طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK / معمار ZONES DESIGN

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK / معمار ZONES DESIGN

طراحان داخلی: ZONES DESIGN

محل:  شنژن، گوانگدونگ، چین

مدیر تیم معماری : Qiwei Dai

تیم طراحی: هوی وانگ، ویوجون لی، کیان لای

مساحت: 566 متر مربع

سال اجرای پروژه: 2017

عکس ها : آتلیه SHANR

پیمانکار: CR9

توضیحات معماران: سالن نمایش آثار، مرکز تست کیفیت چند منظوره­ای برای ” لباس، غذا، لوازم خانگی” است. ساختمان در قلب اقتصادی شنژن چین واقع شده است. از حال و هوای خانه های متداول و عمومی برای ایجاد فضای مینیمالیستی با رنگ سیاه، سفید و خاکستری به عنوان رنگ اصلی علم و فناوری استفاده شده است و همچنین مفهوم ” خانه” برای خلق فضا به کار رفته است.

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

 

سقف و خانه

غذا، لباس، سکونت و زندگی اجزاء ترکیب خانواده است. در عین حال، آنها می­توانند دامنه کسب و کار گالری EMTEK را پوشش دهند. در طراحی سالن نمایشگاه ارتباطات، فرم خانه­های معمول با سقف شبیه شیروانی با به­کارگیری مفهوم ” خانه” به فضا شکل داده است. نمایشگاه­های بازدید برند تجاری در چهار «خانه» مختلف و مجزا نمایش داده شده­اند و یک نمایشگاه « خانه مرصع» ، فضایی برای نمایش، در ساختمان اصلی باز و خالی دفتر جانمایی شد.

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

 

سالن نمایشگاه

به کمک بیان معماری ساده­ای، سالن نمایش با طرح خانه­های عمومی توالی فضایی غنی ایجاد می­کنند که در آن مشتریان مختلف می­توانند در آنها به سیر و سیاحت بپردازند، فکر کنند یا چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

هولوگرام

فضای طراحی شده نمادی از سکون و استحکام است، ضمن اینکه طراحی با به کارگیری سیر و سیاحت متنوع و اکتشافی خیال انگیزتر می­شود. سالن­های نمایش دارای افت و خیزهای گوناگونی است که به فضا تنوع می­بخشد. برای هدایت بازدیدکننده­ها به داخل، در بنا از مجموعه­ای از دیوارهای خطی در طول فضا و محوطه بیرونی استفاده شد و به طور مداوم و پیوسته­ای برای جدا کردن فضای درونی یا بیرونی ادامه می­یابد.

طراحی داخلی نمایشگاه EMTEK

 

 

 

archdaily.com