میان شهرهای پرجمعیت طرفداران ثروتمند خود را دارد. طراحی پلان پنت هاوس ها همیشه متفاوت از سایر واحدهای همان آپارتمان می باشد. پنت هاوس ها دقیقا جایی هستند که معماران و طراحان داخلی تمام هنر و تخصص خود را به نمایش می گذارند.

امروز در پویانو قصد داریم که با یکی از لوکس ترین پنت هاوس های جهان شما را آشنا کنیم. درست است که بسیار لوکس و پر زرق و برق است اما می توان ایده های خوبی از آنها گرفت ! چرا که نه؟ ! در ادامه همراه باشید:

این پنت هاوس با مساحت 5200 متر مربع در نیویورک قرارا دارد. این خانه ابتدا در سال 2009 به مبلغ 25 میلیون دلار برای فروش قیمت گذاشته شده بود و مجدد پس از چند سال به خاطر استقبال خریداران این خانه به قسمت 29 میلیون دلار هم رسیده است.

این خانه که در ایالات متحده به  The Spencer Condominium معروف است ، دارای 4 اتاق خواب و 5 سرویس بهداشتی است.

عمارت این خانه با نمای سنگی ساخته شده است. یک آسانسور اختصاصی بزرگ برای رسیدن به طبقه پنت هاوس در نظر گرفته شده است.پس از وارد شدن به این خانه تماشایی شما در قدم اول با یک گالری دو طبقه روبرو می شوید.پس از آن اتاق پذیرایی رویایی آن قرار دارد. مجموع این سالن ها به طول 12 متر و ارتفاع 9 مترطراحی شده اند.

به خانه شاهانه خیابان 26م خوش آمدید

ورودی این پنت هاوس با یک سرسرای بزرگ و راه پله سنگی وسیع از مهمانان استقبال می کند.

این دروازه آهنی فرفورژه ای برای ایجاد حفظ حریم و همچنین برای ایجاد حسی متفاوت از درب های همیشگی که در خانه های معمولی می بینیم برای این اتاق در نظر گرفته شده است.

پس از آن به این سالن گالری دو طبقه با سقف بلندش می رسیم. طراحی داخلی این پنت هاوس مجلل به سبک کلاسیک فرانسوی انجام شده است. در این سالن گالری انواع وسایل دکوری آنتیک با قدمتی بالا قرار گرفته است که آن را به موزه ای دیدنی تبدیل کرده است.

در  اتاق نشیمن این فضای دلباز و پر نقش و نگار را می بینید. همه چیز در این خانه به صورت اغراق آمیزی پر کار و پر جلوه است. سقف بلند این این اتاق با پوستر آسمان دیزاین شده است و زیبایی آن را تکمیل کرده است.

تمام جزئیات کار شده در طراحی این خانه از گچ بری ها و ظرافت های به کار رفته توسط هنرمندان و نقاشان آموزش دیده در اجرای موزه های کلاسیک انجام شده است.

شومینه چوبی طبیعی در طراحی این اتاق مهمان در نظر گرفته شده است. رنگ های طلایی در سرتاسر این اتاق برای تزئین دیوارها و گچ بری های سقف به وفور دیده می شوند. نورپردازی ها چه دیواری و چه سقفی  چه از طریق آباژورها انجام شده است. با این حال حضور شمعدان ها که حس دراماتیکی در فضا ایجاد می کنند.

در این اتاق دیگر می بینید که چطور یک لوستر بزرگ به نقطه کانونی این اتقا تبدیل کرده است و یک دکوراسیون لوکس دیگر به وجود آورده است.

متمایز ترین ویژگی این خانه سقف بسیار بلند آن است. طراحی سقف بلند آن باعث شده است فضا بیش از آنچه واقعیت داشته باشد بزرگ و دلباز نشان داده شود. تناسب مبلمان را با ارتفاع اتاق در این عکس مشاهده می کنید.

کفپوش پارکت تمام چوب را در کف این خانه لوکس می بینید که چطور فضای پر زرق و برق آن را گرما بخشیده است. انتخاب پارکت چوب جای کف سنگ باعث شده است که فضایی دعوت کننده ایجاد کند.

این اتاق همانطور که می بیند واقعا یک اتاق شاهانه است. برای سقف آن نقاشی سقفی را طراحی و اجرا کرده اند.

این تصویر نمایی که از طبقه بالا بر روی گالری دارد را نشان می دهد

اتاق نشیمن خصوص با دکوراسیون متفاوت یک فضای صمیمی و اختصاصی برای افراد خانواده در زندگی روزمره فراهم کرده است.

اتاق غذاخوری رسمی که به سبک کلاسیک فرانسوی قرن 18م طراحی شده است. کاربرد زیاد از پارچه ها و پرده های پر نقش و نگار را در طراحی به این سبک می بینید.

وارد فضاهای خصوصی این خانه که می شویم سبک های طراحی ملایم می شوند. برای مثال اتاق خواب این خانه به سبک کانتری طراحی شده است. یک فضای صمیمی و دنج برای استراحت ساکنین خانه ایجاد کرده است که از زرق و برق پذیرایی به دور است.

اتاق خواب والدین که با سرویس بهداشتی و یک تراس بزرگ که با پنجره های بزرگ نورگیر از آن بهره می برد.

اتاق بزرگی برای اتاق کار در نظر گرفته شده  است. این اتاق که با دیوارپوش های تماما چوب دیزاین شده است یک فضای خوب و دنج برای مطالعه نیز ایجاد کرده است. طبقات کتابخانه ای بزرگ در یک طرف این اتاق کار بزرگ اجرا شده است. انواع اکسسوری های لوکس یک اتاق کار تشریفاتی نیز در این اتاق وجود دارد.

 

 

طراحی داخلی پنت هاوس لاکچری

تحریریه پویانو