طراحی داخلی هتل Line Austin با بازسازی فضای داخلی برج قرن بیستمی

طراحی داخلی هتل Line Austin

طراحی داخلی هتل Line Austin با بازسازی فضای داخلی برج قرن بیستمی

طراحی داخلی هتل Line Austin : طراح لس‌آنجلسی، «سین کنیب» (Sean Knibb) هتلی متعلق به نیمه قرن بیستم را در شهر آستین (Austin) بازسازی نموده و در این بازسازی سطوح بافت‌دار و قطعات رنگی صورتی روشن را برای به روزکردن فضاها بکار برده‌است. رستوران «لاین آستین» (Line Austin) واقع در لبه منطقه مرکزی شهر آستین است و مشرف به رودخانه کلورادو و پل «کانگرس اونیو» می‌باشد. در این محل توریست‌ها در ایام تابستان در شفق هوا گرد هم می‌آیند تا پرواز دسته خفاش‌ها را به سمت شرق تماشا کنند.

طراحی داخلی هتل Line Austin

این ساختمان مدرنیستی ابتدا در سال 1965 با عنوان «کریت این» (Crest Inn) ساخته‌شد، اما توسط شرکت مهمانداری گروه «سایدل» (Sydell) به عنوان سومین شعبه از هتل های زنجیره‌ای این شرکت بعد از شعب اول و دوم آن در لس‌آنجلس و واشینگتن، تبدیل گشت.

بازگرداندن بدنه معماری فضا به استخوان‌بندی سازه‌ای اولیه آن در میانه قرن بیستم توسط «مایکل ایسو» (Michael Hsu) معمار صورت گرفت، در حالی که کنیب مسئولیت بازسازی 428 اتاق میهمان و فضاهای جمعی آن را با چشم‌انداز سرمایه‌گذاری بر بر موقعیت هتل برعهده داشت

طراحی داخلی هتل Line Austin

در توضیحی از سوی این هتل گفته‌شد: « طراحی فضاهای داخلی توسط معمار لس‌آنجلسی، سین کنیب، با تمرکز بر امتداد دادن طبیعت اطرف در فضای داخلی انجام شد. این تداوم طبیعت از طریق ایجاد بازشوهایی در لابی رو به منظره دریاچه، و افزودن مناظری که مرز میان بیرون و درون را محو می‌کنند صورت گرفت.

طراحی فضاهای داخلی توسط معمار لس‌آنجلسی

در لابی و سالن هتل، مجموعه‌ای از شومینه‌ها نقاطی مرکزی برای نشستن فراهم می‌کنند. هر شومینه از مصالحی متفاوت ساخته شده‌است. از این میان می‌توان به سیمان زبر، مس صیقلی، چوب و سنگ مرمر اشاره نمود.

 

برای تکمیل و تعدیل این رنگ‌های مات، برخی دیوارها به رنگ صورتی روشن رنگ‌آمیزی شده‌اند و تعدادی از قطعات مبلمان پارچه‌ای دارای روکش به رنگ آبی روشن هستند.

این رنگ‌ها –بعلاوه سبز چمنی مات- در پارچه‌های بکار رفته در اتاق‌های ملاقات و فضاهای جمعی –که روی هم 1760 مترمربع مساحت دارند- در عین ادغام فضای خارجی و فضای داخلی، به چشم می‌خورند.

عدادی از قطعات مبلمان پارچه‌ای دارای روکش به رنگ آبی روشن

به بخش پذیرش که بازگردیم، از گیاهان سبز نیز برای ایجاد فضایی خوشامدگو استفاده شده‌است. یک کافه در این قسمت قهوه و چای سرو می‌کند و در کنار آن غرفه فروش لوازم کادویی برنددار حضور دارد.

رستوران «آرلوگری» (Arlo Grey) در این هتل و همزمان با آن در ژوئن 2018 افتتاح شد. این رستوران غذاهای فرانسوی- ایتالیایی تهیه شده با مواد اولیه محلی را برای مشتریان تهیه می‌کند.

اتاق‌های میهمانان از پنجره‌های بزرگ هتل و منظره‌ای که فراهم می‌کند

در این فضا مجموعه رنگ و مصالح بکار رفته در لابی هتل تکرار شده‌است و در این حین چوب مشکی نیز به این مجموعه افزوده شده و پیشخوان مرکزی رستوران را شکل می‌دهد.

اتاق‌های میهمانان از پنجره‌های بزرگ هتل و منظره‌ای که فراهم می‌کند، بهره می‌برند. این پنجره‌ها از کف تا سقف هر اتاق ادامه دارند و گوشه‌های بالایی قاب آن‌ها به فرم منحنی است.

چه اتاق‌هایی که رو به رودخانه هستند و چه آن‌هایی که رو به شهر اند، دارای ستون‌های بتنی نمایان و هدبوردهای از جنس چوب چندلای سندبلاست شده‌اند. از مبلمان در کمترین میزان ممکن در اتاق‌ها استفاده شده تا فضای بیشتری خالی بماند و حس امروزی بودن فضا بیشتر گردد.

در توضیح هتل همچنین گفته شده که: «این اتاق‌های میهمان اجزاء قدیمی و جدید را با طراحی‌ای مینیمال تعدیل می‌کند که تمرکز آن بر نیازهای اساسی اتاق است: تخت خواب، میز و صندلی.»

بازسازی فضای داخلی برج

آثار هنری هنرمندان محلی در سرتاسر هنل نصب شده‌است، در حالی که سکوی موسیقی زنده شهر در این هتل با اجراهای رسمی در آن، حمایت می‌شود.

میهمانان همچنین دسترسی به تراس خارجی و استخر دارند، که در آن نوشیدنی‌ها و میان‌وعده برای کسانی که زیر سایبان‌های چهارخانه لمیده‌اند، سرو می‌شود

یک رستوران روفتاپ و یک برگر در کنار رودخانه قرار است امسال در این هتل افتتاح شوند

یک رستوران روفتاپ و یک برگر در کنار رودخانه قرار است امسال در این هتل افتتاح شوند.

شهر آستین در حال پر شدن با فضاهایی برای توقف و فضاهای رستورانی است. از دیگر اقامتگاه‌های ساخته شده برای مسافران که اخیرا تکمیل شده‌اند می‌توان به «نیتیو هتل» اشاره نمود که قرار است بعنوان رقیب و جایگزین بوتیک‌هتل‌های گرانقیمت خدمات ارائه دهد، و همینطور به «آستین متل» که با حال و هوای دهه 1950 بازسازی شده تا به ریشه‌هایش بازگشت کند.

بازسازی فضای داخلی برج

 

 

 

 

طراحی داخلی هتل Line Austin

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو/فاطمه زنگی

منبع: dezeen.com